Gå til innhold

stopp islamiseringen av norge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I forhold til virklighetsoppfattelsen et par av "damene" i denne tråden presanterer og hvilke kilder de anser som troverdige og ikke troverdige synes jeg det er overaskende få direkte personangrep.Angrepene går foreten like mye den andre veien. å kalle folk " idioter og landsforædere" eller "teite trangsynte mennesker" er vel for eksempel ikke spessielt smart om man ønsker en saklig diskusjon :)

 

De aller fleste komentarene dreier seg om saken, hvordan debatantene oppfatter virkligheten og hvilke kilder som er troverdige. Det er heller ikke enkelt å debatere med mennesker som ikke er villige til å dokumentere påstandene sine eller svare på konkrete spørsmål.

 

Uansett personangrep eller ikke er det ganske utrolig at det finnes voksne mennesker som til og med har gått på vidregående skole og dermed fått en innføring i hvordan samfunnet vårt er bygget opp, som tror at det er Regjeringen som vedtar lover, at media holder viktig samfunnsinformasjon hemlig osv.

 

 

Enig i at det blir useriøs når noen kaller andre idioter og teite, uansett hvilken side det diskuteres på! Dette går direkte på andre personers antatte egenskaper og hører ikke hjemme i en sånn diskusjon synes jeg.

 

Vet ikke helt hva du mener med "damene" i denne tråden, men antar du selv ser på deg selv som en dame og ikke en "dame" ;)

 

 

Med "damene" mente jeg bare at vi regner med at det bare er damer her inne, men at det jo kan hende at noen av innleggene er skrevet av menn, uten at vi vet det og uten at det betyr noe særlig til eller fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men SIAN kommer ikke akkurat med nyheter. Jeg er såpass gammel at jeg husker godt FMI og Arne Myrdal.Argumentene er ca de samme.

Når jeg var 17 så syns jeg de hadde mye fornuftig å komme med. Så ble jeg eldre og i stand til å se det større bildet.

 

Det kommer nok flere av dere som støtter SIAN og til å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bærer stolt min NDL jakke og mine SIAN pins.

 

tilbake til HI : dette må ikke skje!

 

Hehehe :) Norway defense league, really ? Bærer du det med stolthet ?

Må du huske på at terroristen fikk spire og gro i potta til både SIAN og NDL!

Jeg må ha levd et beskyttet liv, har ikke hørt mye til slik fremmedfrykt før i voksne år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bærer stolt min NDL jakke og mine SIAN pins.

 

tilbake til HI : dette må ikke skje!

 

Hehehe :) Norway defense league, really ? Bærer du det med stolthet ?

Må du huske på at terroristen fikk spire og gro i potta til både SIAN og NDL!

Jeg må ha levd et beskyttet liv, har ikke hørt mye til slik fremmedfrykt før i voksne år.

 

Les på sidene til både NDL og SIAN.. begge gruppene tar AVSTAND fra d breivik gjorde.

De erimot vold, terrorisme osv.. alt vi vil er å beholde friheten vår, kulturen vår og norge i live..og ikke la noen andre forandre det.

om islam får sin egen grunnlov vil det si at for spessielt kvinner at de mister sin frihet...de vil bli undertrykket..og DERE godtar det.

 

Når dere endelig får opp øynene så er det FORSEINT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.. De sier og mener tydeligvis mye rart :) De får gjøre som Ghandi og den indiske hær hvis de vil ha tiltro fra meg! Tror ikke et kvekk på salveriene deres. å mene er en ting, å gjøre er en annen.

 

Og SELVFøLGELIG tar de avstand nå som en av deres egne gikk til skrittet og tok uskylde liv med deres ideologi, tviler ikke et nanosekund på at det sitter mennesker på medlemslistene deres som egentlig mener at å ta livet av unge innvandrere var helt greit.

Utvandring/innvandring har pågått så lenge mennesket har skilt seg fra pattedyret. å stoppe det nå vil kun være politisk betinget. å bevare vil også bety å innkludere, eskludering fører til innavla meninger adapterte syn uten egen refleksjon. Det er starten på dårlige tradisjoner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tusende gang: Islam får IKKE en "egen grunnlov". Lovendringen som skal vurderes i mai har ingenting med islam å gjøre, og vil ikke på noen måte påvirke kvinners eller noen andres frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i byen i dag, fik ken flyger fra SIAN..

 

Egentlig ble jeg inponert over de,

de har masse gode argumenter.. og det som sto i flygeren var FAKTA.

jeg har ikke brydd meg noe serlig før i dag.

Vurderer faktisk og melde meg inn i SIAN selv, for jeg er svært enig i meningene deres.

 

men hva er NDL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha!!! Mamma'n til Stella kalte sine meningsmotstandere for "teite trangsynte mennesker"! Det var dagens! Sett deg selv i speilet i det siste, Stellamamma?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever denne diskusjonen fortsatt? Nå må dere gi dere, slutt å slenge usaklig dritt og ikke minst: slutt å spre usann propaganda! Det er tydeligvis folk som bruker dette forumet som tror at dette er fakta. Det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Det som er mest skummelt her er jo at disse damene som skriver her om fremmedfrykten sin er MØDRE med unge og uskyldige BARN. Jeg blir redd av å tenke på hvilken påvirkning disse barna kommer til å få hjemmefra. Det er så utrolig synd. Ikke bare sitter det masse skumle damer der ute som tror på alt det SIAN og NDL sier, men de skaper også nye fremtidige disippler som kommer til å ha like rasistiske og skremmende meninger.

 

Skulle virkelig ønske at det gikk an å få disse menneskene til å forstå hva de egentlig driver med. Det er virkelig vondt å sitte å se på hvordan folk bidrar til å ødelegge og besudle små barnesinn med slike ytringer. Uskyldige barn som ble født inn i denne verden helt uten fordommer og hat. Det er nettopp slike mennesker som er grunnen til all krig og elendighet i verden.

 

Hva kan man gjøre for at de skal se det selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo prøve å vise til fakta og uavhengige kilder, men det går som regel hus forbi når noen allerede har bestemt seg. Litt som når folk tror at 11. september var juks og frimurerne styrer verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da er grunnlovsendringen gjennomført. Er sharia innført i Norge? Nei. Har muslimene kuppet Stortinget? Nei. Ble det noen forskjeller i det hele tatt i dagliglivet? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...