Gå til innhold

stopp islamiseringen av norge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken

får virkelig håpe du har rett 13:14

 

Men ser du ikke da at det dere påstår ikke henger på greip? Det er ingen fare for at "muslimene" skal overta landet, hverken nå eller i all overskuelig fremtid.

 

Det er lov å tenke selv og være litt kritisk til hvem du hører på. Tenk på hvilke verdisyn du vil videreføre til barnet ditt. Vil du virkelig at det skal møte en hel gruppe med mistro og angst? Kun basert på deres opprinnelse og religion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, jeg får tre nisselua mi godt ned over ørene og vente til de 2,13 % med praktiserende islamister er blitt mange nok til å ta over.

Huttemeitu og simsalabim sier jeg bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo tatt over sikkert en tredjedel av Oslo... store deler av østkanten. Nordmenn føler de må flytte for at barna deres skal få gå på skole med norske barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, jeg får tre nisselua mi godt ned over ørene og vente til de 2,13 % med praktiserende islamister er blitt mange nok til å ta over.

Huttemeitu og simsalabim sier jeg bare

 

nyt nisselua mens du kan. i jul fikk ikke barna i bhg ha på seg det fordi muslimene følte seg "støtet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

De har jo tatt over sikkert en tredjedel av Oslo... store deler av østkanten. Nordmenn føler de må flytte for at barna deres skal få gå på skole med norske barn.

 

Nå er det jo sånn at det finnes steder å bo utenfor Oslo også, og her jeg bor er det jammen langt mellom moskeene!

 

At mennesker fra andre land søker sammen når de kommer til et nytt land, viser historien oss at det har vært vanlig i uminnelige tider. Bare tenk på de "norske" statene i USA f.eks.

 

At myndighetene har en jobb å gjøre for å unngå rene gettoer og å fremme integrering er helt sikkert, men fra å tro at hele landet har samme utfordringer som hovedstaden viser at du kanskje skal se litt lenger enn nesa di rekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, jeg får tre nisselua mi godt ned over ørene og vente til de 2,13 % med praktiserende islamister er blitt mange nok til å ta over.

Huttemeitu og simsalabim sier jeg bare

 

nyt nisselua mens du kan. i jul fikk ikke barna i bhg ha på seg det fordi muslimene følte seg "støtet"

Det skjedde her også for å ta hensyn til jehovas vitne og konservative kristne. Så vi skal ikke legge all skyld på islam og muslimer for de hendelsene. Feks drammenskolen som ble omtalt i media var det pga konservative kristne.

Endret av ellen-propellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nyt nisselua mens du kan. i jul fikk ikke barna i bhg ha på seg det fordi muslimene følte seg "støtet"

 

Dette var en sak fra én skole i Drammen, ikke barnehage, og det gjaldt Jehovas Vitner, ikke muslimer! Nå må du SLUTTE med å dikte opp ting! Prøv å sjekk LITT fakta før du buser ut med at det og det og det er muslimenes feil.

 

Link:

http://dt.no/nyheter/nektet-nisseluer-pa-juleavslutning-1.6661838

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10016580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, jeg får tre nisselua mi godt ned over ørene og vente til de 2,13 % med praktiserende islamister er blitt mange nok til å ta over.

Huttemeitu og simsalabim sier jeg bare

 

nyt nisselua mens du kan. i jul fikk ikke barna i bhg ha på seg det fordi muslimene følte seg "støtet"

Det skjedde her også for å ta hensyn til jehovas vitne og konservative kristne.

sykt er det uansett. norske folk burde få beholde kulturen og verdiene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyt nisselua mens du kan. i jul fikk ikke barna i bhg ha på seg det fordi muslimene følte seg "støtet"

 

Dette var en sak fra én skole i Drammen, ikke barnehage, og det gjaldt Jehovas Vitner, ikke muslimer! Nå må du SLUTTE med å dikte opp ting! Prøv å sjekk LITT fakta før du buser ut med at det og det og det er muslimenes feil.

 

Link:

http://dt.no/nyheter...tning-1.6661838

http://www.vg.no/nyh...?artid=10016580

det skjedde også i trondheim pga muslimer. dikter ikke opp..teite trangsynte mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, Mamman til Stella, men ettersom ingenting av det du har sagt hittil stemmer, kan jeg heller ikke tro på dette med mindre du finner en kilde å vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså- hvor er det dere bor som er så redde for muslimer? Jeg bor nemlig i indre Oslo øst, og tenk- barnehagen har både luciafest, nissefest (med nisselue!) og påskefrokost. Og gjett hvem som oftest ga meg plassen sin på bussen da jeg var høygravid eller hjelper meg med barnevognen nå? Ikke etniske nordmenn, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså- hvor er det dere bor som er så redde for muslimer? Jeg bor nemlig i indre Oslo øst, og tenk- barnehagen har både luciafest, nissefest (med nisselue!) og påskefrokost. Og gjett hvem som oftest ga meg plassen sin på bussen da jeg var høygravid eller hjelper meg med barnevognen nå? Ikke etniske nordmenn, for å si det slik.

 

Samme her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har tenkt så langt at FRP hadde lagd et helvette i media og på sine sider om dette?

 

Det er ikke fremmet på sidene deres, og jeg har ikke fått med meg det via Siv Jensen sin facebook side.

 

Så nekter og tro at dette stemmer... God påske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg eller er det flere som synes det er merkelig at hver gang anonym bruker skriver noe, så er mamman til stella inn og liker det?! Sorry, men lit gjennomskuelig det der, mamman til Stella. bare teit å hele tiden gå inn og "like" det du selv skriver.

 

MEn det var en digresjon. Nå til saken.

 

SNAKK OM å VÆRE UTE På VIDDENE, MAMMAN TIL STELLA.

 

Finn deg et annet fora å spy ut din eder og galle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det flere som synes det er merkelig at hver gang anonym bruker skriver noe, så er mamman til stella inn og liker det?! Sorry, men lit gjennomskuelig det der, mamman til Stella. bare teit å hele tiden gå inn og "like" det du selv skriver.

 

MEn det var en digresjon. Nå til saken.

 

SNAKK OM å VÆRE UTE På VIDDENE, MAMMAN TIL STELLA.

 

Finn deg et annet fora å spy ut din eder og galle på.

 

jeg er ikke den samme som anonym, og så vidt jeg vet så er det ytringsfrihet i norge (...enda) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det flere som synes det er merkelig at hver gang anonym bruker skriver noe, så er mamman til stella inn og liker det?! Sorry, men lit gjennomskuelig det der, mamman til Stella. bare teit å hele tiden gå inn og "like" det du selv skriver.

 

MEn det var en digresjon. Nå til saken.

 

SNAKK OM å VÆRE UTE På VIDDENE, MAMMAN TIL STELLA.

 

Finn deg et annet fora å spy ut din eder og galle på.

 

jeg er ikke den samme som anonym, og så vidt jeg vet så er det ytringsfrihet i norge (...enda) ;)

Men da bør du i alle fall få fakta på bordet, før du ytrer deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det flere som synes det er merkelig at hver gang anonym bruker skriver noe, så er mamman til stella inn og liker det?! Sorry, men lit gjennomskuelig det der, mamman til Stella. bare teit å hele tiden gå inn og "like" det du selv skriver.

 

MEn det var en digresjon. Nå til saken.

 

SNAKK OM å VÆRE UTE På VIDDENE, MAMMAN TIL STELLA.

 

Finn deg et annet fora å spy ut din eder og galle på.

 

jeg er ikke den samme som anonym, og så vidt jeg vet så er det ytringsfrihet i norge (...enda) ;)

Ja, det er ytringsfrihet, men man trenger ikke villede folk med usannheter slik du gjør. Jeg har min tro, men trer ikke den nedover hodet ditt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytringsfrihet betyr at du har lov til å si det du mener. Det har du, jeg og alle andre i Norge. Ytringsfrihet innebærer altså at de som er uenige med deg også får si det DE mener. Det å bli motsagt er ikke det samme som å bli sensurert -- det betyr tvert imot at ytringsfriheten fungerer akkurat slik den skal.

 

Det er når du blir juridisk forfulgt for ditt politiske ståsted, at du ikke har ytringsfrihet. Dette kommer ikke til å skje i Norge i overskuelig framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hele Stortinget stemme (Må ha 2/3 flertall) at korset skal strykes av flagget den 21. Mai

 

Dette er ren fantasi. Jeg henviser til innlegg #33, som faktisk forklarer dette lovforslaget, i motsetning til alle nettsidene til SIAN og lignende foreninger. Og når Anonym nå begynner å snakke om "landsforræderi" ... Ja, folk får trekke sin egen konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærere dropper å snakke om Holocaust for ikke å fornærme muslimske elever:

 

http://www.dailymail...ng-Muslims.html

 

Muslimske elever har nemlig svært sterke synspunkter på Holocaust.

 

Nå er ikke akkurat Daily Mail den mest seriøse avisen du klarer å oppdrive heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Finn Jarle Sæle var en israelsvenn. Men i artikkelen fra "Norge i Dag" som er lenket til over her, påstår han at endringer av Grunnlovens paragraf 2 er automatisk ugyldige. (Ifølge hans personlige vurdering.)

 

Betyr det at han vil ha tilbake den opprinnelige paragraf 2 fra 1814, som sier at jøder ikke har adgang til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les her da idioter og landsforædere

 

http://www.riksavisen.no/?p=9169

 

og linken mamman til Stella la ut

 

Det blir bare for dumt.

Hele artikkelen er jo bare svada og konspirasjonsteorier uten rot i virkligheten. Forfatteren har jo en virkligsoppfattelse som er helt hinsidiges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...