Gå til innhold

Har det siste året fått så mye positiv tilbakemelding pga utseende mitt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og det tross 20-25 kg for mye etter svangerskap. Det har faktisk blitt sånn at jeg føler meg mer vell enn på lenge slik jeg er nå altså overvektig. Gutter har gitt meg så mye positiv tilbakemelding om både pupper, rumpa, øyner etc etc. Kanskje personligheten min nå kommer bedre frem?

JA til å være fornøyd slik man er så lenge helsa ikke tar skade av det:)

Er personlig så lei av alt snakk om kropp, vekt + + at man Må være tynn og veltrent for å føle seg vell/få draget på gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du føler deg vel med 25 kg overvekt så utstråler du vel det da, nemlig at du har det bra med deg selv. Men samtidig så må det jo være ok for deg om ikke jeg hadde følt det samme, for da kan jeg ikke vise det heller og bare late som at jeg er fornøyd. Jeg har godt ned ca 10 kg etter graviditet og føler meg helt super, og får også masse positive tilbakemeldinger. Alt avhenger av hvordan vi selv føler oss, da stråler vi på en hel annen måte, at vi sikkert blir betraktet som vakrere enn om vi er veldig missfornøyd med oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg føler det ikke sånn som du? Jeg er litt overvektig. Jeg har vært det også før graviditet da. Jeg var rundt 55-60 kilo før da jeg var yngre og kunne spise så mye jeg ville uten å legge på meg. Da jeg traff min samboer så spiste vi mye god mat og jeg begynte å spise altfor mye. I tillegg til det så la jeg på med pga at jeg sluttet å røyke og begynte på tabletter mot depresjoner omtrent samtidig og la på meg ca 30 kilo. Det er veldig tungt for meg å gå ned i vekt og føler meg veldig uvel. Jeg fikk mange komplimenter av gutta da jeg var tynn, slank og lyst langt hår! Nå er jeg fyldigere, har brunt og kortere hår. Har ikke fått komplimenter på lenge føler jeg. Joda samboeren min gir meg komplimenter av å til da:))

 

Hvor mye veier du nå? Sist jeg veide meg var jeg 86 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg føler det ikke sånn som du? Jeg er litt overvektig. Jeg har vært det også før graviditet da. Jeg var rundt 55-60 kilo før da jeg var yngre og kunne spise så mye jeg ville uten å legge på meg. Da jeg traff min samboer så spiste vi mye god mat og jeg begynte å spise altfor mye. I tillegg til det så la jeg på med pga at jeg sluttet å røyke og begynte på tabletter mot depresjoner omtrent samtidig og la på meg ca 30 kilo. Det er veldig tungt for meg å gå ned i vekt og føler meg veldig uvel. Jeg fikk mange komplimenter av gutta da jeg var tynn, slank og lyst langt hår! Nå er jeg fyldigere, har brunt og kortere hår. Har ikke fått komplimenter på lenge føler jeg. Joda samboeren min gir meg komplimenter av å til da:))

 

Hvor mye veier du nå? Sist jeg veide meg var jeg 86 kilo.

 

Jeg veier nå over 90 kg, vet ikke helt eksakt. Følte meg så absolutt ikke vell med denne vekten etter fødsel, men det er nå over 9 år siden og har det nå bra med meg selv, både kroppsmessig og oppe i hodet. Jeg har også selv vært den med mørkt langt hår, store pupper, tynn midje og sprett rumpe, men får nå de samme komplimenter som da jeg var tynn både av min mann(som jeg har fått hele tiden) og nå også fra andre når man er på byn etc. Får høre hele tiden at jeg stråler, har de fineste øyne man kunne tenke seg, etc etc, dette gjør at man føler seg enda mer vell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg vel med 25 kg overvekt så utstråler du vel det da, nemlig at du har det bra med deg selv. Men samtidig så må det jo være ok for deg om ikke jeg hadde følt det samme, for da kan jeg ikke vise det heller og bare late som at jeg er fornøyd. Jeg har godt ned ca 10 kg etter graviditet og føler meg helt super, og får også masse positive tilbakemeldinger. Alt avhenger av hvordan vi selv føler oss, da stråler vi på en hel annen måte, at vi sikkert blir betraktet som vakrere enn om vi er veldig missfornøyd med oss selv!

 

Man skal så absolutt ikke late som man er fornøyd, men det jeg vil si da er at jeg tror det er viktig at man er fornøyd slik man er så lenge kroppen takler det. (høyt BT, hjertet etc) De som har brune øyne vil gjerne ha blå, de som har lyst hår vil gjerne ha mørkt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeeeeh, ja det var jo det jeg skrev, bare at du har formulert det annerledes, altså jeg skrev at da kan man ikke bare det heller og bare late som, det jeg mente var jo at man når man ikke kan vise det, så kan man heller ikke late som man er fornøyd, og dermed viser vi med hele kroppen at vi ikke er fornøyd med oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...