Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Single prøvere - hvor er dere?

• Logg inn for å svare
227 svar til dette emnet

#221 Snartsvanger?

Snartsvanger?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 59 Innlegg:

Skrevet 12 september 2012 - 19:30

Vis innlegghåper å bli mamma skrev 11 september 2012 - 22:51:

hei alle single prøvere:-) jeg trenger gjerne gode råd/veiledning. jeg skal nå planlegge min første inseminasjon:-) så spørsmålene mine er: hvor dro dere? hva koster det ca? hvor mange forsøk måtte det til for dere? håper på svar

Med fare for å gjenta meg selv for ofte; jeg anbefaler på det sterkeste Sellmer Klinik ved flyplassen i København. Klinikken drives av to superflinke og utrolig behagelige jordmødre, som har tid til deg og som gir mange gode råd på veien. Før inseminasjonen tilbyr de folikkelscanning for å se nærmere på slimhinne/foliikkel m.m, se mer info på sellmerklinik.dk for priser,donor m.m  Masse lykke til ;o))

Annonsebilag
Annonsebilag

#222 minnie72

minnie72

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:

Skrevet 20 september 2012 - 22:18

jeg har hørt bra om cfc jeg

#223 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 569 168 Innlegg:

Skrevet 21 september 2012 - 07:55

hei alle single prøvere:-) jeg trenger gjerne gode råd/veiledning. jeg skal nå planlegge min første inseminasjon:-) så spørsmålene mine er: hvor dro dere? hva koster det ca? hvor mange forsøk måtte det til for dere? håper på svar

Anbefaler stork klinikk! :) Hvis du ikke kjøper sæd på forhånd koster forsøket ca 5900,- + 400 for scanning. Utrolig hyggelig og fin atmosfære, og flinke ansatte!

Jeg har hatt forsøk nr 3 nå, så gjenstår å se om det blir positivt da :)

#224 travelbug

travelbug

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 50 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 21 september 2012 - 09:19

Vis innleggSnartsvanger? skrev 12 september 2012 - 19:30:

Med fare for å gjenta meg selv for ofte; jeg anbefaler på det sterkeste Sellmer Klinik ved flyplassen i København. Klinikken drives av to superflinke og utrolig behagelige jordmødre, som har tid til deg og som gir mange gode råd på veien. Før inseminasjonen tilbyr de folikkelscanning for å se nærmere på slimhinne/foliikkel m.m, se mer info på sellmerklinik.dk for priser,donor m.m Masse lykke til ;o))

Føyer meg inn i denne rekken =)
Anette er så utrolig hyggelig og behagelig =)
Er forresten gravid med ei jente, termin 22/12, det klaffet på forsøk nr 3 for min del.
6000,- for åpen donor 600,- for akupunktur før og etter inseminasjon
Travelbug har visst en MiniBug i magen <3  pp3: 10/4/12: Positiv test =D termin 18/12  holder det helt i mål??   <3  SeptemberBug 2010  <3

#225 Julia73

Julia73

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Skrevet 04 oktober 2012 - 17:34

Hei
Jeg er ny på forumet. Er singel og ønsker å bli mor. Jeg har vurdert flere alternativer og har dessverre ikke økonomi til å reise til Storken. Så jeg har undersøkt alternativer her i Norge. Har landet på å bruke donorsed fra norsk mann og det er ganske spennende. men mitt problem er at jeg ikke har mensen,men har eggløsning. Går ikke på noe medesiner og legen vil heller ikke hjelpe meg med medesiner. Så jeg er henvist til gynekolog for vurdering av fertiliteten i slutten av måneden. Håper de finner ut hvorfor jeg ikke menstruerer.

Har tatt en del blodprøver for å sjekke at jeg ikke er i overgangsalderen, og skal sjekkes ut for stoffskifteproblem. Men er ganske slitsomt å ikke vite hvorfor mensutrasjonsen og eggløsningen er uregelmessig! Gjør alt som skal gjøres: temperatur om morgenen, gått ned i vekt, tar OV tester og spiser på Folat. Men har ikke hatt mensen enda....

#226 minnie72

minnie72

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:

Skrevet 22 oktober 2012 - 17:41

jeg har valgt cfc  der koster det 2300 + donorsperm

det kommer ann på hvilken kvalitet o.l. du skal ha som bestemmer prisen.

jeg har hørt mye bra om dem i allefall fra de som har vært der....
har mast mye på de på mail og du får svar dagen etter tidlig morgen alltid... eller ringer å spør

#227 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 569 168 Innlegg:

Skrevet 23 oktober 2012 - 15:37

Vis innleggJulia73 skrev 04 oktober 2012 - 17:34:

Hei
Jeg er ny på forumet. Er singel og ønsker å bli mor. Jeg har vurdert flere alternativer og har dessverre ikke økonomi til å reise til Storken. Så jeg har undersøkt alternativer her i Norge. Har landet på å bruke donorsed fra norsk mann og det er ganske spennende. men mitt problem er at jeg ikke har mensen,men har eggløsning. Går ikke på noe medesiner og legen vil heller ikke hjelpe meg med medesiner. Så jeg er henvist til gynekolog for vurdering av fertiliteten i slutten av måneden. Håper de finner ut hvorfor jeg ikke menstruerer.

Har tatt en del blodprøver for å sjekke at jeg ikke er i overgangsalderen, og skal sjekkes ut for stoffskifteproblem. Men er ganske slitsomt å ikke vite hvorfor mensutrasjonsen og eggløsningen er uregelmessig! Gjør alt som skal gjøres: temperatur om morgenen, gått ned i vekt, tar OV tester og spiser på Folat. Men har ikke hatt mensen enda....

Hvordan har du tenkt til å gjøre det med sæd fra norsk mann, og er singel. Skal du gjøre det hjemme?

#228 HeleneBeate

HeleneBeate

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 431 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 23 oktober 2012 - 17:52

Vis innleggAnonym bruker skrev 23 oktober 2012 - 15:37:

Vis innleggJulia73 skrev 04 oktober 2012 - 17:34:

Hei

Hvordan har du tenkt til å gjøre det med sæd fra norsk mann, og er singel. Skal du gjøre det hjemme?

Det lurte jeg også på! Såvidt jeg vet, er dette ikke lov for single i Norge..
1. IVF-forsøk = ?