Gå til innhold

"ingen" liker navnet :S


AAnonym86

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer liker navnet Elena. Jeg vet om ei som heter det, og etter å ha sett vampire diaries (eller hvordan det skrives..) så likte vi det enda mer ;) men hver gang vi nevner navnet for venner/bekjente så assosierer de navnet med ikke fullt så positive ting (prostituert, danser/stripper, ja dere skjønner...). Mest for å tulle da, men likevel. Hun der russiske (?) som danset i skal vi danse het jo det... :P

 

Har falt for et annet navn nå, så problemet er ute av verden :) men lurer litt på hva dere synes om navnet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det høres russisk ut, men får ingen direkte assosiasjoner til de "yrkesgruppene" du nevner her. Uansett, om dere liker det, bruk det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt det da :) vi liker navnet til tross for mye "kritikk" men har funnet et navn vi liker mye bedre, så da går vi nok for det i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Elena er et kjempe fint og nydelig navn! :) så kjedelig for dere at andre sier de ikke liker det, når dere vil ha d!

Hvilket annet navn skal dere velge istedenfor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier det mest for å "erte" litt, ikke for å være slemme ;) hadde vi likt det navnet best hadde vi valgt det. Det som betyr medt er jo at vi liker det :)

 

Vi kommer (mest sannsynlig) til å velge navnet Isabell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vil ha asossiasjoner til enkelte navn. Fordi de kjenner noen som heter det. Både positivt og negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det navnet er kjempe fint å til og me tenkt at hadde jeg fått jente ville det vært en navn jeg kunne kaldt mitt barn.... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Elena er et fint navn. man kan spørre hvem som helst og alle forbinder navn med noe, både negativt og positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var utrolig fint jeg, og heller ikke så veldig vanlig :) Det er jo dere som bestemmer hva barnet skal hete, de rundt dere må bare fint blir vant med navnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om to med det navnet. Den ene er russisk den andre helnorsk. Ingen av dem er stripper el lign. Faktisk veldig inteligente personer begge to. Så jeg har ingen negative tanker rundt navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et flott navn, deilig at ikke alle velger 10 i topp navn! Gå for det dere liker best, det skal vi og det blir sikkert en protest eller to;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horenavn

 

Hahaha sjokk at du gjemmer deg bak anonymknappen på denne kommentaren. Skam deg!

 

Synes navnet er superfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horenavn

 

Hahaha sjokk at du gjemmer deg bak anonymknappen på denne kommentaren. Skam deg!

 

Synes navnet er superfint!

 

Hvis man spør om folks mening her inne så må man tåle å høre svaret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horenavn

 

Hahaha sjokk at du gjemmer deg bak anonymknappen på denne kommentaren. Skam deg!

 

Synes navnet er superfint!

 

Hvis man spør om folks mening her inne så må man tåle å høre svaret!!

 

Ja, for gudsskyld. MEN det jeg kritiserte var at hun måtte gjemme seg bak anonymknappen for å gi en slik tilbakemelding. Hadde hun likt navnet kan jeg banne på at hun ikke hadde brukt anonymknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke. Det høres ut som et kjælenavn/forkortelse på et annen navn. (f. Eks Malena eller Helena)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...