Gå til innhold

Har dere sex under graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kommet i 2 trimester og har ikke hatt sex med mannen min på over 4 måneder. Barnet ble til gjennom prøverør og jeg har ikke tatt noen sjanser de første tre månedene, men heller ikke hatt verken lyst eller energi til sex. Nå begynner mannen min å hinte og jeg kjenner selv at lystene begynner å komme tilbake. Men kjenner meg usikker på om det er spesielle hensyn vi bør ta. Hva med dere andre, har dere fortsatt med sex som vanlig? Tar dere spesielle hensyn eller forholdsregler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig har vi det, er da ikke farlig å ha sex når man er gravid... Sålenge man ikke har et risiko svangerskap eller man får vondt er det helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare hatt sex èn gang i uke 9, og det var veeeldig halvhjerta fra min side... Er ca 14 uker på vei nå. Det har rett og slett ikke frista!

 

Hadde også en SA etter å ha hatt sex i uke 6 - fikk veldig, veldig sterke smerter i livmoren etterpå, og få dager senere sank hcg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Det er totalt tørke her i gården. Jeg har bare ikke lyst. Frustrerende, for jeg ser jo at min gode snille mann vil... Var slik sist svangerskap og, så vet at det bedrer seg når mini er på utsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst har du lov:-) Er bare å hoppe til køys som vanlig! Er mulig det er enkelte sexleker og slikt man bør holde seg unna, er ikke aktuelt her i gården så har ikke satt meg inn i det. Her blir det ihvertfall normal sengekos :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det og helt tørke. Har ikke lyst i det hele tatt, og det er nok mest fordi det er så hiver og ubehagelig der nede at sex ikke er godt engang, og da frister det jo ikke heller. Uke 26 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:-) litt mindre enn før kansje, pga kvalmen er det ikke alltid jeg orker. Men det er hvertfall ufarlig:-)

Forje svangerskap holdt vi på som normalt frem til magen min bli passe stor. Da ville ikke gubben mer, noe som var forferdelig frustrerende, siden jeg var sinnsykt kåt på slutten:-P han hadde en sånn idé om att baby skulle usto det hvis vi gjorde det:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi sex som vanlig, men i den perioden som magen begynte å synes, så var ikke min kjære like interessert, da han følte han skadet den lille. Men vi pratet om det og nå har vi sex som vi pleide før vi ble gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det også helt tørke:/

Etter 4 mnd med konstant oppkast og kvalme døgnet rundt så orket jeg rett og slett ikke i de mnd. Og nå tror eg rett og slett gubben synes det er litt rart å skulle ha sex pga av pjokken i magen he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mye sjeldnere enn før, fordi jeg føler meg så stinn i magen, og ikke har så lyst. Jeg prøver å ha lyst da, fordi mannen selvsagt har like lyst som alltid, men han har forståelse for mine "vondt'er" og maser ikke.

Tror nok det skal mye til for at det er noe skadelig ja, så det er bare å holde på om lysten er der. :-)

(Prøverør her og, og er 25 uker i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mindre enn normalt. Bryteren blir som regel slått av hos meg når jeg går gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverør her også.

Mistet 3 ganger før - begynte å miste hver gang etter sex, så nå er det sølibat for meg..!! Tar bare ingen sjangse når jeg endelig har kommet over 12 uker..

(misunner samboeren som kan ordne "biffen" sjøl..)

Er 12+6 noen minutter tiL;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverør her også.

Mistet 3 ganger før - begynte å miste hver gang etter sex, så nå er det sølibat for meg..!! Tar bare ingen sjangse når jeg endelig har kommet over 12 uker..

(misunner samboeren som kan ordne "biffen" sjøl..)

Er 12+6 noen minutter tiL;)

 

Hvilke uker mistet du de tre gangene?

Vi damer kan jo også fikse "biffen" selv da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje litt sært, men vi synes begge det er ekkelt med tanken på at babyen ligger rett i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptur for sexlivet her i gården :) Lysten har steget betraktelig her, noe vi nyter mens vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...