Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ingenting jeg.. Dag 41 i syklusen idag, men fortsatt negative tester.. Begynner vel egentlig å gi opp håpet og regner med at kroppen bare har hengt seg opp. Er liksom ingen tegn til at tanta skal komme heller. Ingen utflod, men har av og til litt stikkinger i magen. Ikm var 27 april!! Aldri gått så lang over før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Så utrolig irriterende! Men siden du har pleid å ha sykluser helt etter klokka, og det denne gangen er laaangt etter IKM, ville jeg kanskje vurdert å bli undersøkt av legen? Noe er det jo som skjer med kroppen, og det kan være greit å finne ut av det?

 

Hos meg har økt mengde utflod vært et av graviditetstegnene som gjalt i alle mine svangerskap, så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanligvis ikke så mye utflod. Har mye ilinger i puppene også. Stikninger i underlivet og mensensmerter har kommet og gått. Jeg har halsbrann og har vært kvalm til tider, men mer i forrige uke enn nå.

Jeg har bestilt fra billigtester nå da.

Det er så veldig skummelt å håpe... -men har så lite lyst til å skrive pp 27. grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at tanta har tenkt til å besøke meg :( Ja,ja det var vel hodet mitt som ønsket litt for mye. Jeg får manne meg opp til å kontakte legen og høre om det er noe hjelp å få. Gruer meg til å starte med utredning, er så redd for å få beskjed om at det ikke er noe å gjøre.. Har prøvd i tre år nå, så det er vel på tide å innse at vi trenger litt hjelp.. Jeg heier i hvertfall masse på dere andre og håper jeg snart får lese om noen små spirer på vei!! TviTvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Ida? Blitt noe positiv tesy/ mensen hos deg?

 

Her er visa den samme. Ingen mens og negativ test.

 

Jeg må til legen og fornye en resept neste uke, så jeg får spørre han da tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig :/ Nei, det er akkurat det samme her, negativ test og ingen mens ... Og heller ingen tegn på at den kommer...

 

Tenker å ringe legen på mandag, hvis den enda ikke er komment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...