Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Jeg har hatt den glede av å introdusere

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Grynet:)

Grynet:)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 803 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet 05 april 2012 - 09:06

Mammabuksa jeg hadde gjemt i skapet!

Tynne myke smale jeans fra H&M, for en lettelse.. Magen er ikke så stor enda, men olabuksene gnager nederst på magen. Dette var så mye bedre! :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ver@

Ver@

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 349 Innlegg:

Skrevet 06 april 2012 - 17:44

Da er vi flere ;) Vurderer å kjøpe den snekkerbuksa du har investert i :)
Er livredd for at jeg etterhvert ikke kommer til å finne store nok gravidklær :o Så hvis noen har tips til sider hvor en tvillinggravid kan finne klær mottas det med takk :D
To novemberspirer i magen <3

#3 Grynet:)

Grynet:)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 803 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet 06 april 2012 - 21:31

Vis innleggVer@ skrev 06 april 2012 - 17:44:

Da er vi flere ;) Vurderer å kjøpe den snekkerbuksa du har investert i :)
Er livredd for at jeg etterhvert ikke kommer til å finne store nok gravidklær :o Så hvis noen har tips til sider hvor en tvillinggravid kan finne klær mottas det med takk :D

LaRedoute har tilbud nå som gjelder til i morgen tror jeg; 50% rabatt på valgfri vare. Uvanlig høy rabatt til dem å være, og frakt er gratis. Slå til ;)

#4 Venter I Spenning Fortsatt

Venter I Spenning Fortsatt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 24 Innlegg:

Skrevet 08 april 2012 - 08:16

Herlig å slippe noe som gnager :) Selv har jeg funnet igjen noen svarte tights med fantastisk elastikk - fryd og glede! Satser på det og tunika framover..Er 9+7 og kan ikke bruke noen av mine vanlige bukser lenger..jeg får grave videre i skapet og se om jeg finner flere glemte skatter :)

#5 79kvinne

79kvinne

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 962 Innlegg:
  • StedHitra

Skrevet 08 april 2012 - 10:44

Her har det gått på mammabokser og tights i 2 uker. De vanlige boksene ble for trange og ubehagelige. Er bare 8+2

#6 Apple80

Apple80

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 711 Innlegg:

Skrevet 08 april 2012 - 13:35

Jeg går bare i tights. Får meg liksom ikke helt til å kjøpe gravidebukse enda. Er 10+2.synes nesten det er litt flaut? Og litt skummelt fordi det er tidlig...