Gå til innhold

Hvem skal på ul uka etter påske?


3 blå

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ul tirsdag 10. april og er sååå spent! :) Jeg er nå 18+4 og kjenner små spark hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir spennende! :) Jeg har vært på 3 ul allerede, og alt har sett bra ut :) I og med at jeg kjenner bevegelser hver dag er jeg ikke så redd og bekymra lengre. Men en vet jo aldri... Vi er veldig spent på kjønn :) Har to gutter som ønsker seg ei lillesøster nå ;) Men jeg har veldig guttefølelse, så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på aller første ul 13.april :) blir første møte me lillegull å det blir kjempespennende! :D har verken hørt hjertelyd eller noe så blir godt å få "bekreftelse" av at det er en liten der <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal også 10 april. Blir min 3 UL, men har ikke sett kjønn enda, og er veldig spent på det siden vi har tre gutter fra før ;) er da 17+4. Gleder oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL fredag den 13 faktisk :S er da akkurat 19 uker... har ikke begynt å kjenne noe til den lille enda, så er veldig spent :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også 10 april. Blir min 3 UL, men har ikke sett kjønn enda, og er veldig spent på det siden vi har tre gutter fra før ;) er da 17+4. Gleder oss

 

Det blir spennende å se! Vi er ganske nysgjerrige her og på om det blir gutt nummer 3 eller ei søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg skal også på ordinær ul den 13. April! Er da 19+1. Har vært oppfulgt med tre ul tidligere og kjenner små spark nå 18 uker så håper alt er som det skal! Gleder meg sinnsykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 13.04..........har vært 3 ganger alt, men ennå ikke fått vite kjønnet.........ikke minst var jeg og legen litt uenige om terminen, så greit å få ordinær UL etterhvert :) Viktigste av alt er at alt fortsatt er som det skal inni der.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ultralyd 12 april, er da 19+1 :-) Gleder oss til å se lille jenta våres igjen. Har kjent bittelitt liv, men ikke store greiene og ikke hver dag. Er litt bekymra, men er sikkert ingen grunn for det. Er mitt første barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...