Gå til innhold

belly bandit


lillegull2010og baby2012<3

Anbefalte innlegg

er det noen om annbefaler belly bandit, eller er det bortkastet penger ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver en jeg nå :) Litt varmt å gå med men gir god støtte. Jeg forsøker å ligge på magen minst 30 min hver dag men det er vanskelig pga ømme pupper, så jeg ser nytte i beltet slik sett :)) Mange melder om resultat etter en uke. Jeg begynte å bruke det den 3. dagen etter fødsel, etter jeg kom hjem fra føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette, men lurer på om "the cinch" er bedre i og med at den kan strammes? Er det noen som har erfaringer? Det kan jo ikke være så lett å finne riktig størrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sånne hold inn undertøy? Jeg får selv låne en belly bandit eller om det er et annet merke, av en venninde.

Kan man begynne å bruke det fra dag en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 3 dagers bruk så merket jeg i dag ( den 4. Dagen) at jeg kjente meg mindre. Har ikke målt m målebånd men kjenner tydelig forandring. Noe jeg ikke gjorde så fort sist gang. Skal gå med den til den blir for romslig. Spennende å se hvor lenge det blir... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ei vennine som påstår denne hjelper godt. Ikke bare med å redusere fødselsmagen, men hun har slitt med bekkenet under graviditeten og sier den gir god støtte.

 

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en når tulla mi har kommet til verden i mai. Fant flere farger og varianter hos Babyloftet på Finn.no. Vet ikke om de fortsatt har, men det er kanskje flere som selger dette?

 

Hvor mye måtte dere gi for deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte legge bort min belly bandit etter 1 uke. Ble for stor (så ja den virker veldig godt!)

 

Kjøpte en ny på www.kopbarnvagn.se i en str mindre. Likte den bedre faktisk! Den kostet 412 levert i posten.

 

I tillegg til at magen har krympet veldig fort mot tidligere, så har jeg fått veldig god støtte til bekkenet. Jeg slet litt med det sist når kroppen skulle finne nytt balansepunkt igjen. Magen min er ikke helt borte men jeg skal bruke belte alle de 6 ukene jeg er i såkalt barsel slik det anbefales. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...