Gå til innhold

Treff i Horten?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen Hortensgjeng foreløpig, jeg var i Tønsberg sist, bli med da så kan vi finne ut om det er flere Hortensjenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg fikk ikke til å reise på treffet i Tønsberg, men stemmer for at vi treffes i Horten en kveld selv om vi ikke er så mange? Kan jo reise til Tønsberg innimellom også, men det hadde vært fint å hatt noen å rusle til og sammen med når den tid kommer :-) Hva om vi setter en dato litt frem i tid også kan de som vil slenge seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i :) Bare sett deg fra Horten til nå, ellers kjenner jeg ei som er gravid. Vet du om noen som vil slenge seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen i denne delen av landet med kul på magen  Men hva om vi inviterer til treff om en ukes tid så ser vi om noen slenger seg på? Hvor vil et godt sted være for et slikt treff i såfall? Jeg er kresen på kaffen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som vi er en liten gjeng! Jeg er snart i 25 uke og gleder meg til jente nr 3! Hva om vi setter av onsdag kl 19? Noen av dere andre får velge sted, for jeg er ikke kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Jeg kommer hjem i morgen. Hva om vi setter opp tirsdag til uka? Kl 18 et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe stemning for et treff torsdag kl 1830? Alle med mager kan komme, store og små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det visst!  skal ikke være lett det her.. Har du forslag til tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, gjerne! Men som sagt vet jeg virkelig ikke hvor man kan treffes på kveldstid så jeg tar imot forslag  skal vi sette en dato og prøve å få med litt flere også? Jeg foreslår onsdag til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stallen er alltid en klassiker :) Den ligger ved kjøpesenteret. Ellers er det peppes ved kaia der ferga går og andre steder. Spørs når på kvelden. Klokka 18-19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...