Gå til innhold

Kort regime kontra langt regime


Gjest usababy

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Vi har hatt to forsøk med langt regime, hvorav begge endte i negativ test.

Nå har jeg sendt mail til klinikken for å spørre om kort regime kan være et alternativ.

Da slipper jeg å gå på spray så lenge før sprøytestart, og vi kan gå i gang raskere. Jeg har lest litt forskjellig om både kort og langt regime, men anbefalingene spriker. Det er vel også individuelt ut fra historie og eventuelle diagnoser.

 

Hvilke erfaringer har dere her inne med kort regime kontra langt? Er det noen som har blitt gravide med kort regime, etter å ha hatt negative med langt? Eller er det mest omvendt?

Har alder noe å si her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare uttale meg om kort, men det resulterte i graviditet. Var enkelt og greit med puregon sprøyte i 8 dager, 3-4dager med orgalutan, ovitrelle dag 8. Jeg er 38, blir 39. Fikk mange eggposer. Leser om mange som lykkes med kort! :)

 

Jeg hadde nok også forsøkt kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble annbefalt kort av Cfc. Har ikke prøvd noen av delene før. De sa de hadde best resultat med kort til damer over 38 :0)

 

Lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt begge.

Første forsøk var langt regime, med nesespray, sprøyter, tårer og galskap. Jeg reagerte ekstremt på sprayen og ble rett og slett utilregnelig. Fikk ut 9 egg og et utvikla seg og ble satt inn uten graviditet.

Neste forsøk var kort regime, hadde ingen plager underveis, fikk ut 20 egg, ett satt inn og 8 på frys. Det viste seg at dyrkningsoljen som ble brukt var feil og alle fryseeggene ble kastet og ferskforsøket dømt til å mislykkes. Er helt sikker på om det ikke hadde skjedd en feil hadde det blitt baby!

Jeg havner i alle fall ikke på annet enn kort regime igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Takk for svar. :-)

Dette høres jo ut som noe som virkelig burde prøves!.

 

Jeg fikk også svar fra Hausken nå at de ville se på det, og at kort regime kanskje var noe å prøve. Ble kjempeglad for det, - både at de svarte nå rett før påskeferien, og at de var positive til dette.

 

Jeg er jo 38, og dersom det er en fordel med kort regime pga dette er det jo flott. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...