Gå til innhold

Hcg på 457 på dpo 17 tvillinger?


bamby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar :) Oki, får vente på Ul og se! leste et skjema der normalen var lavere ved en enn det, max var faktisk 447 for en. Langt høyere for to, men Ul viser jo riktig...

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 april :D kjempelenge til, enn så lenge blir det rene spekulasjoner, men viktigst er jo at baby er velskapt om det er en eller to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde 450 på 15 dpo og 1285 på 17 dpo. Fikk satt inn 3 embryo, hun på klinikken tror det er tvillinger. Ultralyd om ca 3 uker, er kjempespent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sette inn 3 egg, utålmodig??? Hvor hører du til da? Det har jeg ikke hørt om i disse dagene lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Serum i Athen, Hellas. Fyller for øvrig 40 om ikke så lenge til ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på en privat klinikk i Norge :) De har hjulpet oss med å få 3 barn (håper vi) :) vår førstefødte i 2007 - da var jeg 31 år, vår andre i 2011 - da var jeg 34 år og vår tredje kommer i november - da er jeg 36 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil å sette inn 3 egg ;) Noen som har fått det som hører til i Porsgrunn?? ;) Ivrig!!! ;)

 

Er Porsgrunn offentlig eller privat? Om det er offentlig, så kan du dessverre bare glemme det er jeg redd... Det skal Så mye til for at en offentlig "ivf-klinikk" i Norge setter inn 3 egg, at det nok ikke skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er offentlig, ja regna vel ikke med det egentlig.... får satse på å få nok til å sette inn 2, fikk tilbud om å sette inn 2 forrige gang (første) men fikk bare ett egg ut.. så tre er uansett litt mye å håpe på. vil bare så gjerne at det skal lykkes nå, helst igår;)

men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...