Gå til innhold

Facebook gruppe September mammaer?


Frk.håpefull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også joine :) Lisbeth Krossnes, Oslo. Mørkt blondt hår på bildet, har visst perle øredobber på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkgabbler: Heh, det må du gjerne tro viss du har lyst til det:-)

 

Synes det er litt freaky å tenke på at navnet mitt blir brettet ut på bim/dib og blir liggende på nett i årevis. Man vet jo aldri hva disse opplysningene kan bli brukt til, det er mange onde mennesker der ute.. Hadde heller ikke likt at familie/venner/uvenner leser hva jeg skriver om her inne og kan komme på å nevne det for meg. Nei fysj, jeg holder meg anonym!:)

Men alle må få gjøre so de vil uansett da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dere leverer ut fullt navn og bosted her inne på bim nå da...bedre med personlig melding til Frk. Håpefull! :)

jeg er med i gruppa :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne med også. Er veldig ny med dette, førstegangs gravid og har heller aldri vært med på noen forum. Sender deg enn melding her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på en ting:) hvorfor velger dere å stå frem med fult navn, og noen tilogmed med bilde? Bryr dere dere ikke om å bli gjenkjent? Jeg har vært på dib og bim i 4 år nå, og har aldri oppgitt verken ekte navn eller termindato i fare for å bli gjenkjent her inne. Jeg hadde synest det var veldig ubehagelig..

 

Hm, jeg tror rett og slett at det er fordi jeg trives best som meg selv, og ikke som en anonym. Jeg har ingen problemer med å stå frem som meg selv - tvert i mot syns jeg det er en befrielse, og jeg ville også ha skrevet det samme her inne om jeg hadde fullt navn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble lagt til, men meldte meg ut igjen. blir jo så uoversiktelig inne på en sånn side, heller få litt mer liv her! Da kan jo vi som av ulike grunner trenger det, få gjemme oss bak nick også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som svar i forhold til de som syns det er rart at noen ikke vil "stå frem" med fullt navn og bilde...

 

jeg bruker fullt navn og bilde på facebooksiden min, men der har jeg også kontroll over hvem som har tilgang på hva.

Enkelte opplever feks å ha jobber der du er en "offentlig person" av en eller annen art, og det å kunne komme på et forum å ha "fri" fra å være denne personen er ganske allright. Særlig fordi man kanskje blottlegger sider av seg som en ikke har lyst til å brette ut over for gud og hvermann. Og ting man skriver her inne på BIM er faktisk offentlig tilgjengelig.

 

At en slik facebookgruppe er privat/lukket er en ting, men jeg vil fremdeles ikke føle at jeg har den samme kontrollen over hvem som plutselig kan legge to og to sammen rundt hvem jeg er og hva jeg har skrevet her inne.

 

Jeg sier ikke at jeg er kjendis, altså *flire* Men har du en jobb som feks lærer, advokat, dommer, politiker osv osv... da er du brått litt sårbar.

 

MEN jeg har et prinsipp; jeg skriver ikke under som "anonym" på noe her. Under nicket mitt "vintersol" så kan dere gjerne bli kjent med meg, og hva jeg står for. Og jeg står for det jeg skriver.

 

Men jeg har faktisk en gang opplevd å bli gjenkjent her på BIM, (første året jeg var her) og det var en person som hadde gått systematisk til verks og gått nøye gjennom alt jeg hadde skrevet, og på den måten dedusert seg frem til hvem jeg er. det var skikkelig skikkelig ekkelt!

 

 

Så det er ikke noe vondt om noen av dere, men rett og slett for å bevare muligheten for å kunne skrive om blødninger og svangerskap og slimpropper og bekkenlåsning og cravings og panikktanker og dårlig humor... uten frykt for at personer som ikke skal ha denne informasjonen får tak i den.

 

(tenk deg feks som lærer, å få servert av syvendeklassingene dine at "jasså, har slimproppen gått?" eller noe i den dur da? grøss!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende meg en Pm med navnet ditt, så skal jeg legge deg til.. Har du blitt lagt til, mammaiseptember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...