Gå til innhold

Facebook gruppe September mammaer?


Frk.håpefull

Anbefalte innlegg

Noen sm kunne tenke seg det... hadde vært hyggelig og fulgt hverandre etter september babisene er kommet også :) Og der kan vi jo dele gleder, sorger og ikke minst erfaringer...

Noen som vil? send meg mld på innboks så oppretter vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

send meg navn og bosted på innboks så oppretter jeg :) Vil at det skal være en lukket gruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har funnet rett Marianne.. Må adde deg for å kunne legge deg til gruppa siden den er skjult. sletter deg med en gang etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukket gruppe betyr at ingen andre enn oss som er med vet at den eksisterer.. du må innviteres inn og det vil ikke komme opp noen info på dine venners wall.. synes det er veldig greit å ha det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen vil få se at jeg har blitt medlem i gruppa heller?

Er nesten ingen som vet at jeg har en til på tur, og vil at det skal fortsette slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testa det ut via samboerens facebook, og han fikk ikke opp noe. Og har ikke fått noen "gratulasjoner" så d virker å funke som det skal :) Jeg vil heller ikke broadcaste d til hele verden... Men hvis noen av dere er usikre så kan dere jo heller bli med om en stund..:)

Noen av dere er vanskelige å finne på face, så skriv gjerne hvordan deres profilbilde ser ut så er det letterfor meg... Gjør alle til admin, slik at alle kan legge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg funet rett maire? har sendt en request, men det sto ikke bosted på face.. har du på deg en hvit lue og holder et kamera på bildet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting:) hvorfor velger dere å stå frem med fult navn, og noen tilogmed med bilde? Bryr dere dere ikke om å bli gjenkjent? Jeg har vært på dib og bim i 4 år nå, og har aldri oppgitt verken ekte navn eller termindato i fare for å bli gjenkjent her inne. Jeg hadde synest det var veldig ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym, for min del er det ikke så nøye.. Jeg hadde skrevet akkurat det samme om jeg hadde hatt profil med bilde og navn her inne. Var veldig godt å være anonym til å begynne med,før alle visste om graviditeten og vi følte oss sikre på at det gikk bra..(12 uker) håper alle andre her inne står for det de skriver og er ærlige i sine svar, jeg har hverfall ikke behov for å ha kontakt med personer som skriver innlegg de ikke står for her inne. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig å kunne ha litt tettere kantakt med personer i samme situasjon som meg.. gu, så deilig å være i ei slik gruppe og kunne snakke om alt mulig og dele erfaringer og opplevelser. Vi mister liksom litt hverandre her inne på BIM og vi kommer definitivt ikke til å ha hverandre i tiden etter babisene våre er her, til det blir disse forumene alt for upersonlig synes jeg..De som ikke vil, de trenger self ikke å være med, har full respekt for de som liker å være anonyme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting:) hvorfor velger dere å stå frem med fult navn, og noen tilogmed med bilde? Bryr dere dere ikke om å bli gjenkjent? Jeg har vært på dib og bim i 4 år nå, og har aldri oppgitt verken ekte navn eller termindato i fare for å bli gjenkjent her inne. Jeg hadde synest det var veldig ubehagelig..

 

Hva er det du synes er så ubehagelig å bli gjenkjent for? har du sagt eller gjort noe du ikke står for?

Endret av FrkGabbler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg funet rett maire? har sendt en request, men det sto ikke bosted på face.. har du på deg en hvit lue og holder et kamera på bildet ditt?

det er meg, men kan du sende på nytt.. klarte å trykke på feil svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å bli en fin gjeng på gruppa :) koseli :) bare å si ifra hvis flere vil joine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...