Gå til innhold

Treff for sommermager 2012


Nithuviel

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg var på noen treff men finner fortsatt ikke FB-siden... kan noen legge meg til?

 

Hva heter du da? Send. Meg en pm hvis du ikke vil skrive her så skal jeg søke deg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle,

jeg er litt sent ute, oppdaget BIM Treff først nå. Har termin 8 juli, synes det hadde vært kjekt å treffe andre med termin i sommer. Er det en FB-gruppe man kan bli med i for å få info om treff og slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å komme :( Ble litt kort varsel.. -Men jeg vil veldig gjerne komme neste gang!

Har dere hatt mange treff?

 

jeg kunne heller ikke! vi får alliere oss til et nytt møte :) hvor gammel er du? ditt første barn?

 

Er ikke så veldig aktiv her inne, og nå har jeg gått glipp av enda et treff..:/

Er 27 og venter mitt første, en liten prins :) Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å komme :( Ble litt kort varsel.. -Men jeg vil veldig gjerne komme neste gang!

Har dere hatt mange treff?

 

jeg kunne heller ikke! vi får alliere oss til et nytt møte :) hvor gammel er du? ditt første barn?

 

Er ikke så veldig aktiv her inne, og nå har jeg gått glipp av enda et treff..:/

Er 27 og venter mitt første, en liten prins :) Der da?

 

25år og venter min første:) Ei lita jente her da:) Ingen av de jeg kjenner er gravid, så jeg må nesten ferdes litt her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er helt ny her... Vi venter vårt første barn i august :) Gledings!!!

Ble egentlig med på BIM for å finne noen i Trondheim som skal ha baby i sommer. Og som kanskje treffes i ny og ne. :)

Kjenner ikke så mange med barn i byen, så det hadde vært fint å bli kjent med noen andre mager.

Når og hvor er neste treff?

Ser ikke noen ny dato på denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner heller ingen andre gravide som skal ha i sommer, så hadde vært kjekt å møte noen i samme situasjon. Særlig som førstegangsfødende føler jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vi i alle fall tre til neste møte da:) Vi kan jo begynne å pønske ut en passende dato? Bor dere i byen eller? Hva med et treff om 14 dager ca? (etter 17 mai en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trondheim, så for min del passer det å treffes stort sett når som helst etter arbeidstid i ukedagene. Er åpen for forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bor i byen. Passer stort sett alle dager.

Hva med onsdag 23. mai kl 19.00 på Bær & Bar på solsiden, f.eks?!

Jeg slenger ut en dato, så får vi se om det passer for alle. Det skal jo godt gjøres... Men det er en begynnelse om ikke annet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei!! Jeg vil veldig gjerne være med på treff! Finner ikke gruppen på facebook da :)

 

22år venter nr 2 19 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...