Gå til innhold

Phu da fikk vi endelig Hcg svar


Endelig ny spire i magen

Anbefalte innlegg

Og den var på 356 og det var visst bra. Forrige gang vi testet positiv etter IMF var den kun på 63, så krysser fingrene for at dette skal gå veien. Hvordan har det gått Sibabyno?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Det var jo en veldig bra hcg! Spesielt om den er tatt på "normal testdag", dvs. rugedag 12-14. Fikk du satt inn 2 egg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Rugedag 14 ja. Vi fikk satt i 2 egg ja. Skal på ultralyd 19 april. Blir veldig spennende. Vi har endel spontanaborter/ kjemiske bak oss så vi går en spennende tid i møte. Men de var veldig positive på Aleris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Jeg hadde hcg på 244 på rd 12 sist forsøk og da var det tvillinger til å begynne med. Den ene gav seg i uke 6, men fikk en liten prins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer "venter på ny spire i magen" :D

 

Ja Sibabyno, ringte du inn for resultat? :) tror ikke de ringer deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med et lite frø i magen!!:-)

Krysser fingrene for deg også, Sibaby:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

 

Sibabyno: Ringer ikke Haukeland samme dagen man har tatt prøven? Venter spendt på svar! Krysser fingre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme, Haukeland :) Takk for det! Godt å høre <3 Blir en spennende tid i vente... Setter de kun inn et egg? eller setter de inn to om man har det og ønsker det? (i brosjyren står det at de setter inn ett eller to egg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info om det med egg :) Vært litt usikker på det.. Kommer til å spørre de jeg også når den tid kommer...

 

Dere har vært igjenom mye ser jeg! Godt de satt inn to egg nå siste gang :) Blir spennede å se om det er en eller to op ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...