Kan dere beskrive det for meg?
Mener selv å ha hatt bekkenlåsning i tidligere svangerskap, og kjenner det denne gangen også.
Jeg opplever det som om noe "sitter fast" i bekkenet - det beveger seg ikke som det skal, på en måte. Det kjennes som en skarp smerte som sitter inni beinet. Ikke særlig stråling, tror jeg...
Dukker opp når jeg har bært for tungt, blitt sittende på stol for lenge, skal endre fra liggende til å reise meg opp... Sistnevnte kan gjøre skikkelig vondt, og det tar noen minutter med gange før ting "faller litt på plass"....
Dere som har hatt bekkenløsning/-låsning...
Opprettet av
Kosemosepose
, mars 29 2012 11:48
2 svar til dette emnet
Skrevet 29 mars 2012 - 11:48
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 mars 2012 - 20:12
Har låsning på høyre side, får vondt i rompa, halebenet og korsryggen, kjenner ingenting i symfysen eller lysken. Kan jo høres ut som låsning. Har hatt veldig god effekt av behandling hos kiropraktor, smertefri nå. Kan fortsatt merke det hvis jeg står/går mye i løpet av en dag, sitte mye stille er heller ikke bra.
Skrevet 01 april 2012 - 21:55
Høyrest ut som bekkenlåsning....oppsøk manuellterapeut, kiropraktor eller osteopat....få hjelp og gode råd om korleis unngå at det kjem tilbake gang på gang - eller i alle fall få det skjeldnare tilbake...
God bedring!
God bedring!