Gå til innhold

Ul i dag


Novembernurkimagen<3

Anbefalte innlegg

7+3 og dagen for ul har kommet. Jeg har sovet dårlig og er redd. Jeg håper sånn på å få se et hjerte som slår! Håp sammen med meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!! :-) eg ska ta blodprøve å måle hcg idag, så er veldig spent på svar eg og, har jo testa positivt, men tørr ikke slippe jubelen løsere før etter svar på blod prøve, så blir neste milepæl ul om.ca 3 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! :-) eg ska ta blodprøve å måle hcg idag, så er veldig spent på svar eg og, har jo testa positivt, men tørr ikke slippe jubelen løsere før etter svar på blod prøve, så blir neste milepæl ul om.ca 3 uker :-)

Tusen takk! Og lykke til med blodprøve..gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk vi se ei lita bønne på knapt åtte uker med et hjerte som slår :) kunne ikke vært mer takknemlig. Takk for støtte! Har du fått svar sibaybyno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da Novembernurkimagen :)

Nei har ikke hørt noe fra Haukeland, så regner med de ringer imorgen. Så må nok være spent en stund til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da Novembernurkimagen :)

Nei har ikke hørt noe fra Haukeland, så regner med de ringer imorgen. Så må nok være spent en stund til

. Skriv hvordan det går da :) håper du får et tall du kan smile bredt og stolt av;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi se ei lita bønne på knapt åtte uker med et hjerte som slår :) kunne ikke vært mer takknemlig. Takk for støtte! Har du fått svar sibaybyno?

 

:) hvor stor var den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk vi se ei lita bønne på knapt åtte uker med et hjerte som slår :) kunne ikke vært mer takknemlig. Takk for støtte! Har du fått svar sibaybyno?

 

:) hvor stor var den?

1, 48 cm ;) Ho endret termindato fordi størrelsen tilsa 7u6dager og ikke 7+3 som jeg mente. Men jeg tror bare spiren er litt stor for jeg vet når tid jeg hadde eggløsning. Men det var så deilig å få tre dager gratis at jeg følger ny termin jeg nå ;) enn så lenge..og senere spiller det jo ingen rolle uansett ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi se ei lita bønne på knapt åtte uker med et hjerte som slår :) kunne ikke vært mer takknemlig. Takk for støtte! Har du fått svar sibaybyno?

 

:) hvor stor var den?

1, 48 cm ;) Ho endret termindato fordi størrelsen tilsa 7u6dager og ikke 7+3 som jeg mente. Men jeg tror bare spiren er litt stor for jeg vet når tid jeg hadde eggløsning. Men det var så deilig å få tre dager gratis at jeg følger ny termin jeg nå ;) enn så lenge..og senere spiller det jo ingen rolle uansett ;P

 

ok grunnen til at jeg spør er fordi legen jeg var hos sa jeg var 7+3 pga det ble målt til 1,6 som tilsier uke 8 noe som jeg vet jeg var...synes mange leger sier forskjellige ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi se ei lita bønne på knapt åtte uker med et hjerte som slår :) kunne ikke vært mer takknemlig. Takk for støtte! Har du fått svar sibaybyno?

 

:) hvor stor var den?

1, 48 cm ;) Ho endret termindato fordi størrelsen tilsa 7u6dager og ikke 7+3 som jeg mente. Men jeg tror bare spiren er litt stor for jeg vet når tid jeg hadde eggløsning. Men det var så deilig å få tre dager gratis at jeg følger ny termin jeg nå ;) enn så lenge..og senere spiller det jo ingen rolle uansett ;P

 

ok grunnen til at jeg spør er fordi legen jeg var hos sa jeg var 7+3 pga det ble målt til 1,6 som tilsier uke 8 noe som jeg vet jeg var...synes mange leger sier forskjellige ting..

 

Ja det tror jeg også!! ganske ulike mål. 1,6 tilsvarer tidlig uke å i mi bok også. Gynekologen min snurret på dette hjulet jeg ser endel bruker. Så lenge hjertet slår tror jeg det får være bra :) Vet du om termindato er sikrere ved ul senere? Egentlig spiller det jo liten rolle om termin faller tre dager før eller etter...barnet kommer jo når det kommer uansett stort sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi se ei lita bønne på knapt åtte uker med et hjerte som slår :) kunne ikke vært mer takknemlig. Takk for støtte! Har du fått svar sibaybyno?

 

:) hvor stor var den?

1, 48 cm ;) Ho endret termindato fordi størrelsen tilsa 7u6dager og ikke 7+3 som jeg mente. Men jeg tror bare spiren er litt stor for jeg vet når tid jeg hadde eggløsning. Men det var så deilig å få tre dager gratis at jeg følger ny termin jeg nå ;) enn så lenge..og senere spiller det jo ingen rolle uansett ;P

 

ok grunnen til at jeg spør er fordi legen jeg var hos sa jeg var 7+3 pga det ble målt til 1,6 som tilsier uke 8 noe som jeg vet jeg var...synes mange leger sier forskjellige ting..

 

Ja det tror jeg også!! ganske ulike mål. 1,6 tilsvarer tidlig uke å i mi bok også. Gynekologen min snurret på dette hjulet jeg ser endel bruker. Så lenge hjertet slår tror jeg det får være bra :) Vet du om termindato er sikrere ved ul senere? Egentlig spiller det jo liten rolle om termin faller tre dager før eller etter...barnet kommer jo når det kommer uansett stort sett :)

 

hun sa ingenting om termindato..eneste hun sa at det var stor forskjell på målene innen de 4 første månedene...først ved ordinær ul hadde fosteret nådd et gjennomsittsmål.

den første tiden vokser de veldig i rykk og napp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg smile bredt, hcg nivået var bare velstand, så da blir det ul på meg om 3 uker :D

HURRA! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) jeg var på butikken når de ringte, så fikk ikke med meg akkurat, men var opp 200 og ett eller anna. Fikk satt inn 2 egg, så blir spennende på UL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...