Gå til innhold

UL uke 12, innvendig eller utvendig?


Moofee

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal på UL i morgen og er da 12+1, og lurer på om noen vet om det kommer til å være en innvendig eller utvendig UL?

 

Veldig nervøs for at noe skal være galt.. Slitsomt å være så engselig. Flere som har vært på UL i uke 12 og kan fortelle om hva man kan vente seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel akkurat i grenseland, men jeg hadde innvendig UL rundt uke 12.

 

Har du noen grunn til å tro at noe er galt, eller er det "vanlig" engstelse?

 

Lykke til uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare vanlig engstelse. Har en venninnegjeng som har vært veldig uheldig, og mange triste historier, så det er vel med på å sette i gang tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lett å bekymre seg mye før den første UL - jeg tenkte selv at enten var det ikke liv, eller så hadde jeg kanskje bare innbildt meg at jeg var gravid :-) Særlig er det fort gjort i 1. tri når man leser om mange triste skjebner her inne på forumet.

 

Men for det meste går det nok fint når du har kommet så langt. Ikke at det hjelper på din engstelse, for den vil du nok kjenne på helt til du får se det lille hjertet slå på skjermen.

 

Masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde utvendig i uke 12 med førstemann. kan nok fort hende de prøver utvendig først hvertfall:)

på denne tiden ser du en bitte liten baby <3 armer og ben og alt i orden! det er så hærli! gled deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt opptil legen. Vi var på Volvat, og hun sa hun alltid tok innvendig først når det var så tidlig. Andre igjen har fått utvendig først.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utvendig, selv om både jeg og sambo var forberedt på innvendig. hehe :) Fikk se en perfekt liten baby som lå og vinket til mamman og pappan sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...