Gå til innhold

Stelleveske?


perl1

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har ei god stelleveske å anbefale? Jeg vil ikke ha ei som er for sporty, må være litt "penere" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker godt de fra Jujube. Enten Be-tween(litt mindre) eller Be-all. De i cord fra Gaia&co er også fine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en fantastisk flott stelleveske fra Room Seven. Er også kjempe fin til å bruke som bag senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt maaaange stellevesker og de fleste har jeg kjøpt brukt på finn eller billigere fra utlandet, søk på finn etter fleurville, petunia picle bottom, Gaia og co, skip hop, allerhand, Jujube, oioi, bystroom og storksak. Da kan det jo hende man finner noe fint til en billig penge. De fleste vesker er jo knapt brukt...

 

Ellers har lilleprinsen mange av disse veskene.

Endret av EnBlå&ToRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du/dere bestiller skip hop studio stelleveskene i påsken så får dere 10% (allerede satt ned på siden), + fri frakt. Bruk rabattkoden: PAASKEFRI (Kryss av leveringskostnad 70,- og skriv inn rabattkoden, så trekker den i fra de 70 kronene).

 

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du/dere bestiller skip hop studio stelleveskene i påsken så får dere 10% (allerede satt ned på siden), + fri frakt. Bruk rabattkoden: PAASKEFRI (Kryss av leveringskostnad 70,- og skriv inn rabattkoden, så trekker den i fra de 70 kronene).

 

God påske :)

 

 

Er du fornøyd med denne? Jeg sikler veldig på den selv :P

Endret av Rina venter maijente :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Rina venter maijente :)' timestamp='1333861053' post='144136527]

Om du/dere bestiller skip hop studio stelleveskene i påsken så får dere 10% (allerede satt ned på siden), + fri frakt. Bruk rabattkoden: PAASKEFRI (Kryss av leveringskostnad 70,- og skriv inn rabattkoden, så trekker den i fra de 70 kronene).

 

God påske :)

 

 

Er du fornøyd med denne? Jeg sikler veldig på den selv :P

 

Veeeldig :) + at den ser ikke så veldig "stelleveske" ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PAASKEFRI rabattkoden har forresten gått ut, men du kan bruke FRIFRAKT som rabattkode om du handler for over 400kr. Såå da er det gratis frakt på skip hop studio :)

 

Btw, i flere av de amerikanske filmene jeg har sett i det siste, så ser jeg alltid skip hop produkter, hehe.. veldig populært i USA, og ENDELIG har det kommet mer av det til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan virkelig anbefale Ju-Ju-Be sin BFF :)

Jeg har selv en slik og den rommer mye, samtidig som den ikke er så "lefsete". Også er det mange fine detaljer på den. Litt "for-seg-gjort".

Hadde en Simo sist og ville ha ny til tulla og investerte i en slik. Den har skuldreremmer, så du kan ta den på ryggen. Har mange praktiske løsninger og mye tøft tilbehør. Jeg importerte min fra USA og betalte etter toll og mva 1700 kr. Ser det er en på finn.no til (Babyloftet) inkludert kroker til vognen til 1499 kr. Ellers er det vel flere som selger denne, men vanskelig å finne BFF's. Har vært det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...