Gå til innhold

Vil en CB digital slå ut...


Gutt<3Jente<3Spire

Anbefalte innlegg

...12 DPO?? Har fått mange billigstrimler med godt synlig strek i går og i dag, så bare lurer på om en CB digital vil slå ut på morgen urin i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du har fått godt synlig strek på billigtest tror jeg det vil slå ut på digital i morgen tidlig:)da er det jo hcg i urinet og det vil jo bare stige.

lykke til,så glad på dine vegne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er nivåene cb digital slår ut på:

1-2 weeks = 25miu to 200miu

2-3 weeks = 201miu to 2000miu

3+ weeks = >2000miu

 

så hvis det slo ut på billigstrimmel bør det jo slå ut på cb også,da billigstrimmelen er vel på minst 25 hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Cindy :).. Og tusen takk for det, håper det klaffer for deg også snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag brukte jeg billigtest (6 dager før IKM), og det ble strek, og i går og i dag brukte jeg Doc Morris, og det ble strek. Skal ta en CB (kryss) i morgen for moro skyld. Er (forhåpentlgvis) siste gang jeg tester sånn, så artig å virkelig kjøre den helt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAA :D Gravid 1-2 :D.. Jippiiiii :D.. Leeeenge siden jeg var oppe kl 05.30, men når jeg skulle teste med CB digital spratt jeg opp av sengen, hehe... Jeg har jo testet med billige tester også og tok en vanlig CB med kryss på i forgårs som viste så svakt kryss at det viste ikke på bildet engang, så da stolte jeg mer på billigtestene.. så tok jeg denne digitale i dag, og en billig test på gøy og CB lyste Gravid 1-2 mot meg, mens billigtesten ble fortsatt "svak".. Uansett: Jeg er gravid og skal til legen om et par timer for å få henvisning til gynekolog for å se om el har kommet i gang igjen (hehe).. men nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal der å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi..så utrolig artig!! :) Jeg skal ta en slik test å fredagsmorgen, sammen med mannen :) Hurra for deg! Gode nyheter er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...