Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Veier 67 kilo og er 168 cm høy. Skal ned åtte kilo. ..Flere som driver med slanking frem mot sommeren? Hva er deres strategier?

• Logg inn for å svare
44 svar til dette emnet

#41 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 944 Innlegg:

Skrevet 20 mars 2012 - 17:32

56 kilo nesten og 160 cm.. Har noen bilringer so er klistra rundt magen, grisestygt! Trener flere faste dager på SATS med en venninne og spiser mindre rett og slett.. skal kutte kraftig ned på karbohydrater og.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 944 Innlegg:

Skrevet 20 mars 2012 - 18:30

Vis innleggNurse Jackie skrev 20 mars 2012 - 15:37:

Jeg er 174 cm og et par og seksti kilo. Tror det gir meg en BMI på rundt 20 (husker ikke helt og orker ikke regne eksakt tall akkurat nå).
Jeg er langt fra undervektig, og jobber selv med å gå ned et par-tre kilo, liker å veie 58-59 kg.

Jeg tror dere tar feil når dere sier t BMI under 20 er å betrakte som undervektig, tror skalaen er justert ned til 18,5; under dette regnes som undervektig.

Derfor: la nå de som orker og er interessert i å se bra ut og holde seg i form gjøre det. Jeg synes det er utrolig mange her som rakker ned på og "bekymrer" seg for dem som orker å holde vekta nede.

Stå på jenter, vi er flinke!

Man kan da se bra ut selv om man ikke er superslank? Jeg rakker ikke ned på folk som er tynne, men mange av dem synes at det å være tynn er eneste "sunne", og at alle som har litt her og der, ikke ser bra ut. Slik du antyder i ditt innlegg. Jeg var radmager før, og er normalvektig nå, og er mye mer fornøyd med kroppen og får flere komplimenter enn da jeg var radmager.

#43 Nurse Jackie

Nurse Jackie

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 559 Innlegg:

Skrevet 21 mars 2012 - 11:59

Ja, jeg synes at slanke mennesker ser bedre ut enn runde/lubne/feite/overvektige mennesker.

#44 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 944 Innlegg:

Skrevet 21 mars 2012 - 12:00

Vis innleggNurse Jackie skrev 21 mars 2012 - 11:59:

Ja, jeg synes at slanke mennesker ser bedre ut enn runde/lubne/feite/overvektige mennesker.

Det er stor forskjell på å være overvektig og normalvektig. Ja, man kan være pen som veldig tynn, men jeg tror nok at INGEN synes at helt flat bryst og null rompe på damer er fint. At andre deler på kroppen veier opp for mangel på pupper/rumpe kan gjøre at kroppen som helhet oppfattes som fin, pluss at man kan ha pent ansikt. Men sånn isolert sett tror jeg ikke noen synes at null pupper er kvinnelig og pent.

#45 Nurse Jackie

Nurse Jackie

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 559 Innlegg:

Skrevet 21 mars 2012 - 16:26

Pass deg nå, små pupper har også følelser ;D