Gå til innhold

1100.- i frakt fra USA?


Gjest Yzma

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks

Jeg har bestilt et hodelag med tøyler fra USA.

Dama skulle sjekke frakt, i følge henne koster det 200 dollar med de selskapene hun fant. Jeg skulle bare si hvilken jeg vil ha, så sender hun paypal"invoice" (?).

Visste ikke om jeg skulle bli skeptisk eller ikke nå, jeg..

Bestilte i Januar, og fikk noen timer etter om at hun skulle flytte, så alt var pakket ned i esker og sendt med flyttebil, men varene skulle sendes i slutten av februar. Om jeg ikke ville vente så lenge, skulle jeg få pengene igjen. Betalte 500,- for hodelaget med tøyler.

 

 

Jeg har bestilt fra USA før, og det har aldri vært så dyrt før..

Mulig noen synes det er åpenlyst, men har jeg grunn til å være skeptisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det hørtes innmari rart ut,men paypal skal jo være ganske sikkert å betale med. Har bestilt en del ting fra usa,men så mye i frakt har jeg ikke vært borti.. Men det veier kanskje en del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres unødvendig mye ut. Om det ikke haster be de sjekke båtfrakt. Da tar det lang tid, men er mye billigere. Hun har sikkert sjekket flyfrakt over natten eller noe liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Jeg har sjekket opp frøkna, fant blant annet facebooken hennes. Hun driver stort i dressurverdenen og er en anerkjent frieseroppdretter i USA. Er det naivt av meg å tenke at hun neppe driver med svindel?

 

Fikk ny mail fra henne, hun fant en australsk postting som koster 80 dollar (rundt 500,-).

Mener det var 75 dollar jeg betalte sist, så tror det kan stemme :]

 

Jeg aner faktisk ikke hva hodelaget veier :S Har aldri veid hodelag før :P

Har uansett svart at jeg ønsker det billigste (så klart), og det var faktisk sporing også på det alternativet.

 

Tusen takk for svar, uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sendte en pakke med sjokoladeplater og andre smågreier til usa kom det på over 300kr i frakt med posten. Det er vel dyrt å sende mellom dem og oss også, regner jeg med. Og din pakke veier vel en del mer enn noen få sjokoladeplater? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...