Gå til innhold

HALSBRANN


<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Ikke mye deilig :-( helst på kvelden og gjerne når jeg har lagt meg :-( noen flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, helt vanlig her.. Litt slitsomt. Men ofte hjelper det med et glass melk. Det roer det vertfall ned her i gården. Er ikke noen melkedrikker til vanlig, men et glass går ned på hoykant når det står på som verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavicon er en effektiv måte og bli kvitt halsbrann og det funker bedre enn melk.Reseptfritt på apoteket og tillatt for gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med spiserørsbetennelse (ÅSVAARTE - priser meg derfor lykkelig over 'vanlig' halsbrann), og preparatet Link er veldig, veldig bra! Det kan tygges nÅr som helst, er ikke særlig dyrt og helt ufarlig for gravide. Link er like god som Nexium i følge min lege, og Nexium er medisinen jeg vanligvis tar mot den herrrlige brystbrannsykdom. Hurra.

 

Har ikke enda kjent no særlig til halsbrann pga. graviditet enda, men det kommer helt sikkert. Er jo defekt nedi der fra før av. 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrann her i gården også! Hadde det i forrige graviditet og nå er det kommet igjen. Jeg tygger Novaluzid. Reseptfritt på apoteket og trygt for gravide. Smaker egentlig ganske godt, men kjennes ut som om at man tygger kritt. Uansett så hjelper det meg VELDIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble plutselig plaget med akutt halsbrann for 2-3 uker siden (er 29+0 i dag). Hadde aldri opplevd det før, og trodde jeg skulle dø av ubehag. :(

 

Siden den gang har Gavisconpakken hatt fast tilholdssted på nattbordet mitt, og det går som regel med 1-2 tabletter hver kveld/natt. Funker som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandler, graviscon, link , ikke tine melk men soyamelk , rismelk osv hjelper ... Har hatt halsbrann i alle mine svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...