men jeg er utrolig skuffet, hver eneste svangerskapskontroll jeg er hos henne, så har hun ikke tid til noen ting, fra jeg går inn til kontoret og timen er ferdig tar alt 2-5 min.
det hun gjør er å sjekke blodtrykket, høre på fosterlyden, måle symfysemålet. FERDIG hun snakker ikke om ting og tang, hun spør ikke om jeg lurer på noe , og hvis jeg spør henne om noe, så virker hun så utrolig sint og sier bare at slik er det å være gravid, feks. jeg har sagt til henne at jeg har slitt mye med soppinfeksjon og hemoroider og blir ikke kvitt dette.
istedet for å fortelle meg bra ting jeg kan gjøre for å bli kvitt plagene så sier hun bare >" dette er normalt hos gravide"
jeg var idag på kontroll og jeg er 39+4
til nå har jeg enda ikke fått beskjed om hodet til babyen er festet eller ikke.
dette er min første graviditet, og har ikke så mye peiling.
så jeg fortalte dette til min mor, og hun fortalte meg at så lenge jeg ikke vet om hodet til barnet er festet, så må jeg legge meg ned og ringe ambulansen hvis vannet går. dette er noe legen min heller ikke har fortalt meg.
var ofte plaget med kynnere siden uke 16, og fortalte dette til legen min, hun bare sa det var normalt, ikke noe mer. Så jeg har måtte lese meg rundt på netttet og spørre rundt i familien min om diverse ting og plager jeg har hatt for å få svar, fordi legen min har tydligvis ikke peiling.
huff! skulle ønske jeg hadde gått til jordmor istedetfor legen