Gå til innhold

AKPA!!!


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest akpa-usikker

Tuuuusen takk <3

Er sååå spent at jeg vil legge meg og sove til i morgen.... Men får ikke svaret før onsdag/torsdag, så dagene kommer til å gå treeeeeigt....:-(

Håper virkelig jeg er gravid og at det er bare spiren som prøver å skremme meg... Skal si ifra når jeg er ferdig til legen i morgen, kanskje han får mast på så jeg får svar i morgen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja denne ventingen er drepen!!!! men hvis enden er god.... og det tror jeg den er :) :) lett å si, men prøve å finne på noe koselig :) klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Ja, vi har hatt filmmaraton i helgen, dvs tilbringt helgen i sengen, med 11 filmer :-) Og take away =) Så nå sitter jeg å strikker, skal se litt serier på tv'n også legge meg å prøve å sove(noe jeg tror blir liiiitt vanskelig)

men i natt så drømte jeg at jeg å mannen var på føden, å jeg skulle på planlagt keisersnitt !!;-) Så håper det er sant og at jeg får oppleve det !!:-)

hvordan går det med deg da?

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, går litt lettere nå, humøret har variert ganske mye i helgen, men d må man vel regne med. virker som en evighet til neste forsøk, men sånn er det jo bare!

idag møtte jeg 8 jenter med barnevogn på vei hjem fra jobb, føltes som om noen ville vri kniven i såret!!! jaja jeg skal klare meg og forberede psyken på ett nytt forsøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

huff :( det er så tungt å se gravide med fine mager, barnevogner, små babyer over alt !! Det stikker ekstra, å man vet at det er det første å siste man treffer om man virkelig har en tung periode :(

Men jeg vet at du lykkes neste gang, DU SKAL DET !!! Jeg har bestemt det !!!:-))

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest akpa-usikker

Da var blodprøven tatt, får svaret i morgen eller torsdag :-) så da får jeg bare sitte her å strikke frem til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Nei, legen sa at det var ikke noe vits, for hcg nivået har steget såpass at en graviditetstest vil være postiv uannsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...