Gå til innhold

AKPA!!!


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest akpa-usikker

Tuuuusen takk <3

Er sååå spent at jeg vil legge meg og sove til i morgen.... Men får ikke svaret før onsdag/torsdag, så dagene kommer til å gå treeeeeigt....:-(

Håper virkelig jeg er gravid og at det er bare spiren som prøver å skremme meg... Skal si ifra når jeg er ferdig til legen i morgen, kanskje han får mast på så jeg får svar i morgen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja denne ventingen er drepen!!!! men hvis enden er god.... og det tror jeg den er :) :) lett å si, men prøve å finne på noe koselig :) klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Ja, vi har hatt filmmaraton i helgen, dvs tilbringt helgen i sengen, med 11 filmer :-) Og take away =) Så nå sitter jeg å strikker, skal se litt serier på tv'n også legge meg å prøve å sove(noe jeg tror blir liiiitt vanskelig)

men i natt så drømte jeg at jeg å mannen var på føden, å jeg skulle på planlagt keisersnitt !!;-) Så håper det er sant og at jeg får oppleve det !!:-)

hvordan går det med deg da?

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, går litt lettere nå, humøret har variert ganske mye i helgen, men d må man vel regne med. virker som en evighet til neste forsøk, men sånn er det jo bare!

idag møtte jeg 8 jenter med barnevogn på vei hjem fra jobb, føltes som om noen ville vri kniven i såret!!! jaja jeg skal klare meg og forberede psyken på ett nytt forsøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

huff :( det er så tungt å se gravide med fine mager, barnevogner, små babyer over alt !! Det stikker ekstra, å man vet at det er det første å siste man treffer om man virkelig har en tung periode :(

Men jeg vet at du lykkes neste gang, DU SKAL DET !!! Jeg har bestemt det !!!:-))

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest akpa-usikker