Gå til innhold

er det noen flere??? :)


<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

er 18+2 og kjenner ingen ting. Venter så ille på at jeg skal kjenne noe sann at jeg veit det er liv inni her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din første? Jeg kjente ikke noe før uke tjue forrige gang. Er ikke unormalt i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min første :) synes alle kjenner noe jeg,så blir veldig glad for å høre at det er noen som har kjent liv sent <3 er så redd for at det ikke skal være noe liv inni her... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter min andre og kjenner sjelden eller aldri noe bevegelser. Er 18+4 i dag. Har livmora mi foran da noe som gjør at man man kjenner mindre. Men vært på UL og der var det en liten gutt med bankende hjerte, så da velger jeg å stole på det. Kjente lite bevegelser med førstemann også, og slik var det hele svangerskapet. Imidlertid kunne jeg kjenne det utenpå magen senere - uten at jeg kjente det noe særlig innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+3 idag og kjenner ikke liv enda.. Har fått beskjed om at morkaka ligger foran livmora og at det av den grunn vil ta lenger tid før jeg kjenner noe siden den tar i mot sparkene:/ men igår var jeg og hørte på hjertet, og d kunne legen høre at hun sparket i måleren<3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...