Gå til innhold

****IKM UKE 16****


prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

I dag er ikm for meg! Ingen tegn til tr, og har bestemt meg for å vente til mandag med å teste, hvis ikke tr kommer før den tid...

 

Her leves det fortsatt i håpet, jeg er fremdeles ganske 'sikker' på at dette går veien jeg altså... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm, hadde IKM igår, tester fortsatt negativt, men nå også negativt på EL test!! så det betyr vel at syklusen min er helt fucked og jeg har hatt EL nå... og mannen var borte så vi har ikke fått gjort noe heller... søren å! Nå skjønner jeg ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SallySue, så kjedelig!! Har du hatt uregelmessigheter sykluser tidligere også, eller er det først nå det har startet? Selv har jeg hatt veldig regelmessig etter jeg fikk barn, men før det var det mye rot... Visste aldri når jeg skulle ha tr eller noe som helst, ganske slitsomt!!

 

Fortsatt ingen tr her, lurer på om jeg klarer å la være å teste i morgen, men sannsynligvis ikke :) har tester liggende, og de roper på meg hver eneste morgen...!! Er jo så spennende, fornuften sier vent noen dager - men jeg vet hvor det bærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende LilleLoppa!! Her har e gitt fullstendig opp. Ja, hadde en del uregelmessigheter i syklusen tidligere, men etter en graviditet (som endte i MA) fungerte det plutselig mye bedre :) Men jeg var 99% sikker på EL for 14 dager siden pga temp, slim etc... Så da tok jeg nok feil.

Blir spennende å følge deg LilleLoppa! Håper testen er positiv om noen dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette her ja... Fortsatt ingen tr så lurer fælt på hva som skjer... Veldig hodepine og vondt i korsryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende LilleLoppa, du Må ta en test i morgen. Hold oss oppdatert! Hodepine og vond korsrygg er jo symptomer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig spennende altså.. Har egentlig en drøss av symptomer føler jeg, men ble så skuffet når jeg får negativ test.. Mulig kroppen spiller meg et puss, men den som lever får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! Ingen tr her i huset, heller ingen test :) har bestemt meg for å vente til onsdag også forholder jeg meg nok til det resultatet som kommer da.

 

Noen som vet hva som gjelder mht 'seneste' testdag? Dvs hvor mange dpo når testen bør anses som 'endelig'?! Onsdag er jeg 18 dpo - dvs 4 dager etter ikm.

 

Hvis jeg ikke er gravid bør jeg komme meg til legen altså - isåfall er det noe annet jeg har 'pådratt' meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...