Gå til innhold

****IKM UKE 16****


prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom hjem nå, og da var den lille hvite posen fra billig-tester ankommet....og da var det bare å ta seg en tur på toalettet.

Og det kom etterhvert en svak svak skyggestrek. Men en strek er en strek (det er vi jo alle her inne enig om ..he he).

Tar en ny test i morgen tidlig med morgenurin - så det blir spennende.

Tanken og LilleLoppa - vi tar nye tester i morgen. Vi må ha troen!

å, så spennende! Jeg har ikke testet i dag, men skal teste på nytt i morgen tidlig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleLoppa, Tanken og Jenda: Jeg heier på dere!!! Håper virkelig at dere får positive tester!!

 

Trollunger: en strek er en strek er en strek :D Gratulerer!!! :D

 

LilleLoppa: Ja med monitoren så viser den meg når EL er, samt de andre dagene i syklusen hvor jeg er fruktbar. Sist gang så tok det 3 mnd og den måneden det klaffet hadde vi oss bare 1 gang fordi mannen jobbet borte.. Så jeg har fullstendig tro på monitoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG satte FF kryss..Var nesten i tvil om jeg hadde el denne mnd.Men da er jeg 5 dpo og bare å vente i spenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med sånn monitor PeppaPig... Må skaffes om det ikke klaffer nå. Hvor skaffer man det, på nettet?

 

Negativ test CBD her i dag, 12 dpo. Nå skal jeg vente til lørdag og ikm før jeg tester igjen.. Hvis ikke tr kommer da... :) får jo bare mer og mer symptomer føler jeg, men som sagt, mulig kroppen prøver seg på en forsinket aprilsnarr eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil...jeg er gravid..jippi!!

Har tatt min første dose med Crinone, så nå krysser jeg fingre for at h*n sitter hele veien.

 

Hvordan har det gått med dere andre - har dere testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollunger hurra !!! Gratulerer så masse!!! Har du regnet ut termin??

 

Som sagt negativ her i dag, men ironisk nok blir jeg bare mer og mer sikker på at det er noe i gjerde allikevel, i den grad man kan være sikker da. Nå føles det rart i brystene også, nesten litt 'utdrivings smerter' kjenner det igjen fra da jeg ammet jenta mi..

 

Men men, negativt er negativ, så får bare smøre meg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LilleLoppa Termin blir 31.12 - kanskje h*n blir årets nyttårsbarn..he he.. Håper bare alt går bra denne gangen. Har jo mistet 4 ganger tidligere. Dette er første gangen jeg går på Crinone - så håper det gjør susen.

Kanskje du hadde eggløsning senere? Siden du har så mye symptomer, så høres det jo ut som om du er gravid.

 

Vi er jo alle veldig utålmodige her og tester og forventer positive tester før IKM. Smør deg med tålmodighet, og ta en ny test på lørdag. Jeg heier på deg!!!

 

Noen som vet : bør man også gå på Albyl-e? Virker på meg som om alle som går på Crinone også går på blodfortynnende.

Noen som bare har gått på Crinone og det har gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig at el var litt feilberegnet - men tiden vil vise :)

Håper virkelig at spiren din klorer seg fast, må være forferdelig å ha mistet så mange ganger. Denne gangen skal det gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her selv om det er sent i uka :) Jeg har IKM i morgen, men som en evig testoman har jeg allerede testet hver morgen nå i noen dager. Alle testene er hvite, BLENDAhvite :/ Men idag testet jeg med en EL test i tillegg og der var begge strekene like sterke, så håpet lever videre frem til TR kommer :)

 

Har som deg LilleLoppa mange sympt. som jeg kjenner igjen fra tidligere graviditeter, kvalme, vonde brystvorter, murringer og trøtthet, men alle disse er jo typiske sympt på TR også da :) hehe, her er det bare å overbevise seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja SallySue, vi får håpe tr uteblir for oss begge to!!! Jeg har Ikm på lørdag så får jo svaret snart... Men skulle gjerne hatt visshet NÅ, he he!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! :) Hater denne perioden når en bare går å venter på å se noe rødt hver gang en er på toalettet, og hver gang det ikke skjer føles som en seier :) haha, blir litt rar av denne prøvingen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir helt kokko merker jeg... Er det noe der eller ikke - dreier så og si alle tankene mine seg om!! Så creds til alle som har vært prøver lenge. Jeg har allerede brukt en formue på tester så sjønner godt at det er lurt å bestille billige på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Trollunger! Negativ test på meg i dag, så jeg er 95% sikker på at løpet er kjørt. 5% av meg håper på at jeg hadde EL senere enn jeg trodde, slik at det ennå er håp... Men jeg tror IKM er i morgen, så da er det bare å vente på tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, neg test i dag og, 13 dpo. Nå venter jeg kun på tr nesten, mistet nesten motet her.. Men føler meg rar, det skal sies!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant :) vet mange har skrevet at de har testet positivt på EL test men ikke grav.test og likevel vært gravid, vet du noe om det?

Testet positivt på EL strimmel igår og idag.... Men vet med sikkerhet at EL var for ca 14 dager siden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier fortsatt på dere, jenter (SallySue og LilleLoppa) og satser på at eggløsningen deres var litt senere, og at dere derfor ikke får positiv test.

Heia heia heia!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

 

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*Tanken 4.pp

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

* jenda

 

**************************

Lørdag 21.04

*LilleLoppa

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

Trollunger

**************************

Inn i ny PP:

PeppaPig

lillemille84

HåperPåNr2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...