Gå til innhold

Skal man kjenne noe i magen nå?


charnelle

Anbefalte innlegg

Jeg er nå over 10 uker på vei og undrer hvorfor jeg ikke kjenner noe som helst av stølhet, murring, strekking, bobling eller lignende i magen. Alt kjennes som jeg ikke er gravid.

Hvordan er det for dere andre? Er det normalt å ikke kjenne noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner ingen ting eg heller uten om svangerskaps plager som er bynnt og forsvinne.. det er heilt inviduelt hva en kjenner og ikkje.. ingen ting og anke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting jeg heller, og merker det stresser meg litt... Men alt er vel som det skal, håper jeg. Merket ikke allverdens forrige gang heller... Uke 9 her. Skal på UL tirsdag, og kan nesten ikke vente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som har det på samme måte. Blir også sykt stresset for at jeg ikke føler noen ting. Venter selvfølgelig ikke sparking, men synes det er rart at man ikke kjenner at "noe" er i magen. Blir ul her i løpet av uken, godt å få vite da om alt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener... Jeg har UL tirsdag og drar til syden onsdag, så for feriens skyld bør alt være bra:-) Er jo størst sjans for det, da.... Er forresten bittelitt øm i puppene, de har vokst litt, og magemusklene er slappe, så jeg har fått bra kul på magen. That's it:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...