Gå til innhold

Ultralyd til tirsdag ;)


lovelyme

Anbefalte innlegg

Er så spent. Sist vi var på ul i uke7 og da så vi et hjerte banke men er likevel nervøs denne gangen. Tror jeg er i uke 13 til tirsdag.. Føler dagene går så sakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på mandag, da er jeg 16 uker på vei.

 

Jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg..

Men dette blir første gang vi se bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å grue seg?

 

Føler meg unormal som bare tenker på det verste, men jeg klarer ikke å gjøre noe med det. Selv om jordmor og lege sier at alt ser greit ut så blir jeg ikke roligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er så unormal men det beste både for deg og babyen et jo at du er rolig;) Jeg gruer meg fordi jeg opplevde en graviditet utenfor livmoren i høst som en gynekolog ikke oppdaga.. Det eneste jeg fikk beskjed om da var at her var det ikke noe foster.. Dette var i uke 7 den gang og nå var jeg på ul i uke 7 for å sjekke at babyen lå på rett plass det gjorde den og hjertet banket men er likevel redd nå i uke 13 for at det ikke skal være noe der.. Vet det høres teit ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL til tirsdag vi også.. =) Veldig spent.. =) er usikker på hvor langt jeg er på vei, siden bim, bv , og legen sier forskjellige.. =P Men håper jeg fortsatt er innen for september mnd...

 

Har hørt hjertelyden på babyn... =) så vet sånn ca at alt er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også på UL på tirsdag! Er 13+2 da :) Har ingen grunn til å tro at noe skal være galt, så egentlig gleder jeg meg mest! Men når alle andre her gruer sånn, får selvfølgelig jeg også en "bekymringsrynke" i pannen.. ;)) Gleder meg i alle fall til tirsdagen er over! =D

 

Tenker også at etter UL må det være "lov" til å være helt åpen om graviditeten, DET gleder jeg meg til! Begynner nesten å føle at jeg lever et slags hemmelig dobbeltliv, hvor jeg må passe på hva jeg sier til hvem, og samtidig passe på at de jeg har fortalt noe til, ikke forsnakker seg, hehe =P Flere som har det på samme måten her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må lære meg å slappe litt av. Men snakket med en vennine, hun er 5 mnd på vei. Hun sa bare vent til ultralyden er over-da vil du klare å slappe myyyye mer av enn nå. Det håper jeg virkelig.

 

Har jo vært på kontroller og hørt hjertelyden hver gang men likevell så er jeg litt nervøs.

Jeg håper også på å få en mer nøyaktig ultralyd, etter at legen mener jeg nå er 17 uker mens jeg mener jeg er 16 :)

 

Men jenter: skriv når dere er ferdige på ultralyden, jeg er spent på å høre hva som skjedde.

 

Jeg skriver nok mandags kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Endelig fikk vi se et lite vesen i magen;) aktiv og sprellende;) ble satt et par dager tilbake så er 12+5 idag. Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...