Da jeg ble gravid i november i fjor testet jeg kun for morroskyld fordi jeg fikk en liten blødning når jeg forventet mensen - da viste den positiv. Da hadde mannen og jeg nettopp sluttet med prevensjon og ventet på mensen så vi kunne begynne å prøve. Visste ikke den gangen om vi traff på EL da syklusen min er veldig ustabil. Testet to uker tidligere også, men da var testen negativ. Testet hos legen for å utelukke graviditet pga store smerter i siden på magen. Så jeg vet egentlig ikke!
Gullfiskbollen ny 15.mars
Skrevet 16 mars 2012 - 09:57
Da jeg ble gravid i november i fjor testet jeg kun for morroskyld fordi jeg fikk en liten blødning når jeg forventet mensen - da viste den positiv. Da hadde mannen og jeg nettopp sluttet med prevensjon og ventet på mensen så vi kunne begynne å prøve. Visste ikke den gangen om vi traff på EL da syklusen min er veldig ustabil. Testet to uker tidligere også, men da var testen negativ. Testet hos legen for å utelukke graviditet pga store smerter i siden på magen. Så jeg vet egentlig ikke!
Snarvei til forumene
Skrevet 16 mars 2012 - 10:47
*lille blomst* skrev 16 mars 2012 - 08:07:
Men jenter, jeg reagerer litt på at dere syns mai er lenge til, jeg teller nemlig ned ukene til midten av juni (når min kjære er ferdig med skolegangen) og det er bare 13 uker til
Full forståelse for at ventetiden kan bli lang for alle, til ikm, til el og til du endelig får begynne med sprøyter metti, men våren pleier å suse avsted og ofte får man følelen av at man har gått glipp av den - så fort går det.
Håper du kommer deg greit gjennom festen i helgen metti, og hvis det er nære venner så kan du jo vurdere å si at dere sliter litt og at det er vanskelig for deg. Jeg har iallefall bare positiv erfaring med å være åpen (åpen til en viss grad iallefall). Sender deg en kjempeklem snuppa!
forresten så er våren så smått igang her hos meg, med 3 krokus som har sneket seg frem under kjøkkenvinduet og små spirer som vitner om at alle påskeliljene jeg plantet i høst har slått rot!
Nei det er ikkje sykt lenge til mai men det føles veldig lenge til når en venter på å få komme i gang og en ikke vet engang om det kommer til å gå bra. Tror nok det er ekstra sårt siden to venniner har termin i mai... Hadde sett fOr meg at eg sko få begynne i denne syklusen på langt eller neste på kort.. Når det gjelder festen så vet de at vi sliter men det hjelper jo ikke meg sÅ mye. Det er jo like sårt for meg og eg kan jo ikke akkurat ta opp det på festen vil jo ikke ødelegge stemningen.
Helga mi går til 30 timer jobbing men etter det nesten en uke fri
Skrevet 16 mars 2012 - 16:44
Han tok innvendig UL og jeg har to fine eggstokker. Dden venstre har en stor folikkel klar
Nå skal jeg ha to måneder uten pergo. Fikk en resept på dobbel pergo, altså to runder på den resepten
Snuppa hadde hatt det så fint i barnehagen, sovet så godt
Nå har ho med seg en venn hjem fra barnehagen. De sitter oppe og spiller et ps3 spill og koser seg. Mens vesla leker med dukkene sine på rommet sitt. Hører ho prater med dem og har en skikkelig samtale med sin baby
Vi får snart middags besøk av bror og dama.
Så gjett hvem som skal lese for ungene....hehe....det blir tante
IKM ca 13. Juni
Skrevet 16 mars 2012 - 21:45
Så flott at ting ser bra ut dossa! dere har jo bevist at dere kan, så det skjer nok!
Jeg er så heldig å ha fått min kjære hjem likevel!
Ha en nydelig helg alle sammen!
Skrevet 16 mars 2012 - 22:16
Skrevet 17 mars 2012 - 00:19
Stille her idag ja. Idag har jeg vasket her hjemme og spist mellom slagene. Jeg er veldig sikker på at jeg er gravid, dessverre, og håper bare at testen viser det samme neste uke.
Henta ilyas i bhg og vi dro på shopping, hvit skjorte og buksesæler. Han skal i bursdag i morgen til en i bhg og er veldig spent. Ellers var mamma og pappa her ikveld og spiste taco, alltid like koselig. Snart senga på meg nå. I morgen er det meldt regn, så tenkte at Ilyas og jeg skulle bruke formiddagen på å måle påskeegg
Skrevet 17 mars 2012 - 02:27
Alle disse plagene er hjertelig velkommen, så lenge det bor en spire i magen. De to andre graviditetene mine hadde jeg ikke symptomer som dette i hele tatt... Blir sprø. Måtte denne helgen snart være over.
Skrevet 17 mars 2012 - 08:44
Dossa: Så bra ta alt er som det skal inni der
Renate: Håper virkelig du får bekreftet misstanken din med en positiv test snart
Jeg gidda ikke å ta en test i morges, men det virker ikke som at mensen har tenkt å komme i dag heller..så må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente :/
Skrevet 17 mars 2012 - 09:44
Har ikke så mye energi om dagen, sliter med å beholde noe - er sykemeldt fordi jeg bare kaster opp og har så langt gått ned rett over 4 kg... er paranoid for at det skal være noe galt med spiren, men vet jo at det egentlig er et godt tegn at jeg er dårlig...
ul til tirsdag, så da får vi se
Dossa, så bra at alt ser fint ut, da
Renate, håper du får bekreftet mistanken din! Jeg "visste" at jeg var gravid med snuppa et par dager etter el - kjente det på meg at "nå er jeg gravid"... håper du får oppfylt ønsket - husk at 7 dpo kan det hende egget bare såvidt er festet og da slår det ikke ut. Med snuppa fikk jeg svaaaak positiv etter tidsfristen på billigstrimmel 10 dpo og svak positiv med en gang 11 dpo. Synes det var tidlig, jeg
Huff Leah, håper tanta holder seg borte!
Snuppa er på lekeplassen med pappaen sin, så da fikk jeg spist en bitteliten porsjon cornflakes (eneste som jeg beholdt i går, så kryss fingre) og nå er det sofaen, så ikke det skal komme opp igjen. Utrolig hvor forskjellige svangerskap er - ikke kvalm en dag med snuppa og helt ødelagt nå... pappa tror det betyr at det er gutt nå
plopp i bollen...
Skrevet 17 mars 2012 - 11:19
Problemet her er ikke at alt kommer i retur, men jeg sliter med å få noe i meg i det hele tatt. Også er jeg sulten da... haha. Jeg så til mannen min at det er ok at jeg er kvalm, så lenge det er en spire der. Hvis ikke er det ikke verdt det.
Skrevet 17 mars 2012 - 15:55
Jeg har en kjempe god følelse
Leah, har du testet noe idag? Flink hvis du holder deg
Idag har gullet spilt håndball cup
Så kry og stolt av medaljen han fikk
Imorra skulle vi egentlig til badeland med de vi skal reise med er blitt dårlige så turen må utsettes to uker. Så da blir det Gigagøy eller Hoppeloppeland imorra
Ikveld blir det film nr to av ringenes herre og snop
Gleder meg *hehe* Bare meg og mannen, blir det tid til noe annet.....hihi....vi får se
IKM ca 13. Juni
Skrevet 17 mars 2012 - 15:57
IKM ca 13. Juni
Skrevet 17 mars 2012 - 18:26
Skrevet 17 mars 2012 - 18:31
Og gratulerer med medalje!! Skjønner godt dere er stolte alle sammen!! Og kos dere masse ikveld.
Ilyas og jeg har nettopp malt påske egg, og venter nå på middagen: pølse og pomfri. Var i bursdag idag til en i bhg til Ilyas, det var veldig stas... I morgen er det bursdagsfeiring igjen, til sønnen til ei venninne... Nå skal vi se på film og kose oss, før jeg får litt alenetid. Mannen er i Moss med en kompis for å se på tyrkisk fotball!! BLÆÆÆ!
Skrevet 17 mars 2012 - 18:48
Dossa, så stas med en medalje, gøy når ungene blir så stolte for da blir jo vi det og:) også får dere kose dere i mårra,hoppeland/ lekeland er jo veldig gøy for de små det og!
Renate, håper symptomene dine er en liten spire!! Det had vært så morro! Flinke dere, som har pynta påskeegg
Heidi, uff så kjedelig at du er så dårlig!, god bedring og håper det går over snart, hvor mange uker er du på vei nå?
Jeg og snuppa er alene i dag, mannen er hos en kompis i Ski og skal drikke litt og prate skit..hehe, trenger det innimellom! Men vi jentene har vært på cafe i dag også har vi vært på barseltreff! Kom hjem for litt siden, kjempe koselig vi fikk servert gode grove pizzasnurrer og gooood sjokoladekake!! Nå er jeg så strøtt at det blir nok tidlig kvelden på meg! Simone koser seg med lørdagsgodtet som består av minigulrøtter, rosiner og kjeks:) snart er hu i seng! D skal mor slappe aV...hehe
Håper dere får en fin lørdagskveld jenter!
Skrevet 17 mars 2012 - 19:10
Skrevet 17 mars 2012 - 19:43
Skrevet 17 mars 2012 - 19:57
Renate: hender simone ogsåfår noe småtteri av godis, hu har fått litt minimashmallows og popcorn hu og, men i dag gikk jeg for noe sunere...hu bryr seg jo ikke ennå, heldigvis!
Skrevet 17 mars 2012 - 20:02
Renate, så flinke dere har vært til å forberede dere til påsken
8ting i godis posen er masse for de små
Kose dere masse!
Tessy, nyt alene kvelden
IKM ca 13. Juni
Skrevet 17 mars 2012 - 20:07
Dossa, går den på tv eller har dere filmen? Kos å kunne slappe av dere to da