Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

God morgen snupper :)

 

Nå har jeg vært på kjempekoselig påskefrokost i barnehagen :) Leah gledet seg sånn til at mamma skulle være med å spise i barnehagen og ikke bare gå med engang :P Men ble litt tull da jeg måtte gå, men heldigvis fikk jeg henne plassert på et annet fang sånn at jeg kom meg ut uten tårer..i går måtte jeg gå mens hun gråt så nå gleder jeg meg til påskeferien :P

 

Jeg har enda ikke fått mensen :D Er på dag 38 nå og den pleier å komme på dag 35..Er enten 4 dpo eller 14 dpo..jeg håper på det siste ;) Burde vel vente til i neste uke før jeg tester, men spørs om jeg klarer å la være når de magiske babystøv-testene dukker opp i postkasse mi :P

 

Har ingen planer i dag, pappa kommer snart å skal hjelpe meg å hente ned påskepynten, men skal ikke pynte før etter husvasken er tatt i morgen. Ute regner det masse masse, så blir dårlig med trimtur i dag også..har jo alltids zumba da, men er litt umotivert i dag :P

 

Ha en super dag snupper .wub:

 

Dossa: Har du lyst å svinge pendelen å se om den er enig i at dette bør være min mnd? ;) 16.05.84.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte slenge oppi bollen etterhvert. Har følgt med dere en stund og nå er tida inne for å joine gjengen.

Litt om meg: 30 år gammel og skal gifte meg 2juni. Vi har lagt en plan på når vi skulle begynne prøve, og nå er tida inne. Uheldigvis er jeg syk og går på medisiner som ikke er heldig for en evt spire, så nå kniper jeg igjenn til neste syklus. Er helt fersk når det gjelder terminologien her, men skal spørre om ting hørest gresk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hannepålandet :) Velkommen i bollen :) Du skal bare spørre når vi begynner å snakke gresk, så skal vi oversette vi ;) Synd at dere ikke fikk begynne å prøve denne pp (prøveperioden/syklus), alltid kjipt å måtte vente litt lenger når man er kjempeklar til å prøve! Håper du ikke er alvorlig syk og at du blir snart bra igjen :)

 

Her har pappa nettopp vært å tatt ned påskepynten fra hemsen, så gikk han ut og hakka is og strødde sand hele veien fra trappa og net til postkassen :D Kunne godt ha gjort det selv, men når han nå foreslo at han kunne gjøre det så skal ikke jeg protestere ;)

 

Nå skal jeg nyte et par vårruller til lunsj, fant noen i frysern som jeg hadde glemt at jeg har laget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen oppi denne herlige bollen Hannepålandet :D

Her vil du uten tvil trives for en bedre gjeng med noen fantastiske og søte jenter skal du leite lenge etter :wub:

Håper du snart er frisk att :) Kjedelig å vente med prøvinga når man er super klar *smiler*

Sier som Leah, her er det bare å spørre i vei :) mange kloke hoder som kan gi svar på ulike spørsmål her ;)

 

Leah, snill pappa du har som vil hjelpe til :) Har du trimmet litt zumba idag ;)

 

Cornflake, to dager til din IKM, hvordan er det med deg? Mener du at håpet er ute søta? Jeg krysser alt jeg har for deg vennen og håper så inderlig at det snart blir din tur til å juble :D

 

Tigerlise søting :wub: håper det kan være noen gode forslag som vil slå an hos den 8 åringen :)

 

Nå har jeg fri time og det er godt kjenner jeg etter å ha vært ute i 3 timer i skogen med klassen :) Vært en super fin dag og det beste er når ungene ikke syter og klager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :) Nå har jeg vært på kjempekoselig påskefrokost i barnehagen :) Leah gledet seg sånn til at mamma skulle være med å spise i barnehagen og ikke bare gå med engang :P Men ble litt tull da jeg måtte gå, men heldigvis fikk jeg henne plassert på et annet fang sånn at jeg kom meg ut uten tårer..i går måtte jeg gå mens hun gråt så nå gleder jeg meg til påskeferien :P Jeg har enda ikke fått mensen :D Er på dag 38 nå og den pleier å komme på dag 35..Er enten 4 dpo eller 14 dpo..jeg håper på det siste ;) Burde vel vente til i neste uke før jeg tester, men spørs om jeg klarer å la være når de magiske babystøv-testene dukker opp i postkasse mi :P Har ingen planer i dag, pappa kommer snart å skal hjelpe meg å hente ned påskepynten, men skal ikke pynte før etter husvasken er tatt i morgen. Ute regner det masse masse, så blir dårlig med trimtur i dag også..har jo alltids zumba da, men er litt umotivert i dag :P Ha en super dag snupper .wub: Dossa: Har du lyst å svinge pendelen å se om den er enig i at dette bør være min mnd? ;) 16.05.84.. :wub:

 

Leah, jeg får ikke opp noe graviditet på deg før april.

Kom sterkt april/mai på deg og ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hannapålandet! velkommen i bollen :)

Så koselig med giftemål! skal dere ha stort bryllup?

 

Høres ut som om du har kost deg i dag dossa, men fortjent pausen din også ;)

 

Leah! så koselig med påskefrokost! det hadde de i forrige barnehagen til mini også, men i denne har de bare "påskelunsj" for barn og ansatte...

 

Jeg har ryddet i skapene på vaskerommet (hyller til taket) det var godt å få gjort! da fikk jeg plass til å sortere tøy igjen! har satt på maskin nr 2 for dagen :) Lurer på å komme meg ut etterhvert, men solen gjemmer seg bak skyene i dag og det blåser litt, så er litt innedag egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupet vårt blir ganske stort.75 stykker. Jeg synest iallefall det er ganske stort.

 

Kjipt med Lungebetennelse når planen var lagt. Planen var at jeg ikke ville vere stor og tjukk i bryllupet, så vi skulle vente til ganske nerme. Men så skulle jeg på utdrikkingslaget mitt på Island først, og nå har jeg lungebetennelse. Så da må jeg bare roe meg ned litt til.

 

Synst det er veldig koselig å komme inn her å lese litt om andres hverdag og bekymringer. ser at ikke alt er så lett som enkelte skal ha det til. Ser for meg at det tar tid å få på plass en spire. Kjenner mange som har brukt lang tid på å bli gravid. Men kjenner dem ikke så godt at jeg har fått meg til å spørre om hvordan de opplevde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Dossa :) Hvis el var nå i helga så har jeg ny ikm i april, så du kan fort få rett ;) Ble dårlig med Zumba gitt, er møkk lat i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen nok en gang på plass. Forventet den men er alltid like nedtur når den komme !! Grein før eg gikk på jobb i dag men det var før mensen kom. Var bare så lei for jeg følte at kroppen ikke fungerte og spottet i 10 dager URK

 

Men nå er det å begynne med spray om 20 dager , sprøyter og lignende.. Ivf ( prøverør ) i mai .. Denne gangen må det gå jeg tillater ikke noe annet !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og bein for at det fungerer metti!

 

Takk for det og velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du fikk tante besøk Metti :( Men snart blir det din tur også søta ;) Du er nå igang med hele denne ivf prossesen og det skal komme en spire ut av dette vennen :) :) :) krysser alt som er for at du får din store drøm oppfylt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Har glemt helt av hva jeg skulle skrive.... tok akkurat en test.... Gravid 3 + står det på den... :)

Hatt en mens siden fødsel så dette gikk fort! Snuppa blir 11 mnd i morgen så her blir de tett :)

 

Jeg er helt sjelven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå for en herlig nyhet Carina :D Gratulerer så masse snuppa!!!!!! Dagens glad nyhet :) er kjempe glad på dine vegne.

For en julegave du får *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Carina :) Velkommen til oss Hannepålandet :)

 

Jeg var tilbake på jobb i dag, sukk....Er rimelig lei av at vi alltid er for lite folk på jobb :( Noen fanger skulle jeg ønske at jeg bare hadde 80% stilling.

 

Dossa: Jeg har ikke testet noe mer nei, er så sikker på at tr kommer. Jeg har jo ikke merket noe forskjell denne pp, ingen vonde pupper eller økt utflod eller noenting som helst. Bortsett fra kvisene som har kommet på plass :( Hvordan går det med deg da snuppa? Fortsatt gode følelser?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Carina! Morsomt og inspirerende når det klaffer, gir håp til oss alle :)

 

Cornflake, velkommen tilbake! Sikkert kjipt å begynne på jobb igjen, men du har kanskje påskeferie snart? Håper tr holder seg langt vekk!

 

Metti, sender deg en stor klem! Men nå er det ikke lenge til du skal igang med prosessen, så da skjer det i hvert fall noe. Ventetiden der ingenting skjer kan ofte være verst.

 

Leah, så snill og sprek pappa du har :) Hvor gamle er foreldrene dine?

 

Dossa, nå er det ikke lenge igjen til påskefri :D Har du også fri hele neste uke? Skal bli DEILIG!!! Jeg har stresset litt med å få ferdig alt til generalforsamling i morgen, men tror jeg har bra kontroll nå. Først blir det frokost i barnehagen, så kan kanskje sove litt lengre i morgen ;) Klokkeflyttinga har virket så langt, har vekket Anton hver morgen denne uka. Regner med det går over til helga igjen :P

 

Og selvfølgelig: Velkommen til bollen, Hannepålandet! Koselig at du vil skravle med oss :) Håper lungebetennelsa gir seg snart. Koselig at dere skal gifte dere, bryllup er skikkelig stas :D Vi har faktisk 9-års bryllupsdag i juni. Hu-hei som tiden flyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Det suger at mensen kom denne gangen også! Men nå krysser vi alt vi har for at du får en positiv test om noen uker :) Lykke til med alle sprøyter og greier :)

 

Carina: Wow, GRATULERER :D Du er over 5 uker på vei du da?

 

Nå er vi ikke så veldig mange gullfisker som ikke er gravide..det er liksom oss sliterne som gjennstår :P

 

Cornflake: Er sikkert ikke bare gøy å være tilbake på jobb etter ferien nei, spseielt ikke hvis dere alltid er for få folk :/ Jeg håper i alle fall at du får en positiv overraskelse om et par dager i form av en positiv test, jeg har ikke gitt deg opp helt enda :)

 

Tigerlise: Det blir sikkert superdeilig med påskeferie nå da :) Jeg har også påskeferie hele neste uke, haha :P Pappa ble nettopp 65 år og mamma blir 55 i sommer :) Unge og spreke begge 2 :D Pappa er pensjonist, gikk av i samme sekund som han fylte 62 omtrent, og nyter hvert minutt :D Han er en av de sprekeste jeg kjenner, uansett alder..så det er helt genialt å ha han i nærheten, for han kan hjelpe med ALT..tungt arbeid, kjøring, henting, barnepass og you name it...*Glad i pappan min* :wub: Og mamman min selvsagt :wub: Men hvordan ligger nå du ann igjen? Du skal til legen snart og dere prøver ikke før det var det så?

 

Nå skal jeg glo på tv..eller se en film..sjokk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, har fri hele neste uke *juhu* og mandagen etter :) Kjenner det skal bli utrolig godt med påskeferie :D

Har ingen store planer, blir en tur til Sverige, bursdagsfeiring av vesla og masse samvær med familien :)

Har dere planer?

 

Cornflake, god følelsen kommer og går. Veit at den gode følelsen blir borte når jeg nærmer meg IKM :( men ennå har jeg et lite håp :)

 

Leah, er godt å ha foreldre som hjelper til :) de er gull verdt :D

Imorra er det vaskedag hos deg og pynting til påsken :) :) Da.blir det fint til påsken ;) Hvordan går det med deg og formen din og jobbsøknader? Håper det snart er en arbeidsgiver som åpner øynene opp for deg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det søte Dossa :wub: Jeg har ikke hørt fra noen av de jeg har søkt hos enda..den ene har jeg avskrevet siden det er noen uker siden, og synes det er ganske uproff å ikke gi meg beskjed om at de har motatt søknad og at stillingen er gitt til noen andre..De 5 andre jeg har inne nå er statlig, og det tar minst 1 mnd å få svar, sikkert lengre også siden det er påske og sånt. 3 av de er på min gamle arbeidsplass, så de regner jeg for tapt allerede :/ Jeg er veldig nede i dag, bare trist inni meg uten en egentlig grunn. Får noen dager hvor jeg nesten ikke får puste pga alle bekymringene fordi jeg ikke får meg jobb. Så har jeg andre dager hvor jeg finner lykke i alle de små ting og føler at alt vil ordne seg..i dag har jeg en dårlig dag,,men vet at det vil snu.

 

Kan tenke meg at det blir superdeilig med påskeferie :) Og uka etter blir jo en dag kortere, det gjør jo ikke noe det ;) Blir vel gøy med bursdag for vesla :D Og du kan jo fort få en koselig nyhet i påskeegget ditt i år ;)

 

Herregud, jeg er hormonell ja..pms antakelig men har jo helst lyst til at det skal være noe mer koselig. Begynte å gråte fordi jeg er så sulten, men så gidder jeg ikke å lage meg mat og så har vi absolutt ingenting godteri eller dritmat som jeg kan stappe i meg..grusomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, gratulerer med spiren! :)

 

Velkommen i bollen Hannepålandet! :)

 

Cornflake, spennende med snart IKM! :)

 

Metti; Sender deg en stooor klem!!! IVF er snart om hjørnet.. Gårt fort til mai, nå er vi snart i april allerede!

 

Skulle kommentert flere, men sitter på jobb og er TRøTT! Var oppe kl 06.00 igår, leverte Ilyas i barnehagen og dro på jobb. Etter jobb var det rett i bhg, hente Ilyas, hjem og spise middag. Hvile litt (sov vel i 10 min) før jeg dro på FAUmøtet i bhg. Ettet møtet var det opp til svigerbror og spise kake for han hadde bursdag. Hjem, legge Ilyas, sove 1 time (klarte ikke å sovne, men hvilte ihvertfall) og tilbake på jobb på natt!!!!!!!!

 

I morgen skal lillesøster hente Ilyas i bhg og ta han med på togtur til Ski. Skal på McDonalds og spise, og kjøpe klær og sokker med mummitrollet på - STAS! Så da kan jeg sove til de kommer hjem, som sikkert blir nærmere 19.00!! Skal bli DEILIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire Carina! :)

 

Leah! nå burde du kunne få mer hjelp på nav, inn i opplegg for arbeidsledige eller noe, type arbeidstrening, praksisplass eller liknende. sett litt press på de som faktisk kan gjøre noe for deg og hjelpe deg! Ikke bra for helsa å gå og vente så lenge, da er det vel bedre å komme inn på en arb.plass via nav og få litt mer erfaring på cv'en?? Du trenger å ha noe å gjøre, noe som kan hjelpe deg på veien. Evn om du skal melde deg til en av vikarbankene, da får du iallefall oppdrag med noe... og kan tjene mer enn du får nå iallefall... Krysser fingrene for at det skjer noe snart, men jeg har en følelse av at du trenger å finne frem din indre LøVINNE og brøle litt og ta tak i tingene ;) oppsøk potensielle arb.givere, hør om du kan få en samtale med leder og fortell hvorfor de burde ansette deg! ;) Stor klem!

 

blir godt med ferie dossa! jeg gleder meg også til påske! min kjære kommer hjem i morgen og blir hjemme i 10 dager! blir godt å få være bare oss i over en uke! :) <3

 

Sov godt i dag Renate! tøft med to vakter på 1 døgn!

 

ønsker alle sammen en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Renate: Kan tenke meg det blir deilig å få sove i dag! Sov godt :)

 

lilleblomst: Jeg venter på svar på den siste undersøkelsen jeg var på, og etter det blir det møte med nav..de vil ha alt det medisinske unnagjort først :) Skjønner det blir godt å få sin kjære hjem i 10 dager :) Og nå er det ikke lenge til han er ferdig og kommer hjem for godt :)

 

Dossa: Hvordan går det med denne svimmelheten din? Har du vært til behandling?

 

I dag er det vaskedag og så skal jeg pynte til påske :) Har veldig lite påskepynt, men litt gult her og der blir det nå :) Og når sambo står opp så skal vi ut og handle inn til påskeegget til Leah, kom plutselig på at det er jo litt enklere å få gjort når hun er i barnehagen :P Og hvis det blir tid og føre så skal jeg se om jeg ikke rekker å gå en tur også :)

 

Hvis jeg er 15 dpo i dag så ser tempene mine veldig bra ut..men er sikkert bare 5 dpo, og da kan det jo fort snu. Drømte i natt at søstra mi fortalte meg at hun hadde testet positivt, så måtte høre med henne om hun har testet..men har ikke fått svar enda så venter i spenning :P

 

Ha en superfin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Leah, formen er ikke bra :( jeg er en god del svimmel *urk* kommer litt i bølger utover hele dagen og natta, er veldig slitsomt.

Jeg skal til kiropraktoren min imorra, håper han kan knekke opp nakken min så jeg blir litt bedre :)

Veit du søta, grav frem løvinna i deg slik som Lilleblomst sier :D

Jeg har en god følelse av at du vil finne jobb dette året ;)

 

Lilleblomst, blir deilig å få hjem mannen tenker jeg :)

Skal dere bare være hjemme og nyte ferien eller har dere planer?

 

Cornflake, hvordan er det med deg idag søta? :wub:

 

Våknet inatt av at det føltes ut som jeg hadde en glovarm vedkubbe bak ryggen min. Var vesla som lå der og ho var så varm. Feber på godt over 39 *usj* Fikk en paracet også sov vi videre.

Er snille svigermor som er hjemme med ho idag :D

Fikk en rosa skål med noe snop oppi som ho fikk da jeg skulle reise, og ho ble så glad :D Ble heldigvis ikke noe hyl og skrik da jeg gikk *phu*

 

Håper ho er frisk til helga for på lørdag skal vi på badeland og gjett om ungene gleder seg ;)

 

Nå har jeg fritimer og gjør ferdig planer for timene mine etter ferien :)

 

Renate, sove godt :)

 

Ha en solrik dag jenter :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får finne frem løvinna etter påske da vet du leah, da burde du vel ha fått svar på siste undersøkelse! :)

 

Huff, god bedring til snuppa di dossa! kjedelig når de blir syke! krysser fingrene for at det blir med henne denne gangen og at dere andre slipper unna!

 

Det blir veeeeeldig godt å få litt tid som familie igjen! TRENGER det! ;) etter påske er det bare 9 uker igjen med studier, så ja, jeg teller ned! ;) teller oppover på meg og nedover på han. Når han er ferdig så er jeg i uke 24, så da skulle det gå ann å slappe av litt fremover ;)

Påsken blir nok en hjemmepåske, men vi har flust av prosjekter (noen husker kanskje hageprosjektet ;) hehe) har fått masse telefonstolper og skifer av snille pappan min, så de skal vi bruke til litt av hvert, blir iallefall sandkasse til jentungen av noen av stolpene og kant mot parkeringen, i tillegg skal vi ha skiferheller som sti fra verandaen bortover langs huset +++ :)

 

Kos deg med fritimen dossa! :) Jeg skal straks ut og fylle hengeren igjen, så får vi kjørt bort foreløbig siste rest av skrot i morgen :)

forresten, blir muligens legging av gulv og litt fiksing på babyrommet også i påska, herlig prosjekt! gleder meg til å få opp gardiner, babyseng og ordne! snuppa mi vil gjerne hjelpe til og har allerede valgt ut noen kosedyr som babyen skal få! :)

Hun sier hun "nesten ikke kan vente til babyen kommer" hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer :) titter innom for å si hei jeg :)

her skjer det jo litt :)

velkommen hjem til hverdagen cornflake :) Carina gratulerer så masse :) Metti tenker masse på deg :)

Hannepålandet velkommen til bollen :)

Dossa en god klem til deg håper alle snart blir friske :) lykke til hos kiropraktor :)

Hos meg skjer det ikke stort ikke blitt nye aksjelegging så tror ikke det blir desember barn her! Har noe så inst vondt i puppa men tror det er fordi jeg sover på magen å har fått ny madrass i senga ;) men har ikke begynt å blø etter den siste provera runden heller?? Men tok siste tablett tirsdag så får vente litt å se :)

Vi har nevøen på påskeferie denne uken :) en liten herlig aktiv treåring som har fått sykkel av tante og onkel så her flyr den første fri uka i påskeferien min :) ja ja får vel leke litt vel :) onkel er på jobb så er bare han å tante som er hjemme :)

Hmmm tror jeg må bli mer aktiv her inne igjen så blir det ikke så langt hver gang jeg sier hei :)

Kosemose overdose på alle i bollen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...