Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Carina, er ikke noe morsomt når de små er syk. God bedring! Kos dere med god frokost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi stor koser oss på hoppeloppeland :D

Ungene er gjennom våte :P haha....ihvert fall gullet :)

Mye de kan finne på og det var nett her så da kan jo jeg skravle litt ;)

 

Tigerlise, kjedelig med tante besøk eller kanskje det var greit denne runden. Godt at kroppen er i rute att :) Så bra at du hadde det koselig på jubileumet :)

 

Carina, huff og huff da. Stakkars mini som er blitt dårlig :( Masse god bedring :) Og ha en fin vaskedag sjøl om det er kjedelig.

Håper ho snart blir bra att.

 

Renate, det er ennå håp for deg sjøl om du har testet negativt nå. Jeg krysser det jeg har for deg snuppa :D

 

Leah, koz med en date ikveld ;)

Vi prøver også å få til slike dater noen helger i måneden :)

Veldig godt med tid for oss sjøl :wub:

 

Nå må jeg ut og leke litt :) :)

 

Ha en flott søndag søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro Dossa!! Hoppeloppeland, hvor er det hen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er forsatt håp. Men jeg må roe ned meg litt, så jeg ikke blir så skuffa. Så er egentlig bra at jeg ikke er kvalm nå, så kan jeg prente i hodet mitt at jeg ikke er gravid... Fått mensmurringer idag, noe jeg alltid får noen dager før mens, så vi får se :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, vi er på hoppeloppeland som ligger i Lillestrøm :)

Nå har vi spist matpakke og is til dessert :D

Full rulle her med masse unger og mine tre gull er her et eller annet sted :P De to eldste løper fritt rundt mens vi er med vrsla hele tida. Liker ikke at ho er uten tilsyn.

 

Blir vel ei stund til før vi drar. Blir ikke lett å få ungene ut herfra så må lokke de med noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere koser dere på søndagen, vi koser oss også og har vært hos er vennindd at meg og kjærsten til snuppa! Hihi spiste frokost der og dro på lekeplassen! Nå har vi kommet hjem og vesla er lagt i vogna og sover nok en god stund nå:-) jeg skal rydde litt i huset først og får forhåpentligvis tid til å sitte litt i solveggen også ;-) carina: håper lille jenta deres er bedrevi dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dossa: Ja, ok! :) Bruker å reise til Sarpsborg på sånt lekeland vi se.. Tar vel like lang tid å kjøre dit som til lillestrøm. Skjønner at du ikke vil at minsta skal være uten tilsyn. Hva koster det der i Lillestrøm? Er det da max antall timer??

 

Tessy: Høres ut som en fin start på søndagen! :) Kos dere videre!! Savner den tiden Ilyas også sov på dagtid innimellom, samtidig som det er deilig å slippe å måtte planlegge alt, for å få til formiddagsluren også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, vi betalte 360 kr for barna. Voksne er gratis :) Og da kan man være der så lenge man ønsker :D

Vi har alltid med matpakke, sparer på det. Så slipper vi å måtte kjøpe for mye :)

 

Tessy, høres ut som dere har en fin dag :) Kose dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes artig ut på hoppeloppeland :) Vi skal ha babytreff på tirsdag på hoppeloppeland. Gratis for voksne og barn under 1 år. Får se om vi hiver oss i hoppinga litt med de små. Satser på at Karoline er frisk til da. Hun har fortstt litt hoste, men ellers i fin form.

 

Gikk fort å vaske leil, fikk besøk av et vennepar der som ville se leil. Nå er vi hjemme igjen, snuppa måtte sove en liten dupp. Sambo er på jobb pga deadline og jeg sitter å kjenner på middagslukta av de over oss. Suuuulten! Men blir lite mniddag på oss idag da vi rett og slett glemte butikken igår. Blir vel take away idag også.

 

Dervåkna hun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Tenkte jeg skulle komme innom en liten tur :) Ligger akkurat nå på en luksushotell i Bangkok, deilig med ferie :D Jeg har fått el, men er litt usikker på når det var, har nemlig fått ømme pupper. Spennende å følge med dere som er i dpo-land. Håper noen av oss teste positiv snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, ok! I Sarpsbog betaler vi 125 kr (ihvertfall sist vi var der) for barn over 1 år. Og da kan man være der i 3 timer. Holder i massevis. Bruker å være der de 3 timene, kjøpe en is også dra på McDonalds på vei hjem...

 

Carina, er jo godt med take away også innimellom da :)

 

Cornflake: Så koselig å høre fra deg!! Godt og høre at du koser deg.. Håper dere har lagt inn aksjer nå de siste dagene og at gullegget befruktes!! Kos deg videre på ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake :wub: så koselig å høre fra deg :D Høres ut som dere har det knall fint på ferie. Kose deg masse snuppa og tenk at du kommer hjem med en huleboer ;) Det håper jeg på *smiler*

 

Carina, var sikkert godt for mini å sove :) Er formen hennes bedre?Take away høres godt ut :)

Vi hadde medistekaker med poteter, saus og grønnsaker *yummi* Det er godt med potetmiddag. Det har vi kanskje en gang i uka :)

 

Jentene ser på kaptein sabeltann og koser seg med en sjokoladebit de fikk av svigers :) Jeg får gå imøte og hente gullet. Han syklet til en venn som bor like ved oss.

 

Etterpå blir det film og litt snop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, håper formen til snuppa di er bedre?

 

Dossa, høres ut som dere har hatt en herlig dag :)

 

Cornflake, så koselig å høre fra deg igjen. Hvor lenge er det igjen av ferien nå? Kos dere masse på resten av turen!

 

Renate, virker som du er flink til å ta med Ilyas på mye gøy :D

 

Det var deilig å komme hjem igjen. Ble møtt med verdens beste bamseklem av en gutt som var sååå glad for å se mamman sin <3 Fikk mange skikkelige knusekoser før han danset rundt og jublet "mamma hi kommi heim" *smelt*.

 

Tanta var faktisk velkommen denne gangen, og hun kom nøyaktig 14 dager etter at jeg mener jeg hadde EL. Godt å vite at jeg faktisk har EL når jeg tror det. Kroppen har nok godt av en pp uten graviditet nå før vi starter prøvingen igjen. Spent på om EL kommer før eller etter timen på Fertilitetsklinikken.

 

Nei, nå blir det kos med mannen. Anton slokna 18.45 i dag, våkna kl. 5 i går og 04.47 i dag... Ikke rart han blir trøtt når kvelden kommer :)

 

Ha en flott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hærlig å se at ungene blir såååå glad når man kommer hjem etter en tur borte :) Kos deg med mannen Tigerlise :)

 

Cornflake, høres ut som du koser deg i de varmere strøk. Kos deg videre i ferien din :)

 

Snuppa har en skikkelig tørrhoste...har endelig fått henne til å sove... Etter at hun hadde kasta opp over ganggulvet. HUn hoster til hun brekker seg. Så begynner hun å skrike så samler det seg opp slim også må hun hoste mer. Fikk henne til å sovne oppå meg og lirke henne i seng. Liker ikke at hun kaster så mye opp. Hun er så lita fra før og veier knapt 8 kilo og er straks 11 mnd. Men har kontroll hos legen denne uka så får se hva han sier.

 

Nå skal jeg kose meg med det late liv og se om det går noe på tven.

 

Kos dere i kveld jenter :) Tror det blir tidlig kveld her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, jeg prøver ihvertfall å gjøre noe morsomt med han innimellom.

 

Venninna mi som vi var hos idag, sønnen hennes hadde selskap idag, skal på UL 12. Januar og hun lurte på om jeg ville være med. Mannen hennes får ikke fri fra jobben og hun vil ikke reise alene. Gleder meg sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :)

 

Ser ut til at alle har hatt en fin helg :) Jeg har vært innom og lest, men ikke hatt så mye å fortelle egentlig... vært mye kvalm i helgen, spesielt lørdag siden jeg var oppe for lenge på fredag... nå vet jeg hva som skjer hvis jeg overstiger leggetid med flere timer! sukk... i dag er jeg nesten ikke kvalm og det liker jeg ikke... blir alltid bekymret hvis noe varierer ;)

Har også følt meg sakte men sikkert i bedre form de siste ukene... håper at det er naturlig utvikling og ikke noe negativt.

 

I dag har jeg startet dagen med en skikkelig opprydning og vasking, så ikke ut etter helgen. men før kl var 10 i dag så var alt strøkent og gulvet vasket tilogmed (det er liksom det siste jeg gjør ;) ) Satt på både oppvask-og vaskemaskin og faktisk fått malt litt tak på babyrommet :) Mini er hjemme, ville så gjerne ha fri i dag og siden det skjer ytterst sjeldent så sa jeg det var greit. hun har hjulpet med å vaske gulv og malt med malesakene sine på gulvet i rommet som jeg maler :)

Snart skal vi ut og gå en liten tur og la bikkja løpe litt, senere i dag er det turning :)

 

Kos deg med siste rest av ferien cornflake!

 

krysser fingrene for deg renate! spiren sitter nok snart skal du se! :)

 

ønsker alle sammen en fin uke! og håper på skravling! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Da var nok en arbeidsdag over og sola skinner :D

 

Jeg må ha ligget noe galt inatt for jeg har så ondt på høyre siden av nakken :( Tror jeg må få litt massasje av mannen ikveld gitt :P

 

Ungene mine har hatt en setningsprøve idag, imorra skal de ha en ordkjedetest og på onsdag blir det en leseprøve :) Her kjører vi hardt før påsken kommer *ler*

Greit å ha noe å samtale om på konferansetimene :)

Har noen rare elever jeg tror jeg, for de elsker å ha prøver :P

 

Renate, så koselig det blir å få være med venninna di på UL :D

 

Carina, er formen til snuppa di bedre idag?

 

Lilleblomst, symptomene går nok i bølger, så det er nok bare bra med lille gutten din ;) Flink du som vasker og rydder og står på :) :) men ikke slit deg ut nå da vennen. Ta mange pauser :D

Koselig for mini å få være hjemme med sin snille mamma :)

Håper dere koser dere masse :)

 

Nå skal jeg stikke hjem att tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg på do for å ta en test, og kastet den bort for mensen kom samtidig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist Renate :(

Sender deg en god klem!!

 

Må bare tenke positivt, det vil bli din tur også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt, Renate! Men tross alt bra at systemet kommer i orden igjen etter SA'en. Kroppen trengte sikkert bare en ekstra runde for å være helt klar for spiren som skal flytte inn i april ;) Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJedelig med tantebesøk Renate :( God klem :)

 

Lille blomst, symtomene kommer å går. Håper kvalmen gir seg snart hos deg.

 

Dossa, krev massasje av mannen :D

 

Blir bare et kort innlegg. Aner ikke når snuppa våkner igjen. Men har vært ei h..... natt og regner med natta blir like ille. Hun har fått seg en influensa med feber, snørr og hoste. Tror jeg sov maks 20 minutt sammenhengende i natt. Sliten i kveld ja så jeg blir å køye tidlig.

 

Men nå sover hun. Har ikke fått i henne mat i hele dag, men fikk i henne litt pizza til kvelds og ei flaske med melk etter at hun var sovna. Håper at morgendagen blir bedre. Når hun har vært våken har hun lie oppå meg. Sjelden hun er sååå kosete, men litt koselig er det jo :)

 

Nå skal jeg slappe litt av før jeg finner senga :)

 

God kveld til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, håper dere alle sammen får en bedre natt inatt :) Er slitsomt når man ikke får nok søvn. Blir så gretten og det merker de små. Alltid koselig når de blir kosete :) Ho minste mi er så glad i å kose håret mitt *ler* og skal helst stå bak ryggen min og kose :D

 

Nå er det senga på meg.

Sweet dreams <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring til snuppa, Carina! Håper natta blir god for dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

I løpet av natta har det kommet litt snø her hos meg *blææ*

Men det skal bli masse varmegrader i løpet av dagen så da smelter snøen som har landet hos meg :D

Jeg vil ha sol og varme :) :) Vår vår kom til meg *hehe*

 

Mannen har kjørt jentene i barnehagen.

Men han fikk ikke reist da han ville det *ler* Vi ser alltid på nrk super og der gikk postmann pat. Vesla ville se ferdig før ho skulle reise. Ho er ei sta og bestemt lita frøken :P så pappa'n måtte pent vente til vesla var klar til å reise ;)

Om ho tvinner sin pappa rundt lillefingeren...... jepp :P

 

Jeg er på dag 14 og EL nærmer seg *juhu*

Må få inn noen aksjer i løpet av de neste dagene ;)

 

Får komme meg på jobb.

Ha en super fin dag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...