Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Så bra at det gikk fint hos gyn Dossa. Også så bra at snuppa hadde det fint i bhg.

 

Stille her idag ja. Idag har jeg vasket her hjemme og spist mellom slagene. Jeg er veldig sikker på at jeg er gravid, dessverre, og håper bare at testen viser det samme neste uke.

 

Henta ilyas i bhg og vi dro på shopping, hvit skjorte og buksesæler. Han skal i bursdag i morgen til en i bhg og er veldig spent. Ellers var mamma og pappa her ikveld og spiste taco, alltid like koselig. Snart senga på meg nå. I morgen er det meldt regn, så tenkte at Ilyas og jeg skulle bruke formiddagen på å måle påskeegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk og la meg for 2,5 time siden... Er enda våken, og om jeg ikke er gravid så må jeg si psyken er sterk. Er kvalm så det holder og jeg får ikke sove. Allerede vært oppe og spist litt og vært på do. Er sulten igjen, men har ikke matlyst. Ikke engang sjokolade frister...

 

Alle disse plagene er hjertelig velkommen, så lenge det bor en spire i magen. De to andre graviditetene mine hadde jeg ikke symptomer som dette i hele tatt... Blir sprø. Måtte denne helgen snart være over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Dossa: Så bra ta alt er som det skal inni der :) Da er det bare å kjøre på, så skal du se at det er din tur nå :D

 

Renate: Håper virkelig du får bekreftet misstanken din med en positiv test snart :) Når skal du teste igjen?

 

Jeg gidda ikke å ta en test i morges, men det virker ikke som at mensen har tenkt å komme i dag heller..så må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen, jenter!

 

Har ikke så mye energi om dagen, sliter med å beholde noe - er sykemeldt fordi jeg bare kaster opp og har så langt gått ned rett over 4 kg... er paranoid for at det skal være noe galt med spiren, men vet jo at det egentlig er et godt tegn at jeg er dårlig...

ul til tirsdag, så da får vi se :) krysser fingrene for et lite og sprellende nurk på skjermen ;)

 

Dossa, så bra at alt ser fint ut, da :) bare å kjøre på da, så sitter spiren snart skal du se ;)

 

Renate, håper du får bekreftet mistanken din! Jeg "visste" at jeg var gravid med snuppa et par dager etter el - kjente det på meg at "nå er jeg gravid"... håper du får oppfylt ønsket - husk at 7 dpo kan det hende egget bare såvidt er festet og da slår det ikke ut. Med snuppa fikk jeg svaaaak positiv etter tidsfristen på billigstrimmel 10 dpo og svak positiv med en gang 11 dpo. Synes det var tidlig, jeg ;)

 

Huff Leah, håper tanta holder seg borte!

 

Snuppa er på lekeplassen med pappaen sin, så da fikk jeg spist en bitteliten porsjon cornflakes (eneste som jeg beholdt i går, så kryss fingre) og nå er det sofaen, så ikke det skal komme opp igjen. Utrolig hvor forskjellige svangerskap er - ikke kvalm en dag med snuppa og helt ødelagt nå... pappa tror det betyr at det er gutt nå ;) vi får se :) he he

 

plopp i bollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, du er flink som ikke testet. Jeg skulle gjerne testamentet nå, men jeg har bare en cbd, og den vil jeg spare. Bestilte billigste igår, så tester så ført dem er i hus.

 

Problemet her er ikke at alt kommer i retur, men jeg sliter med å få noe i meg i det hele tatt. Også er jeg sulten da... haha. Jeg så til mannen min at det er ok at jeg er kvalm, så lenge det er en spire der. Hvis ikke er det ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, du bare må være gravid :D

Jeg har en kjempe god følelse ;) Håper du snart kan juble :)

 

Leah, har du testet noe idag? Flink hvis du holder deg ;)

 

Idag har gullet spilt håndball cup :) Vant en kamp, spilte to uavgjort og tapte en. Ungene var stooor fornøyde med innsatsen og det var vi voksne også :D

Så kry og stolt av medaljen han fikk :) Nå er han ute og sykler med en venn, vesla er hos svigers og snuppa ser en barbiefilm :)

 

Imorra skulle vi egentlig til badeland med de vi skal reise med er blitt dårlige så turen må utsettes to uker. Så da blir det Gigagøy eller Hoppeloppeland imorra :D

 

Ikveld blir det film nr to av ringenes herre og snop :D

Gleder meg *hehe* Bare meg og mannen, blir det tid til noe annet.....hihi....vi får se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HeidiL, det er bra med spiren din sjøl om vekta går ned og ikke opp. Slitsomt å være dårlig. Masse god bedring :) :) Snart kommer nok tida hvor du vil føle deg bedre og få mer energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så kvalm på dagen idag, heldigvis. Men i natt og de andre dagene har det vært ille. Jeg har bestemt meg for å teste på mandagen, så da drar jeg å kjøper meg en test, til tross for at jeg har bestilt på nettet. Får bruk for de om jeg er gravid, for jeg tester gjerne i flere dager etter bekreftet graviditet også :) HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, høres ut som om dere får en fin dag i morgen allikevel, selvom det ikke blir badeland.

 

Og gratulerer med medalje!! Skjønner godt dere er stolte alle sammen!! Og kos dere masse ikveld.

 

Ilyas og jeg har nettopp malt påske egg, og venter nå på middagen: pølse og pomfri. Var i bursdag idag til en i bhg til Ilyas, det var veldig stas... I morgen er det bursdagsfeiring igjen, til sønnen til ei venninne... Nå skal vi se på film og kose oss, før jeg får litt alenetid. Mannen er i Moss med en kompis for å se på tyrkisk fotball!! BLÆÆÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) er trøtta sjøl som rapporterer fra sofaen:p hehe

Dossa, så stas med en medalje, gøy når ungene blir så stolte for da blir jo vi det og:) også får dere kose dere i mårra,hoppeland/ lekeland er jo veldig gøy for de små det og!

 

Renate, håper symptomene dine er en liten spire!! Det had vært så morro! Flinke dere, som har pynta påskeegg :)

 

Heidi, uff så kjedelig at du er så dårlig!, god bedring og håper det går over snart, hvor mange uker er du på vei nå?

 

Jeg og snuppa er alene i dag, mannen er hos en kompis i Ski og skal drikke litt og prate skit..hehe, trenger det innimellom! Men vi jentene har vært på cafe i dag også har vi vært på barseltreff! Kom hjem for litt siden, kjempe koselig vi fikk servert gode grove pizzasnurrer og gooood sjokoladekake!! Nå er jeg så strøtt at det blir nok tidlig kvelden på meg! Simone koser seg med lørdagsgodtet som består av minigulrøtter, rosiner og kjeks:) snart er hu i seng! D skal mor slappe aV...hehe

 

Håper dere får en fin lørdagskveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med alenetid Tessy! :) Vi sitter å ser på Lilo og Stich filmen på TV. Ilyas har smågodt (hele 8 ting i posen, det er MASSE det), popcorn og en boks kuli. Elsker tiden jeg har med Ilyas, men merker lunta mi er kort idag, så har telt mange ganger til 10 idag, når Ilyas trasser på det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, jeg er 10+1 i dag,så fortsatt en stund til legen tror jeg blir bedre...han sa at vi nok må gi det til over påske... føles lenge til og håper hver dag at det skal bedre seg. Har virkelig ikke at jeg fortsetter å rase ned i vekt,for vil ikke ha afipran...redd for medisiner og spire,selv om de sier at det skal være trygt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener heidi! Jeg var dårlig helt til rundt uke 24 sist jeg, føler jeg er i en annen verden nå og tror at kvalmen lurer rundt hvert hjørne... Er jo litt uggen innimellom, men det er så lite. Håper du slipper så alt for lenge, men når det pluteslig er over så har man jo glemt det:)

 

Renate: hender simone ogsåfår noe småtteri av godis, hu har fått litt minimashmallows og popcorn hu og, men i dag gikk jeg for noe sunere...hu bryr seg jo ikke ennå, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HeidiL, krysser fingra for at formen blir bedre i andre trimester :) Du får bare ta det med ro og pleie deg og spiren din :)

 

Renate, så flinke dere har vært til å forberede dere til påsken :) Så langt som å male egg har ikke vi kommet.

8ting i godis posen er masse for de små ;) og de blir jo sååå fornøyde for det lille de får :) :)

Kose dere masse!

 

Tessy, nyt alene kvelden :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) jeg har gravd meg ned i sofaen og ser på Hver gang vi møtes:) fin serie altså!,

Dossa, går den på tv eller har dere filmen? Kos å kunne slappe av dere to da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilyas er VEEELDIG glad i godteri, men spiser gjerne sunne ting også. 3 av eggene er knust, da Ilyas var litt uheldig istad (som forventet) så får ta en dag til med maling av egg. Må bare få blåst ut flere, men det ble bra det lille vi har hengt opp. Hehe!

 

Tessy, sitter å ser på Hver gang vi møtes nå jeg og. Enig med at det er en fin serie. Synd det er siste episode idag (ser på opptak, siden jeg så på film med Ilyas tidligere).

 

Nå er Ilyas lagt og jeg tenkte å forsette på boka mi etterpå... "Naken i Hijab". Kvier meg til å lese, for jeg vet det er ekstremt og trist, og jeg vet ikke om det ender godt eller ikke, og jeg sitter med en klump i halsen hele tiden.. Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var del to av filmen slutt. Ååååå det var på tide for jeg er stuuuuup trøtt :P gamlemor må finne senga ;)

 

Tessy, vi har filmene på dvd :) Imorra begynner vi på del en av den tredje filmen. Ringenes herre er utrolig bra synes jeg :D

Håper du har en fin kveld :)

 

Må finne senga jeg *ler*

God natt søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, ladies :)

 

Da er jeg på min lille husmorferie. Var klassetreff i går (15-årsjubileum, hjelpes!) og jeg ligger over til i dag. Hadde alle muligheter for å sove lenge, men hvem våkna kl 5? Hehe, gammel vane er vond å vende... Utrolig koselig å treffe igjen gamle kjente iallfall! Nå gleder jeg meg til å hjem til mann og barn :) Kan knapt huske sist jeg var borte fra Anton, blir jo så grådig på tida vi har sammen.

 

Dossa, jeg digger også ringenes herre-filmene :D Utrolig bra laget!

 

Renate, var det du som var i dpo-land med symptomer? Testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Tigerlise: Det var tidlig du :P Men bra at du har kosa deg med gamle klassekamerater da :) Skjønner det blir godt å komme hjem igjen, sånn har jeg det også :)

 

Jeg testet i dag, negativt! Er liksom 13 dpo i dag og får alltid mensen på 12 dpo, så jeg tror nok at ff tar feil for første gang, hvis ikke mensen kommer i dag da..men har enda ikke fått den ømme puppen, så kan ikke være så mange dpo..4 kanskje :/ Trodde at mensen ville komme på mandag, føltes litt sånn i går kveld..men nå vet jeg ikke helt. Jeg er i alle fall ikke gravid, det kan jeg med sikkerhet si etter den negative testen :P

 

I dag vet jeg ikke helt hva vi skal finne på, jeg for min del har mest lyst til å legge meg igjen, men våkna 4.30 i morges da Leah leta etter en bamse, og da var sambo enda ikke kommet i seng, så regner ikke med at han står opp med det første :P Kanskje vi bør komme oss ut litt, ser ikke ut til at det er så glatt i dag da det snødde litt i går igjen, men vi får se..akkurat nå har jeg ikke lyst til noe :P

 

Ha en vakker søndag jenter :)

 

Jeg og sambo har date i kveld med snop og film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to som ikke er gravide, her kom nemlig tanta som bestilt like hør jeg dro hjemmefra i går. Faktisk første ordinære mens siden tidlig i august. Godt at kroppen er i gang igjen, neste gang dksl det testes ;)

 

Leah, om du er 4 dpo kan du vel være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, jeg er 9 dpo og testet negativt med cbd idag. Venter nå på tester i posten. Symptomene er borte nå, så er redd den kvalmen skyltes noe annet en graviditet. Lange dager i vente. Håper jeg får noen ekstravakter neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, koselig med date ikveld. Sjeldent her i huset. Mannen ligger å sover han også, han var hjemme sent i natt. Var ute med noen kompiser og så på tyrkisk fotballkamp og drakk øl og sikkert annet godt.

 

Så kjiipt om EL var seinere enn du trodde, da blir ventetiden ekstra lang.

 

Idag skal vi i bursdag igjen. Ikveld kommer lillesøster og svigerbror på middag... Skal grille med fløtepoteter og salat som tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Ja 5 var tidlig å våkne... Kjedelig med tantebesøk, håper hun forsvinner fort.

 

Leah, kan jo hende den tok feil ang el denne gang så kan jo hende du er gravid selv om du er 4 dpo :) Krysser fingrene :)

 

Renate, kjedelig med negativ test, men er enda noen dager igjen til ikm.

 

Håper dere alle har kosa dere i helga. Vi har overnatta i ny leil i helga. Fredagskvelden fikk vi malt oss nesten ferdige. Igår fikk vi lagt parkett i gangen og bel meget fornøyd :)

SNuppa hosta litt igår. Hun var hos tanta igår ettermiddag og da vi kom for å hente henne kasta hun opp over hele meg og seg selv :/ Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, men med lånte klær kom vi oss hjem. SKulle ligge i ny leil i natt også, men da snuppa kasta opp igjen over hele senga si og vår seng dro vi hjem. Hun slokna i bilstolen og var bare å legge rett ned, men etter 1 time våkna hun igjen og hyn hylskrek i en time. Hun sovna tilslutt sammens med gubben i senga og klarte å lirke henne over i si egen seng etterhvert. Men ble ikke mye lørdagskos nei.

Idag hoster hun litt, men hun er trøtt så hun skal få sove mer idag enn igår.

 

Nå skal jeg lage kaffe, koke egg og lage til søndags frokost til oss før jeg går å vekker gubben :)

 

Ha en strålende søndag jenter :) Skal å vaske i ny leil idag, ser ikke ut der borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det 5 uker siden forrige mens og jeg kjenner ikke snurten til den, men heller ikke til noe graviditet. Tok det lang tid før syklusen deres var i orden? Har jo bare hatt en mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...