Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Tigerlise, lillesøster skal ta en ny test i morgen!! :) spennende! Høres ut som om dere har kost dere masse, det er bra. Utrolig kjiipt å komme hjem til vinter :(

 

Dossa, håper så inderlig at du får positiv test snart. Skal krysse fingrene for deg!

 

Leah: Så leit med negativ test, men du har enda ikke IKM, så det er forsatt et håp? Håper du får en positiv test

 

Jeg er på jobb igjen som vanlig. Er lei nå. Skal jobbe i natt og 2 netter til. Så har jeg fri i helgen. To dag vakter neste uke, så skal jeg ikke på igjen før på torsdag uka etter der. Det skal bli deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigern vår: ååå så deilig det hørtes ut med tur :D Det er rene julestemninga i Trondheim nå! FYSJ!...

 

Venter fremdeles på tr.. Hadde ikm i går. Har murringer så da blir det vel i natt eller i morgen. Passer meg utmerket for da slipper vi å stresse med sexing på hyttetur, for nå blir jo min neste el forsinket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset venter vi på tanta. Any day now!

 

 

Påsken går med til å spise god mat og fyre i ovnen. Skulle egentlig på barselbesøk, men kan ikke det med lungebetennelse.

 

Koselig å se at dere koser dere i påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere skravlejenter :)

 

Blir noen dger siden sist jeg var her inne, men er inne å leser og holder meg oppdatert :)

 

Leah,Hannepålndet og Dossa, har der testet noe? Håper tanta holder seg borte, borte borte!

 

Trasig at tanta kom LilleFie :( Klem oversendes :) Kos deg med masse godt i påska :)

 

Her er jeg helt knus om dagen. Formen er så møkka eldendig. Indluensaen sitter enda godt i og jeg er konstant potte tett. Otrivin har vært min beste venn da jeg nesten ikke klarer å puste om natta. Men så kom jeg på å tenke om jeg kan bruke den da jeg er gravid? Noen som vet?

 

Har vært 2 dager på jobb denne uka og er i helt udugelig form idag. Sto opp klokken halv ti idag (gubben tok vesla i morges). Klokken ett måtte jeg bare legge meg igjen og sov 2 timer til. Sliten ja. Vet ikke om det er godt for denne spira at jeg er så forkjøla heller så går jo bare å tenker på MA. Har jo hatt dette to ganger før. Men har ikke sett noe blod, jeg har mens smerter til tider. Kvalmebyger og trøtt og sulten så det får veie opp.

 

Gubben har nå dratt ut for å handle, snuppa måtte ha seg en dupp og jeg kan sette meg ned å slappe litt av. Skulle egentlig ryddet, men orker ikke.

 

Her laver snøen ned idag så ikke akkurat påske stemning. Har jobb i morgen og fredag også suser vi til Senja på påskebesøk. Jeg blir bare i helga, men snuppa og gubben blir kanskje noen dager ekstra og da blir jeg helt alene. Aldri vært borte fra henne så lenge før. Gruer meg litt ja.

 

Dere får ha ei fin påske :) Også håper jeg tanta holder seg borte for dere det gjelder :)

 

Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at mensen kom Lillefie.

 

Carina: God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Carina!

 

Jeg har vært på koselig jentekveld/barselbesøk i kveld, og uten firhjulstrekk hadde jeg neppe kommet meg hjem. Opptil 20-30 cm kramsnø enkelte plasser. Brøytebudsjettet er visst oppbrukt... Jeg HATER snø!!!!!!!!!!

 

Ellers har jeg det ganske fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjiipt med snø nå Tigerlise!! Jeg klager over at det er kaldt her (5 grader), og savner de 20 vi hadde her en dag, men ser nå at jeg ikke skal klage!

 

Godt at alt ellers er bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle søte snupper :)

 

Jeg er på CD 30 idag og det murrer for godt i magen min :( Pleier å få TR på CD 30/31 så ho har ennå god tid til å kræsj lande hos meg *blææ*

 

Idag har ungene reist til mine foreldre på en liten påskeferie :)

De kommer hjem att imorra for da blir vesla 3år og vi skal ha familiefeiring med 19 store og små :)

Mine tre skjønne gull tror ennå på påskeharen og de skulle gå på jakt hos mine foreldre idag ;)

Imorra fortsetter jakta her hjemme :)

 

Akkurat nå slapper jeg av og nyter stillheten :)

Skal bake noen kaker seinere idag *yummi* blir sjokoladekake, hjemmelaga iskake og gulrotkake pluss gele :D

Må ha noe kaker til søndagen også for da får vi besøk av et vennepar for å feire vesla :)

 

Skulle ha vaska terrassen nå mens unga er borte men venter ei lita stund ;) vil kose meg inne før jeg rusler ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Har vært litt stille her i det siste, tipper at alle nyter ferien :)

 

Jeg er ferdig med tr for denne gang, nå er det bare å vente på el. Jeg har vært på sykehuset og tatt enda flere blodprøver. Det er bare 1 mnd og 18 dager til ny time på fertilitetsklinikken. Men jeg har enda 5,5 kg som må bort :( Det er jammen meg vanskelig å holde seg borte fra godteri i påsken.

 

Dossa: Det er fortsatt håp snuppa. Håper tr holder seg langt borte fra deg.

 

Tigerlise: Jeg erså enig med deg. Jeg er såååå lei av alt snøen som har kommet siste dagene :( Vassfjellet er åpent igjen, så jeg får kanskje stå på ski i år likevel :)

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill du Cornflake som ennå tror på meg :wub: Tanta har ikke kommet ennå.....men jeg ser ikke det som noe håp *bah*

 

Ungene reiste kl 11 så det har vært stille her idag, uvanlig men deilig også :) Vi har fått vaska terrassen og satt frem hagemøblene :)

Bakt kake har jeg gjort også har jeg forsynt meg av mannen ;) *knis*

 

Ikveld skal vi se en varg veum film, den nyeste som er på dvd :) også veit jeg at det finnes litt snop i skapet :P

 

Håper dere alle sammen har det fint :)

 

Cornflake, deilig at TR har gjort seg ferdig. Nå er EL snart rundt neste sving :) Skal sende sola oppover til deg søta ;)

 

Sol til deg også Tigerlise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle påskeharer ;) titter innom å sier hei her jeg ligger på påskeferie og slapper av :) her er det storm lite sol :(

Lurer på en ting jeg... Jeg har i det siste hikket utrolig masse!! Kan det være et tegn på noe?? Har utrolig nye luft i magen også men vet ikke om det kommer av at jeg hikker!! Blir også fort sliten i korsryggen! Fikk jo sykt vondt etter siste provera runden og en liten blødning så har ikke tatt noen test meeeen kan jo kansje være noe ?? Eller er det en annen grunn til denne hikken??

Ønsker alle en god påske :wub:

Kose på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei, vet ikke noe om hikking, men alle unormale ting er jo verdt et lite håp ;)

 

Jeg er glad vi skal på utredning på onsdag, nå har jeg spottet helt siden tr som starta for 3 uker siden... Ekle, nesten svarte "slingser". Minner litt om det som kom etter sa'en, men jeg hadde vel blitt dårlig om det var det? Har hatt vonde ledd de siste morgenene, men tror ikke det kan komme av rester som ligger og råtner inni meg? Har ikke feber. Blir greit å få sjekket iallfall, har bare blitt mer de siste dagene :(

 

Håper på gode nyheter fra dere i dpo-land i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper :)

 

Tjo hei: Den ene gangen jeg var gravid i fjor så var nysing et tegn for meg, nøys hele tiden uten å være forkjølet eller allergisk mot noe..så håper hikkingen din er et tegn :D

 

Jeg har ikm i dag, er 12 dpo..men tempen var høyere i dag enn i går. Testet negativt i dag også :( Har en gang før opplevd at mensen kom 13 dpo, så den kan jo komme i morgen..men jeg innrømmer gjerne at jeg har et bittelite håp nå ja..er spent på hvordan tempen ser ut når jeg står opp i morgen! Hadde ganske lav temp for 2 dager siden, og håper det kan ha vært en festedipp..det går vell ann på 10 dpo selv om det er litt sent? For da er det vel litt tidlig å se hcg enda :) Har liksom ingen pms eller tegn på graviditet eller noe, så blir liksom ikke enig med meg selv om jeg tror mest på at mensen kommer eller at jeg er gravid :P

 

Dossa: Håper ikke tr dukker opp hos deg nå!!! :D

 

Tigerlise: Tror det er veldig bra at du skal på utredning, tror du bør få sjekket at det ikke ligger noe rester inni der.

 

Cornflake: Krysser fingre og tær for at dette er din siste pp!!

 

God påskeklem til alle :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, blir spennende å høre fra deg imorra :D Krysser fingra for at du snart kan juble høyt :) :) På tide at spiren sitter nå synes jeg :wub:

 

Tigerlise, blir bra å få sjekka ut kroppen din. Nå må det bli slutt på denne grumsinga, kjedelig å spotte så lenge :)

Hat Anton fått påskeegget sitt eller har ikke påskeharen kommet ennå? Mine tre kommer hjem imorra og da skal de på jakt etter påskeegget sitt :)

 

Tenk at vesla blir 3 år imorra :) :) herlighet som tida flyr :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Dossa, klokka er over elleve og du er fortsett våken :)

 

Krysser fingrene for deg Leah, håper på øy temp og positiv test i morgen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, så deilig med litt barnefri :) Man får gjort så mye mer hjemme da.. Kos dere med bursdagsfeiringen i morgen :) Gratulerer med dagen til vesla! :)

 

Cornflake, venter på EL her også. Slimet kom i går, så da er vel EL rett etter helgen. Testen idag ble ihvertfall litt mørkere enn de andre testene.. :) Signerer deg på at det ikke er lett å gå ned i kilo. Kos deg litt i påsken uten noen dårlig samvittighet og start igjen på mandag - det klarer du! :) Har troen på deg!

 

Tjo hei: Kroppen forandrer seg. Morsomt om hikke kan være et tegn? :)

 

Tigerlise: går fort fram til onsdag nå. Håper at den spottingen ikke er noe alvorlig! :)

 

Leah: Skal du teste i morgen?? Spennende :)

 

Jeg er på jobb, IGJEN! Siste natta i denne omgang. Skal ikke på nattevakt igjen før om 12 dager. Skal bli utrolig deilig. I løpet av disse 12 dagene har jeg tatt på meg 2 ekstravakter, dagtid. Skal bli deilig å komme inne i riktig døgnrytme igjen...

 

Begynner å nærme seg EL for min del nå, så er godt jeg har fri i helgen, så jeg orker å ha sex med gubben! Haha! Jeg og mannen har sliti, og sliter litt i ekteskapet vårt. Vi elsker hverandre og vil holde sammen, men vi sliter en del med kommunikasjonen. Nå er vi begynt hos en familieterapaut for ekteskapsrådgivning, og har vært der 2 ganger allerde, og jeg vil si at ting fungerer allerede litt bedre, selvom vi har en lang vei å gå :) Mange mener nok at det er dumt med enda en baby, men jeg mener at det er det riktige, og OM det skulle skjære seg og ikke funke mellom oss, så har ihvertfall Ilyas søsken og jeg har barn med en og samme mann (ikke noe negativt å ha barn med flere, men det er jo ikke noe vi går å ønsker oss...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Jeg har ikke testet i dag, tempen sank ganske mye så det lover ikke godt..blir skummelt å gå på do i dag :P Har så fryktelig lyst til at det skal være noen i magen min denne gangen! Hvis mensen ikke dukker opp og jeg har litt høyere temp i morgen så skal jeg ta en ny test da og håpe påskeharen er ekstra gavmild i år ;)

 

Dossa: GRATULERER MED 3-åRINGEN :wub:

 

Leah skal få påskeegg hos påskeharen i morgen, et roooosa fylt med masse godteri :D Og så vet jeg at påskeharen skal en tur innom svigermor, der er den hvert år..og ikke bare Leah som får, jeg og sambo får et diiiiigert hver, så gleder meg til vi skal dit på middag i morgen :D

 

Hvis været er bra i dag så skal vi kjøre et stykke herfra og spise middag på et gatekjøkken som har veldig gode burgere :) Det tar 1,5 time å kjøre dit ca, og på tilbaketuren skal vi kjøre innom hytta til mamma og pappa, de drar dit i dag :) Akkurat nå er det sol, men det snødde nettopp tett..så kan gå begge veier dette :P

 

Ha en superfin og lang fredag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 3 år idag :D Hipp Hurra :) Gratulerer med dagen søte vesla :wub:

 

Tusen takk Renate og Leah for koselig bursdagshilsen :wub:

 

Cornflake, klarte å holde meg våken litt lengre igår :P

Er det bra med deg søta?

 

Leah, koselig med påskeegg både til små og store ;)

Kos dere masse med burgeren idag *yummi*

 

Renate, godt å høre at det går bedre med deg og mannen din :)

Må dere sexe i vei ;) EL er på vei :D

 

 

Snufs og snufs :( Tanta kom nå på morran *arg arg*

Er litt trist kjenner jeg men også helt greit.

Var ikke min tur denne gangen heller. Kanskje jeg lykkes bedre neste måned :) krysser fingra for det ;)

Har ikke tenkt å være lei meg idag pga tanta, det er feiring idag og all grunn til å være glad :) :) :)

 

Ha en super fin dag søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Dustetanta som ikke har vett til å flytte dit peppern gror!!! Sender deg en god klem :) Bra at dere skal feire bursdag i dag, for da blir dette en god dag likevel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superpositive Dossa!!

 

Måtte alle tanter holde seg laaaangt borte. Bortsett fra min da... Ivrig etter åsette igang snart. Men tolmodighet er en dyd!

 

Her skinner sola og jeg har hatt meg en økt på kommende barnerom ( lager to på en gang.. Håp om tvillinger underbevisst kanskje?....) Gubben ligger på kne og lister. Nå skal jeg fikse lunch til verdens beste mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med store jenta, Dossa :) Håper det ble en flott dag for dere alle, selv om teite tanta ikke kjente sin besøkelsestid denne gangen heller... :( Nå må det da være siste gang hun kommer på besøk!

 

Leah, har tr kommet til deg? Flink du er som ikke har testet i dag :) Det hadde ikke jeg klart... Håper du får høy temp og 2 streker i morgen ;)

 

Hannepålandet, skjønner godt at du er utålmodig. Når man har bestemt seg kan det liksom ikke skje fort nok, hehe. Håper det ikke tar for lang tid før det klaffer for dere.

 

Renate, tar av meg hatten for at du klarer å jobbe så mange nattvakter! Flinke deg! Håper du får slappet av litt snart, og lage spire sammen med mannen ;) Godt å høre at det går bedre med dere.

 

TjoHei, fått noen flere symptomer? Heier på deg :)

 

Vi har hatt nok en kosedag. Er så deilig med ferie :D Har snødd en del i dag også (er vel 20-30 cm nå), men sola har tittet fram ganske ofte. Har fått laget snømann, og etter duppen kom farfar og onklene på besøk. Anton ville ikke ha middag, og plutselig ble han veldig sutrete før det endte med en skikkelig runde oppkast... Etterpå var han smøre blid igjen, og i kveld har vi vært i fjøset alle 3. Håper det blir bare med den ene gangen.

 

Nå blir det litt tv med mannen :D Kos dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om at ting går bedre, så kommer det en stor topp så jeg eksploderer. Jobbet batt hele uka og gubben har ikke gjort en dritt her hjemme, så etter litt søvn på dagen var det hjem å rydde og støvsuge. Mens jeg gjør dette spør mannen om jeg ikke skal lage middag???!?!! Jeg ordner middag. Og ikveld når vi har sex hopper han av i svingen fordi HSN VILLE!!! PUHHHH! Nå er det en rullende bombe som ligger her i senga og prøver å få sove...... God natt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...