Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå fillern Cornflake :( dumme tanta som dukket opp :(

Sender deg en kjempe god klem søta :wub: lov meg at du ikke går ned i kjelleren sjøl om det nå er trist og tungt. Jeg trenger deg her i stua vennen :) :) Ingen er så god og søt som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da lillefie :( håper ikke tanta kommer!! Dossa høres ut som en super dag :wub:

Æsj jeg har fått tanta for 2 dager siden men blør jo ikke nok til å bruke OB engang men jeg har så vondt i ryggen og magen at jeg tror jeg snart kreperer :( har aldri hatt så vondt under mensen før jeg... Urk... Skal ut å spise med noen venner nå å har tatt noen pain killers så håper jeg greier å sitte oppreist noen timer :)

Håper alle har en fin helg :)

Kosemose :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, sender en god klem til både Cornflake, Lillefie og tjo hei <3

 

Her har det vært en begivenhetsfull dag - på godt og vondt... Starta dagen rolig med tur i fjøset, lang frokost og bad. Etterpå dro vi til søstra mi i familieselskap. På tur dit kom vi borti en trafikkulykke, var masse politi og ambulanse der. Og en velkjent bil... Var foreldrene mine som var blitt påkjørt. Bilen var vrak, men det hadde heldigvis gått bra med dem. Noe forslått og verandaleppe av airbag'en, men ikke noe alvorlig ser det ut til. De har jo alltid litt vondt, så kan være vanskelig å skille. Vi skal egentlig på påsketur i morgen, men må se hvordan formen deres er i morgen før vi drar. (Vi bor i samme hus)

 

Håper alle får en koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa!! Hørtes ut som en spennende dag idag :) Deilig med ferie nå tenker jeg.

 

Sender dere en stor klem Cornflake, tjo hei og lille fie.

 

Tigerlise, så utrolig vemmelig situasjon. Godt at det går bra med foreldrene dine!

 

Ang. søstra mi er jeg helt i ekstase. Hun har lenge hatt lyst på baby, og da testen var negativ ble samboeren hennes skuffa - til tross for at han egentlig har sagt at han ikke vil ha baby ENDA. Men testen var jo positiv da de så på den noen timer seinere, og i morgen skal hun ta en test til. Så håper du har rett Dossa om at jeg blir gravid nå i april, så kan vi gå gravide SAMMEN! :)

 

Heøe neste uke skal jeg jobbe natt, går av på langfredag morgen og har da fri t.o.m søndag. Ikke så mye påskekos nei. Kose oss litt på påskeaften med leting etter påskeegg med damene og ungene i barselgruppa, grilling og kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, håper på positiv test for både deg og søstra di, Renate! Sååå kos om dere går gravide sammen, og gøy for barna å bli jevngamle. Har dere et tett forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært gøy. Vi har et godt og tett forhold. Ho ringte meg igår og spurte ang testen og hvordan ho skulle tolke det siden det var en strek, men at ho ikke hadde sett den tidligere. Hun kommer til meg i morgen tidlig for å ta en test her. Hun har en CBD liggende, men jeg sa hun kunne få en billigtest av meg først, og heller ta CBD seinere om det blir svak strek på denne testen også... Så nå gleder jeg meg til i morgen tidlig.

 

Tenkte å lage god frokost, steke egg og lage hjemmelaget rundstykker, så kan vi kose oss litt. Mamma og pappa vet ingenting at de prøver... Enda ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Tigerlise! så fælt å oppleve trafikkulykke blandt sine! Fikk helt frysninger når jeg leste det! Kjempe bra at det gikk fint med de! :) phu... letta!

Håper dere kan nyte en rolig påske videre!

 

Spennende i dag Renate! xxxx

 

Trøsteklem til cornflake, tjohei og Lillefie! Tanta burde holde seg borte! og hvis hun er så vemmelig å komme så får hun jammen oppføre seg skikkelig! klemmepå*

 

Vi koser oss med litt tid sammen vi da :) Tilbrakte store deler av dagen i går ute i hagen, legger heller, flytter stein og rydder og ordner :) Blir veldig bra resultat til slutt! men litt av en jobb når det står på! ;) blir samme i dag tenker jeg. mini har heldigvis ei i nærheten som ho kan leke med, så da er det duket for koselige dager i påska! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er spennende!! :) Sitter å venter på lillesøster nå. Skal begynne å lage litt rundstykker nå - om jeg har nok mel.

 

Skal ut å leke litt etterpå. Ilyas har lært seg å sykle nå, og tråkke på pedalene, så tenkte jeg at det er lettere å sykle på en 2 hjulssykkel, enn 3 hjul? Har dere erfaringer med det?

 

Idag skal vi til mamma og pappa på påskemiddag. De reiser bort på onsdag og blir borte en uke, så da blir det lammelår m/fløtepoteter også har jeg lagd gulrotkake med sjokolade i som vi skal ha til dessert. Første gang jeg har lagd den kaka. Ser godt ut, spent om det smaker godt også :)

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, vesla som blir 3 år på langfredag sykler på en 2 hjulsykkel med støttehjul og det går som det suser :) Hvor gammel er gutten din igjen? Hvis han kan bruke en 3 hjulsykkel uten problemer så ville jeg valgt 2 hjulsykkel :) Høres ut som du får en koselig dag med familien idag :) kose deg masse!!

Har din lillesøster tatt en ny test?

Hadde vært så gøy om du nå snart fikk en positiv test :D

 

Vi har rydda på soverommet nede, det så ikke ut men nå kan jeg se gulve att :P haha Har kastet masse, og mye er rydda ut i garasjen.

Så nå er soverommet klar til å ta imot gjester på langfredag :)

 

Imorra skal vi en tur til Sverige :)

Svigers skal være med og det skal mine foreldre også, blir koselig :)

Er fort gjort at mamma kjøper noe klær til ungene da ;)

 

Tro det eller ei men det kom faktisk litt snø i stad *usj* la seg ikke og godt er det. Sola varmer ikke like bra som ho gjorde for ei uke siden.

Håper ho snart kommer att med den gode varmen :)

 

Hvilke planer har dere for påsken jenter?

 

Tigerlise, så ekkel opplevelse du hadde. Godt å lese at det gikk bra med dine foreldre :)

 

Kosemasse :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få EL smerter flere ganger iløpet av syklusen? Har ikke lagt inn aksjer siden før EL den mnd her. Jeg hadde EL på syklusdag 20 ca og er nå på dag 25. Hadde EL smerter på cd 20 og litt på cd 21. Nå er tydeligvis EL over ifølge testene, men smertene har kommet tilbake og jeg kjenner de bedre enn noengang. Er det normalt? Ekstremt press nederst i magen og nederst i ryggen. Kjenner det særlig ekstremt godt når jeg går.

 

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilyas er 2,5 år nå. Testen idag var negativ. Ho var veldig skuffa... Kos dere i sverige i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Renate, det var trist at testen til din søster var negativ idag :( men bare se dere kommer til å gå gravide samtidig ;)

Takk vi skal nok kose oss i nabolandet imorra :D Deilig å få fylt opp fryseren med masse god mat :) :)

 

Prøvekanin, jeg veit ikke men kan jo godt være mulig at egget nå prøver å slippes og at det er derfor du har smerter. Krysser fingra for at egget er befruktet :)

 

Vi fikk besøk av mine foreldre idag, koselig. De hadde bryllupsdag fredag så fikk en blomst av meg idag :) snille meg ;) hehe. Alltid koselig å gi en oppmerksomhet til mamma og pappa :D

Jeg la vesla men de to eldste ville ha mommo til å lese for seg :) Deilig å bare slenge beina på bordet mens andre tar seg av legginga :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: huff.. Føler med både henne og deg med den helsikes negatve testen, særlig i disse dager da jeg ble forvirret selv :(

 

Her har jeg straks drukket opp rødvinsglass nummer 4, hohooooi, jeg er rar i hodet :P Hehe! Noen fordeler skal man ha!

 

Prøvekanin: det er umulig å si hva som kan være årsak. å tolke en evt. egglløsning ut fra smerter er som å stikke ei nål i høystakken og tro at man finner den igjen :) Det som av og til sjer under el og i etterkant er at bukhulen blir irritert av en lekk follikkel, men man vet aldri til hvilket tidspunkt egget slapp ut fra smerter. Det er bevist at kroppen kan gjøre opptil flere forsøk per syklus på å slippe et egg. Derfor er det lurt å ha samleie gjevnlig for å være sikker på at man "dekker" hele syklusen og "ødelegger" sjansene for et egg til å slippe unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, sender en god klem til både Cornflake, Lillefie og tjo hei <3

 

Her har det vært en begivenhetsfull dag - på godt og vondt... Starta dagen rolig med tur i fjøset, lang frokost og bad. Etterpå dro vi til søstra mi i familieselskap. På tur dit kom vi borti en trafikkulykke, var masse politi og ambulanse der. Og en velkjent bil... Var foreldrene mine som var blitt påkjørt. Bilen var vrak, men det hadde heldigvis gått bra med dem. Noe forslått og verandaleppe av airbag'en, men ikke noe alvorlig ser det ut til. De har jo alltid litt vondt, så kan være vanskelig å skille. Vi skal egentlig på påsketur i morgen, men må se hvordan formen deres er i morgen før vi drar. (Vi bor i samme hus)

 

Håper alle får en koselig kveld :)

 

Herregud!! Så nifst og ekkelt! Takk o lov at de kom fra det med skrekken og noe forslått <3 *frysninger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søtinger :)

 

Håper dere alle sammen har en super fin påske enten dere har fri eller jobber :) :) Smil og vær glad vi går mot lysere tider og det må da hjelpe på denne baby laginga ;) På tide med noen gode nyheter i bollen vår :)

Spennende å se hvem som jubler først :wub:

 

Vi skal snart reise til Sverige :)

Tenkte å kjøpe bursdagsgave til vesla, lundby dokkehus. Snuppa har mitt gamle og vesla får ikke lov til å låne det av henne. Så da skal ho få sitt eget :) Skal innom en kjempe stor lekebutikk og det er det ungene gleder seg mest til :P

 

11DPO idag og den godfølelsen jeg hadde en gang har begynt å svekkes :( Men jeg gir ikke opp og har et lite håp ennå frem til IKM :)

 

Ha en super fin dag snuppene mine :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere i Sverige Dossa. Skulle gjerne tatt turen selv jeg, men ser dårlig ut. Har fri idag, men Ilyas har blitt skikkelig sår i halsen i natt, men vil selv i bhg... Har ikke noe feber, og er i god allmenntilstand, så sender han vel dit, så kan jeg vaske hjemme før jeg henter han igjen. Håper bare det er en forkjølelse, og at det ikke blir lungebetennelse IGJEN. 2 uker siden han var ferdig med pencilinkuren nå.

 

Skjønner godt at ungene gleder seg til den store lekebutikken. Hvor i Sverige drar dere hen? Søstra mi var i Sverige her om dagen, da hadde de tilbud på (det allerede billige) godteri til 2 kr pr hg. De hadde handlet 6 kg godis for å kose seg i påska.. Haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk legetime til Ilyas idag. Greit å måle en crp og få lytta på lungene hans, i tilfelle! Formen er fin, men den hosten uroer meg når den kom så brått på. Det piper i brystet når han hoster, sånn var det for 3 uker siden også da han fikk påvist lungebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, vi drar til Charlottenberg :) Vi kjøpte vel nesten 3 kg med smågodt :P har tenkt å kose oss i påsken *smiler*

Huff da ikke gøy at mini har blitt dårlig igjen :( krysser fingra for at det går over snart og at det ikke utvikler seg til lungebetennelse.

Har du vært hos legen med han idag?

 

Vi har nett kommet hjem og nå ligger jeg rett ut på sofaen :) deilig å få fylt opp fryseren :) Ungene stor koste seg i lekebutikken, der kan man gå helt bananas :P masse fint på tilbud og ungene fant en ting hver som flaks var på tilbud :P

 

Imorra har jeg time hos kiropraktoren igjen. Håper noen behandlinger skal hjelpe meg med svimmelheten.

 

Ha en strålende dag søtinger :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen idag med Ilyas ja. Hosten ble MYE bedre utover dagen (hadde legetime 13.20), og Ilyas sa selv at "au au halsen borte nå mamma" da vi satt å spiste lunsj. Men legen sa at OM han skulle bli værre, og få feber skulle vi bare ringe så fikk han en pencilinkur uten å måtte komme tilbake igjen, siden det gikk så langt som å gå over til lungebetennelse sist. Jeg sa til legen at jeg regna med at det ikke var noe, men syntes det var greit å bare få lytta på han, i tilfelle - noe han var enig i. Som han sa, man skal ikke tulle med lungebetennelse. Er så glad for at jeg har den legen jeg har, han er utrolig forståelsesfull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skjønne damer!

 

Da har vi vært i Åre i 2 netter, utrolig deilig med et par dager hjemmefra! Men ogsÅ kjempegodt Å komme hjem igjen :) Vi har hatt det fantastisk - slappet av, skravlet med koselige folk og spist masse, masse god mat! Anton har løpt rundt og sjarmert alle sammen, og fÅtt full oppmerksomhet :D Gjett om han har kost seg ;) Han har sovet litt mindre enn normalt, men det har visst vært sÅ gøy at det har vært bare latter og glede likevel. Herlig! NÅ ser vi fram til enda mange dager sammen :)

 

Var overraskende lite skravling her siden søndag. HÅper det betyr at alle koser seg og er opptatt med familien :)

 

Hvordan gÅr det med dere i dpo-land? Lillefie, Dossa, Leah, har mensen kommet enda? Hvem flere? HÅper det lyser mange positive tester framover! Jeg har ogsÅ kjøpt inn en ny 20-pakning, sÅ nÅ er det bare Å vente pÅ EL, hehe. Liker ikke helt kroppen for tiden, har spottet helt siden siste mens som jeg fikk for snart 3 uker siden. Bra vi skal til utredning neste onsdag. Renate, har søstra di testet igjen? HÅper det bare var for tidlig sÅnn at det kommer to streker snart :)

 

NÅ blir det litt voksentid før vi finner senga. Ble nok litt lite søvn pÅ oss ogsÅ... Men en god natt gjør susen, og i morgen er vi pÅ rett kjøl igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si at vi kom hjem til VINTER!!! ÆSJ! Vil har vekk alt dette hvite nå, la våren komme!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, høres ut som dere har hatt det fint på tur :D Kan tenke meg at Anton likte all oppmerksomheten han fikk ;)

Huff og huff da.....kom dere hjem til snø og vinter *usj* Du får sette deg på flyet ned til østlandet :D Her er det ikke noe snø, sola skinner og fuglene synger så pent ;) Er ikke så varmt ute men alt er bedre enn snø :)

Jeg venter blodtanta på torsdag *grrr* så det betyr at imorra vil jeg begynne å spotte litt og murringene i magen vil starte opp *blæææ* men det går greit for jeg har begynt å vende meg til tanken om en januarbaby :)

 

Er stille i bollen, må bety at alle sammen koser seg *smiler*

Fortsett med det snupper :D

 

Cornflake, er tanta snart ferdig hos deg? Er det bra med deg søta :wub:

 

Leah, ingen blodtante ennå vel?

 

Nå er det snart påskekrim på nrk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper :)

 

Høres ut som dere har det fint i påsken, herlig :)

 

Jeg er 10 eller 11 dpo i dag, så da kommer mensen i morgen eller på torsdag. Testet veldig negativt i dag :( Søstra mi er gravid og skal fortelle det til mamma og pappa på torsdag, så da regner jeg med at mensen er skikkelig ekkel å kommer da :P

 

Ellers så har jeg og Leah ferie og koser oss masse, har hatt sol hver dag siden fredag, så det har vært mye ute å leke B) Fredag morgen tar samboern påskeferie også, så da blir det litt familiekos :)

 

Jeg har litt ferie fra jobbsøking og fra bim, er så utrolig lei av å vente å vente på alt hele tiden, så tenkte at jeg kanskje skulle bare drite litt i det nå i påska :P Men er innom og leser da, så bare dere å skravle ;)

 

Ha en super påske videre vakre jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...