Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Idag har snuppa og jeg vært ute og øvd på å sykle uten støttehjul :) og det går så fint. Jeg klarer å sykle uten hjelp :P hahaha......neida det er snuppa som idag sykler uten støttehjul og ho er så fornøyd :D

Så nå er støtta tatt av sykkelen og ho farer avgårde.

Er helt magisk å se at ungene klarer noe for første gang ;) søte snuppa mi :wub: nå er ho og pappa'n ute på sykkeltur :)

 

Vesla sovner nesten på fanget mitt nå mens vi ser på barnetv.

Får se og få ho i seng :)

 

Ikveld har mannen og jeg en date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for gratulasjonene :D Er enda en absurd tanke på at det gikk sååå fort. Tror enda det ikke har gått opp for meg. Har på følelsen at det er ei pie til, bare mgefølelsen som sier det. Satser på at det går bra, men har ingen symptomer. Kvalmebølger og litt mens smerter til tider, men det er det. Regna meg fram til at jeg er 6+4 og termin 20 november om jeg hadde en normal syklus. Ja og så er jeg ekstremt trøtt :)

 

Velkommen i bollen Hannepålandet :)

 

Flinke jenta Dossa som sykler uten støttehjul :) Stolt kan jeg tenke meg :) Kos deg med mannen i kveld!

 

Leah, håper du er 15 dpo og at du er gravid :)

 

Håper dere alle får en flotters påskeferie :) Jeg skal jobbe hele påskeuka forruten lørdag og søndag.

 

Her er snuppa lagt. Jeg har kjøpt en pose snop og skal krype inn under teppet og finne noe rask å se på tven.

Gubben skulle å spille squasj med noen kompiser og ut for å ta noen pils etterpå så har hele kvelden for meg selv :) Godt en gang i blandt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer :)

tok en halvtime å lese seg opp :)

 

Carina: Grattis med spire!!

Velkommen Hannepålandet!

 

Og Metti mor : Har ikke ord jeg... tenkte med meg selv at du heller kunne blitt gravid enn meg. Jeg hadde klart å vente noen mnd. til. Men sånn er livet....urettferdig!

 

Her sitter jeg...mage som en ball ( mye luft) og en del ligamentsmerter spesielt på ettermiddagene.. Er jo bare 4+2 men har fortalt det til mine beste venninner og søster til sambo. Ellers vet to av mine kollegaer det. Litt greit å vite i en slik tung jobb. Noen ganger har vi brukere som bor i narko reir og røyken henger over alt. Jeg hater røyk og vil ikke utsette en spire for passiv røyking. vil heller ikke gå til mennesker med stoooore åpne sår med masse farlige bakterier oppi. Gikk rett til sjefen på mandag og forlangte å få jobb kontrakten min på 100% fast stilling som han har lovet meg i 3 måneder!! Den kommer i posten asap! Greit det før man evt. trenger sykemelding eller noe. Ellers må jeg holde munnen lukket.

Er rimelig åpen og rett frem ( E isje bergænser for ingenting). Og hvis noe galt skulle skje så er det ikke noe jeg skammer meg over..

 

Sliter med soppinfeksjon da, men den begynner å gi seg.

 

Jeg har sjekket kinesisk fødselskart og det viser gutt. Har guttefølelse selv og min mor "hører fra gud" ( I know!!) så hun har sagt siden august at vi får gutt. Hun ringte meg sist graviditet i uke 9 og sa " Hør her, jeg vet du er gravid og det er en jente for jeg har allerede handlet inn kjoler til henne" Og rett fikk hun..

 

Lyst å se på meg Dossa?? 04.06.85.

 

Ha det fint alle dere andre gullfiskere!! Nå er det vår og den bringer med seg yrende liv !!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.runner.up :D Pendelen svingte kraftig da jeg spurte om det blir en liten gutt :D Blir spennende når du skal på UL ;)

Er godt å høre at du står på ditt ang jobben :) jente med bein i nesa du ;)

 

Lalletid på meg nå. Klarer ikke å holde meg våken lenger :P

Sweet dreams sweet things <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

I dag har det jammen meg vært en lang dag på jobb. Kom hjem nesten sju :( Tok en test i dag morges, blendahvit...jeg regner med at tr kommer som planlagt i morgen :( Håper dere andre har hatt en bedre dag enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi dere en liten oppdatering...

 

Oppstart spray 16 april sprøyter 2 mai og ul 11 mai !! Det vil si at eg begynner i gran canaria

 

Gratulere Carina :)

 

God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Metti, så spennende! *Krysser fingre* for at alt går etter planen !

 

Cornflake, ikke mist håpet helt ennå. Jeg fikk blendahvit test på IKM og pos test tre dager senere...litt sen eggløsning.. håpet er ikke ute før tanta melder sin ankomst!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig skal lillesøster teste seg om hun er gravid! De er ikke prøvere, heeelt enda. Men mensen er 1 uke forsinket og jeg håper det er en spire og ikke kroppen hennes som begynner å tulle etter pilleslutt <3

 

Dossa: Morro at snuppa di har lært å sykle uten støttehjul.

 

Ilyas har vært en del ute med trehjulsykkelen sin i det siste, og for 2 dager siden lærte han seg teknikken med å tråkke selv og komme ffremover og han var Såå stolt. Han har en sånn DBS og hjulene er av hardplast, så om det er mye steiner på veine stopper det opp. Så nå vurderer vi heller å kjøpe en sykkel med støttehjul til han istedet, men er det kanskje litt tidlig? Han er 2,5 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter!

 

Grattis med spire Carina :)

 

Weee så spennende Metti!! Nå skjer det! Jeg har bursdag 1.mai og det er bare en mnd til! Har skikkelig trua på deg nå snuppa <3 Hvorfor i all verden skulle det ikke gå!

 

Selv ligger jeg i senga og er uvel. Snålt kvalm og knapt sovet i natt pga stikk og knip nederst i magen. Tok en g-test som først ble blendahvit. Den small jeg i vasken i sinne og kledde på meg for å legge ut noe til ei venninne på yttertrappa siden jeg er dårlig.. Når jeg kom ned igjen og skulle hive den så ser jeg en uuuuuultrasvaaaaak strek. Den er kjempesvakt rosa og ligger ved siden av puten min nå, hehe. Den er ikke særlig troverdig siden jeg så streken etter frist, men gøy å få en strek på en jævla g-test for en gangs skyld! Ser den når jeg tilter testen litt. Tar dette med ei klype salt.

 

Det er helg! Woop woop!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende Lillefie!!! Vises streken på bilde? Har så lyst til å seeeee!!! Hehe, er testoman både på mine egne og andres vegne :) Håper virkelig at det er din tur nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være din tur nå snuppa! :) krysser fingrene for deg lillefie!

 

Da har jeg allerede rukket å tømme hengeren på dynga :) tar ca halvtime å kjøre, halvtime å lesse av og halvtime hjem. godt fornøyd med dagens innsats! mini var med, for hun ville gjerne det, så da dro vi så tidlig at det ikke var problem å rekke bhg (nesten iallefall ;) )

 

Nå er lunsjen spist og sofaen god litt til... skal nok ut igjen snart. kanskje flytte litt stein, eller noe... har nok å finne på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise og lille blomst: streken vises ikke på bilde, iallefall ikke når jeg ser på bildet med mobilen, men kan jo hende den vises på pc f.eks. Altså det sier litt om hvor svak den er tenker jeg :) Ser den når sola kommer inn vinduet, men også litt når det skyer over. Sikkert bare helt standard resultat som jeg ikke har sett før tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI fått strek på billigtestene uten å være gravid, så tror ikke på "standard" teorien din. ;) men selvfølgelig så kan det være kjemisk eller noe, men det er lite sannsynlig med de rare symptomene dine. 11dpo kan rett og slett være tidlig å teste. hos noen stiger hcg så sent at de ikke tester positivt før noen dager etter ikm. noen må vente nesten en uke etter!

 

hvis du er helt sikker på el så vet du jo hvilken dag du er på, men er flere tilfeller av folk som har "feilberegnet" og som derfor ikke får positiv før noen dager etter ikm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Time will tell, hehe :-D Men hadde vært ubeskrivelig med et helt spesielt ''påskeegg'' nå :-D

 

 

Woho søte Fie !! Håper virkelig det er en spire der!!

Jeg har fått streker på billigtester tre ganger uten å være gravid men

Er jo mye mulig det har vert kjemisk... De aller fleste testene e jo ultra hvite...

 

Masse lykke til snuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se testen din i morgen Lillefie :)

 

Jeg venter fortsatt på at tr skal dukke opp. Tempen min sank med 0,5 i dag, så jeg er 100% sikker på at mensen kommer denne mnd også.

 

Ha en superfin helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå søte Fiesnuppamiiiii :wub: I LIKE det jeg leser ;) en ultra svak strek *juhu* jeg håper virkelig du har en spire i magen :) :) :)

 

Har vært påskefrokost i barnehagen idag. Så masse god pålegg og rundstykker som ungene hadde laga *nam* Ungene hadde forestilling for oss :) Så flinke alle sammen :) :)

 

Vært hos kiropraktoren idag. Var godt kjente jeg. Så blir spennende å se om jeg blir bedre :) Ble skikkelig svimmel da jeg var ferdig med behandlinga.

 

Har kjøpt en liten gave til ungene som skal ligge i påske egget :) Ååååå gjett om ungene gleer seg til påskeharen kommer med egga :)

*knis* Snop og en gave og de blir så fornøyde :D :D

 

Vi har besøk av bror og dama og nå har vi grilla *yummi*

Deilig å ha dei på besøk for da kan jeg sitte med beina på bordet mens tanta legger ungene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå takk Dossami :) Vi får se nå, jeg er iskald og prøver å ikke la mannen bli for ivrig. Han kosa med magen min før han gikk og la seg nå, haha! Det blir ikke aktuelt med prevensjon hvis jeg blir gravid og føder, før det har kommet 3 unger sier'n :P

 

Høres ut som du har hatt en strålende dag snuppa! Godt til deg med påskeferie :D

 

Cornflake: har ikke trua gitt :) Har trua på at du greier det før meg for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at folkens er i påskmodus. Har handlet inn til påskeegget så da blir mannen glad.

 

Vi har kost oss med matlaging sammen på kjøkkenet. Fløtegratinerte poteter og biffsnadder... Mmmmm Beste er vi satt å diskuterte hvor mye vi gleder oss til å begynne prøve... Så fort jeg ikke er snørrete og ekkel lenger. Men blir nok ingenting denne mnd da jeg hadde el mandag. :)

 

Nå tv og sofa...

Endret av Hannepålandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster tok en test (billigtest) idag, og ingen strek etter 3 minutter. Så hun la den fra seg og dro på jobb. Da hun kom hjem fra jobb og skulle vise den til kjæresten sin, var det en strek der!!! En kjempe svake en, og hun ringte til meg og spurte hva som skjedde nå?! Så nå skal hun få en test til av meg og teste på mandag.. Så håper jeg at jeg også kan få en spire snart, så blir de jevngamle <3 Er helt i ekstase jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så utrolig kjipt!!! Stor knusekosemose til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist Fiesnuppamiii :( men gi ikke opp jenta mi for drømmen din er ikke langt unne :wub: Knusekose deg <3<3<3

 

Vi har vært på badeland idag og gjett om ungene har stor kost seg :D Jeg og de de eldste kjørte skliene som var der og den ene gikk så fort at hele bikinitrusa forsvant godt oppi rompa :P hahaha :)

 

Etter å ha vært og badet i 4 timer så gikk vi på peppes pizza og spiste deilig pizza :) Vi reiste med et vennepar, ho er i uke 34 så ikke lenge att før vesle jenta kommer :) skal suge til meg all babystøvet jeg kan ;)

 

Nå har vi kommet hjem etter en kjempe koselig dag. Ungene og jeg sovnet i bilen på vei hjem att så da vi kom inn måtte jeg vaske øynene så jeg våknet litt :P

 

Renate, spennende med søstra di :)

 

 

 

 

 

Håper dere alle sammen har en super fin helg og nå er det påskeferie *juhu* Er det noen som har planer?

Vi skal kose oss hjemme og jobbe litt i hagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...