Gullfiskbollen ny 15.mars
Skrevet 15 mars 2012 - 17:06
- Dossa :) liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 15 mars 2012 - 17:10
hvordan gikk det hos tannlegen carina?
det var kjempe koselig med tur og lunsj om tirsdagen, gjort det samme i dag bare at jeg dro dit
Hadde jentetur til byen med mini i går, så hentet litt tidlig i barnehagen og koste oss. måtte handle en bursdagsgave også, så mini valgte ut en fin ting til venninnen.
Virker som om hun er både integrert og trygg i den nye barnehagen alt
Skrevet 15 mars 2012 - 19:42
Gikk bare flott hos tanlegen
Fornøyd med hårklippen Dossa?
Deilig å bare kose seg med veninnebesøk lilleblomst
Nå er snuppa lagt. Gubben er å ser etter stikk kontakter og jeg koser meg med dere og nyter roen
Prins født November-12 <3
Skrevet 15 mars 2012 - 19:44
Skrevet 15 mars 2012 - 20:06
Nå ble jeg sååå fin
Er så godt å få klipt seg
Godt med en ny bolle å svømme i *weeee*
Flink som ordner opp du Lilleblomst
Så godt for mammahjerte at mini trives i den nye barnehagen
Snuppa er i barnehagen og det var mange spente unger der da vi kom
Blir spennende å høre imorra hvordan ho har hatt det
De to andre sover så søtt
Mannen ligger i badekaret og jeg har satt meg i god stolen min
Blir litt tv titting før senga kaller på meg
IKM ca 12. Juli
Skrevet 15 mars 2012 - 20:16
Vet ikkje kor eg ska hente tålmodigheten min fra men det må jo bare gå
Skrevet 15 mars 2012 - 20:39
Godt med klipp dossa, du får kose deg i stolen!
Så bra at tannlegeopplevelsen gikk bra! Jippi!
Her er det american idol det går i denne kvelden. spørs om jeg orker å være oppe stort lenger enn ni i dag heller... skikkelig sovedyr for tiden! ble vekt av kvalmebølger i morges, men er jo glad for det da
Skrevet 15 mars 2012 - 20:49
Skrevet 15 mars 2012 - 21:00
Renate, skjønner godt at du vil teste
Er like før jeg sjøl skal lalle *gjesp*
IKM ca 12. Juli
Skrevet 15 mars 2012 - 22:14
Nå tar jeg natta. Sov godt damer!
Skrevet 15 mars 2012 - 23:20
vet ikkje snart koss eg ska komme meg gjennom dagene
Skrevet 16 mars 2012 - 05:35
Skrevet 16 mars 2012 - 07:31
Metti: Så utrolig kjipt at du må vente helt til i mai, vet at det føles veldig lenge til akkurat nå
Det gikk fint på sykehuset i går
Jeg tok en gravidtest i dag, men den er negativ..FF mener at jeg er 11 dpo i dag, men er nå mer usikker på om jeg har hatt el. Hvis jeg har det så kommer mensen i morgen..men har ingen følelse av hverken det ene eller det andre, så antakelig så har jeg ikke hatt el eller hadde det på cd 22 som normalt kanskje..og da er jeg vel bare 3 dpo eller 4 i dag.
Sambo har gått på friuka og Leah skal være hjemme i dag..vet ikke helt hvorfor hun skulle opp 6.30 i dag, hun sovna jo veldig sent i går..men men
Ha en vakker fredag jenter
Dette innlegget har blitt redigert av LeahpuddingogMammapudding: 16 mars 2012 - 07:32
Skrevet 16 mars 2012 - 07:37
Det er fredag og helg *juhu* Sola skinner og fuglene synger, livet er herlig
Den tida da jeg kan juble kommer nok snart
Har en spennende uke foran meg, for jeg venter nemlig EL mot slutten av neste uke
Metti, håper du finner styrke til å klare dagene og ukene frem til Mai
Håper du likevel får en koselig helg. Klem
Renate, hvordan er det med deg idag?
Ha en knall fin dag alle dere søte jenter
IKM ca 12. Juli
Skrevet 16 mars 2012 - 07:43
Koselig at du fikk noen fine timer med venninna di
Kanskje du ikke har kommet så mange dpo som ff sier. Må jo stemme det fordi du vil få en positiv test snart
Håper dere alle tre får en fin dag
IKM ca 12. Juli
Skrevet 16 mars 2012 - 08:05
Dossa: deilig med vårklipp, det kunne jeg trenge snart og...også ville jeg gjerne fått litt ny frisk farge i håret...men nå er vi på sparebluss pga badet! Hehe det skal bli din tur snart dossa:)
Leah: så fint a turen gikk bra, håper det er som du sier at de ikke finenr noe nå heller:)
I dag kommer min mormor og morfar på besøk og skal få den store beskjeden, de kommer på lunch:) er spent!
Håper alle får en strålende dag, her skinner sola så langt øye kan se! Klem
Skrevet 16 mars 2012 - 08:07
Men jenter, jeg reagerer litt på at dere syns mai er lenge til, jeg teller nemlig ned ukene til midten av juni (når min kjære er ferdig med skolegangen) og det er bare 13 uker til
Full forståelse for at ventetiden kan bli lang for alle, til ikm, til el og til du endelig får begynne med sprøyter metti, men våren pleier å suse avsted og ofte får man følelen av at man har gått glipp av den - så fort går det.
Håper du kommer deg greit gjennom festen i helgen metti, og hvis det er nære venner så kan du jo vurdere å si at dere sliter litt og at det er vanskelig for deg. Jeg har iallefall bare positiv erfaring med å være åpen (åpen til en viss grad iallefall). Sender deg en kjempeklem snuppa!
forresten så er våren så smått igang her hos meg, med 3 krokus som har sneket seg frem under kjøkkenvinduet og små spirer som vitner om at alle påskeliljene jeg plantet i høst har slått rot!
Dette innlegget har blitt redigert av *lille blomst*: 16 mars 2012 - 08:08
Skrevet 16 mars 2012 - 08:16
- *lille blomst* liker dette
Skrevet 16 mars 2012 - 08:34
Tessy, så morro at du skal dele det med flere nå!
Leah, høres ut som om dere hadde en fin tur!
Ilyas sitter å spiser frokost nå mens vi ser på Handy Manny. Han skal snart i bhg og jeg skal vaske litt her..
Litt usikker på hva slags fredagskos vi skal ha idag, noen forslag?
Skrevet 16 mars 2012 - 09:28
Hørtes koselig ut med blomster
Bra at alt gikk bra på undersøkelsen Leah. Kjedelig med så masse trafikk. Er grusomt å kjøre når det er øvelse i fylket.
Metti, jeg håper du klarer å nyte litt av festen i helga. Skjønner godt at det er lenge til Mai. Men før du vet ordet av det så er din tid kommet og nå er det din tur. Mager trøst da man har ventet så lenge på denne spiren. Men som noen sa over her, er det nære veninner så kan du jo si at dere sliter litt. Det hjelper å være åpen om det. Slet jo litt vi og før vi fikk snuppa, og at folk rundt meg visste om det hjalp litt på.
Ikke fortvil over negativ test Renathe. Er jo enda tidlig. den blir nok positiv om ei uke
Tessy, kos deg med mormor og morfar
Denne pp erdin Dossa
Idag føler jeg meg voldtatt i kjeften, er såvidt jeg får opp gapet. Men det blir vel bedre iløpet av dagen. Går atter ei oppussingshelg i møte. Litt maling gjenstår og parkettlegging. Skal være der hele helga. Men før vi drar bort dit må alle stikk kontaktene skrues på. Det første snuppa gjør er jo å pile bort til de og der er det bare åpen strøm nå. Håper vi klarer å bli noenlunde ferdig i helga slik at vi kan flytte iløpet av uka.