Gå til innhold

Noen Maxi Cosi eksperter her?? Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt Maxi Cosi Pebble (det nyeste) babysetet. Og skal kjøpe base. Det står i kommentaren på barnas hus at man kan bruke "Maxi Cosi easybase 2".

 

Har funnet en brukt "easybase" på finn.no, men selger vet ikke om det er denne jeg skal ha. Er det noen som har peiling? Hva er forskjell på 1 og 2?

 

Er altså ute etter en base til Pebble setet som festes med bilens belter (ikke isofix).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som bare heter Easy Base er noen år gammel. Fra før Pebble kom på markedet. Jeg vet ikke sikkert, men vil anta at den ikke passer.

Det står Easy Base 2 på siden av basen, så har du litt mer å gå etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som bare heter Easy Base er noen år gammel. Fra før Pebble kom på markedet. Jeg vet ikke sikkert, men vil anta at den ikke passer.

Det står Easy Base 2 på siden av basen, så har du litt mer å gå etter....

 

Jeg søkte litt mer på nettet jeg og fant at Easy Base (1) kun passer CabrioFix.

Så da må du ha Easy Base 2, den passer til Pebble, det fant jeg ut på Maxi Cosi sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Lurer litt på om EasyFix basen passer?

 

Kjøpte setet på Barnas Hus, på nettsiden står det ikke at de har EasyBase (verken 1 eller 2). Så er det EasyFix de skulle selge meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Lurer litt på om EasyFix basen passer?

 

Kjøpte setet på Barnas Hus, på nettsiden står det ikke at de har EasyBase (verken 1 eller 2). Så er det EasyFix de skulle selge meg?

 

I følge Maxi Cosi sine sider passer Easy Fix kun til CabrioFix.

 

Nettsiden/nettbutikken til Barnas Hus er ikke god, de har langt mer i butikkene enn i nettbutikken. Det de ikke har inne, kan de bestille.

 

Så igjen, det er Easy Base 2 du må ha.

www.maxicosi.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...