Gå til innhold

Dere som har et forhold til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man er jo alltid to stykker i et ekteskap. Hvis en mann, eller en kvinne for den saks skyld, er utro, er det jo fordi han/hun mangler noe i det forholdet han/hun allerede er i. Et menneske som er 100 % lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro.

 

Misforstå meg rett, jeg er ingen tilhenger av utroskap. Synes det er helt galt å være utro! Men når du først har behov for å henge ut og forbanne denne andre kvinnen, så bør du kanskje stikke fingeren i jorda og se på deg selv også. Hva er det mannen min savner i sitt ekteskap som gjør at han ønsker å være utro ...

 

hallo??

en ekte mann ville vel aldri vært utro uansett om han ikke var 100% lykkelig til en hver tid.. ett forhold har både oppturer og nedturer.. å sliter man med noe eller føler man mangler noe så tar man det opp med partneren sin!! man går ikke bak ryggen på partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er selvfølgelig elskerinnen / elskeren sitt ansvar også. Dersom de vet den andre er gift / samboer / kjæreste med noen. Patetisk å si noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo alltid to stykker i et ekteskap. Hvis en mann, eller en kvinne for den saks skyld, er utro, er det jo fordi han/hun mangler noe i det forholdet han/hun allerede er i. Et menneske som er 100 % lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro.

 

Misforstå meg rett, jeg er ingen tilhenger av utroskap. Synes det er helt galt å være utro! Men når du først har behov for å henge ut og forbanne denne andre kvinnen, så bør du kanskje stikke fingeren i jorda og se på deg selv også. Hva er det mannen min savner i sitt ekteskap som gjør at han ønsker å være utro ...

 

Selvfølgelig, det er alltid kona sin feil at mannen er utro! På samme måte som det er voldtektsofferet sin feil at hun har blitt voldtatt. Snakk om å være hjernedød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eksmann begynte å ligge med 18-åringer (han selv var oppunder 50) fordi jeg, som var 20 år yngre, ikke lenger var 18. Jeg fikk to barn med ham og løshud på magen og strekkmerker. Så han savnet en naiv 18-åring som gjorde alt han sa, og så ut som fotomodell. Vel, det eneste denne mannen etter min mening manglet, er hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

Det er jo de som er i et forhold som må ta støyten, ikke elskerinnene/elskerne. DE har jo ingen de må ta hensyn til.

 

Hva med å ta hensyn til medsøstrene sine og uskyldige barn som blir skilsmissebarn? Eller det er kanskje den bedratte konas skyld at barna blir det, siden hun valgte å forlate ham og ikke bare lot ham pule rundt. Jepps...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

Man er jo alltid to stykker i et ekteskap. Hvis en mann, eller en kvinne for den saks skyld, er utro, er det jo fordi han/hun mangler noe i det forholdet han/hun allerede er i. Et menneske som er 100 % lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro.

 

Misforstå meg rett, jeg er ingen tilhenger av utroskap. Synes det er helt galt å være utro! Men når du først har behov for å henge ut og forbanne denne andre kvinnen, så bør du kanskje stikke fingeren i jorda og se på deg selv også. Hva er det mannen min savner i sitt ekteskap som gjør at han ønsker å være utro ...

 

hallo??

en ekte mann ville vel aldri vært utro uansett om han ikke var 100% lykkelig til en hver tid.. ett forhold har både oppturer og nedturer.. å sliter man med noe eller føler man mangler noe så tar man det opp med partneren sin!! man går ikke bak ryggen på partneren sin.

 

Så du som skriver at det er kona sin feil at mannen er utro, mener du det samme om damer? At med en gang de mangler noe i forholdet, så kan de bare få noen på si? Eller gjelder det bare for menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes litt synd på sånne damer. De kommer feiende inn, spennende, "nye" og er interesserte i alt mannen har å si. Mye mer spennende enn den dama man allerede har, som har en kropp preget av barnefødsler og som maser om at man skal ta ut søpla. Men til syvende og sist velger mannen som regel barnas mor og elskerinnen blir sittende med skjegget i postkassa.

 

Eller enda verre: mannen forlater dama han har, blir sammen med elskerinna, som da skal samarbeide med mor og være stemor for barn som hater henne. Og i tillegg sitter hun med en utro dust av en mann og lurer på når han skal gjøre det samme mot henne.

 

Karma's a bitch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på sånne damer. De kommer feiende inn, spennende, "nye" og er interesserte i alt mannen har å si. Mye mer spennende enn den dama man allerede har, som har en kropp preget av barnefødsler og som maser om at man skal ta ut søpla. Men til syvende og sist velger mannen som regel barnas mor og elskerinnen blir sittende med skjegget i postkassa.

 

Eller enda verre: mannen forlater dama han har, blir sammen med elskerinna, som da skal samarbeide med mor og være stemor for barn som hater henne. Og i tillegg sitter hun med en utro dust av en mann og lurer på når han skal gjøre det samme mot henne.

 

Karma's a bitch!

 

Den som blir sittende med skjegget i postkassa er vel kona, som må ta til takke med en utro sviker, mens elskerinna er heldig og blir kvitt pakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo alltid to stykker i et ekteskap. Hvis en mann, eller en kvinne for den saks skyld, er utro, er det jo fordi han/hun mangler noe i det forholdet han/hun allerede er i. Et menneske som er 100 % lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro.

 

Misforstå meg rett, jeg er ingen tilhenger av utroskap. Synes det er helt galt å være utro! Men når du først har behov for å henge ut og forbanne denne andre kvinnen, så bør du kanskje stikke fingeren i jorda og se på deg selv også. Hva er det mannen min savner i sitt ekteskap som gjør at han ønsker å være utro ...

 

Det er jo helt urimelig, og barnslig naivt, å tro/forvente/kreve at partneren skal gjøre deg 100% lykkelig og tilfreds til enhver tid.

 

Enhver oppeående person skjønner at det ikke er sånn det funker. At ens egen lykke er sitt eget ansvar, ingen andres.

Og at dersom man ønsker et godt forhold, så kan man ikke legge alt ansvar over på partneren, men må selv ta ansvar for å få et mest mulig tilfredsstillende forhold. Det gjør man ikke ved å være utro.

 

INGEN mann eller kvinne kan til enhver tid gi partneren sin ALT hva denne føler han/hun trenger.

 

Men jeg regner med det er dette som skiller gode, nære forhold fra de dårlige. Mennesker som elsker hverandre vil ikke løpe til andre med en gang de ikke føler seg 100% lykkelige i forholdet. Mens de som er i dårlige forhold og samtidig manglet moral og respekt for partneren sin vil gjøre nettopp dette. Og attpåtil legge skylden på den bedratte partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble bedratt, kastet han på dør. Nå sitter han der med elskerinna si som er deprimert pga hun er overbevist om at han vil dra fra henne og. For ett liv sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble bedratt, kastet han på dør. Nå sitter han der med elskerinna si som er deprimert pga hun er overbevist om at han vil dra fra henne og. For ett liv sier jeg bare.

 

Hun fortjener nok det hvis hun visste at han var opptatt. Det er bevisst at 70% av forhold der man er blitt sammen med elskerinna, går i dass. Så det er ikke den mest optimale måten å starte et forhold på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er jo alltid to stykker i et ekteskap. Hvis en mann, eller en kvinne for den saks skyld, er utro, er det jo fordi han/hun mangler noe i det forholdet han/hun allerede er i. Et menneske som er 100 % lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro.

 

Misforstå meg rett, jeg er ingen tilhenger av utroskap. Synes det er helt galt å være utro! Men når du først har behov for å henge ut og forbanne denne andre kvinnen, så bør du kanskje stikke fingeren i jorda og se på deg selv også. Hva er det mannen min savner i sitt ekteskap som gjør at han ønsker å være utro ...

 

Det er jo helt urimelig, og barnslig naivt, å tro/forvente/kreve at partneren skal gjøre deg 100% lykkelig og tilfreds til enhver tid.

 

Enhver oppeående person skjønner at det ikke er sånn det funker. At ens egen lykke er sitt eget ansvar, ingen andres.

Og at dersom man ønsker et godt forhold, så kan man ikke legge alt ansvar over på partneren, men må selv ta ansvar for å få et mest mulig tilfredsstillende forhold. Det gjør man ikke ved å være utro.

 

INGEN mann eller kvinne kan til enhver tid gi partneren sin ALT hva denne føler han/hun trenger.

 

Men jeg regner med det er dette som skiller gode, nære forhold fra de dårlige. Mennesker som elsker hverandre vil ikke løpe til andre med en gang de ikke føler seg 100% lykkelige i forholdet. Mens de som er i dårlige forhold og samtidig manglet moral og respekt for partneren sin vil gjøre nettopp dette. Og attpåtil legge skylden på den bedratte partneren sin.

 

Det er vel den vanligste unnskyldningen til den som er utro: at han/hun har fått for lite sex, oppmerksomhet, at partneren har forfalt, jobber for mye osv osv. Når man går tom for ordentlige argumenter, så skyver man ansvaret for egne ugjerninger over på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet meg en helt super kar! Ble helt mo i knærne for tår siden, og jeg blir jaggu meg helt mo i kærne enda. Han er temmelig fantastisk.

 

Har ingen problemer med å se at andre kvinner kan være av samme oppfatning som meg, kan heller ikke tenke at de skulle gi opp kampen om å få han, om de trodde de hadde sjangsen.

 

Det kommer jo ikke til å sje, for han er ikke typen til det :-)

Men det er kun hans ansvar er det jeg vil frem til.

Og mitt ansvar å sørge for at vi har det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet meg en helt super kar! Ble helt mo i knærne for tår siden, og jeg blir jaggu meg helt mo i kærne enda. Han er temmelig fantastisk.

 

Har ingen problemer med å se at andre kvinner kan være av samme oppfatning som meg, kan heller ikke tenke at de skulle gi opp kampen om å få han, om de trodde de hadde sjangsen.

 

Det kommer jo ikke til å sje, for han er ikke typen til det :-)

Men det er kun hans ansvar er det jeg vil frem til.

Og mitt ansvar å sørge for at vi har det bra :-)

 

Så kun DU har ansvar for at dere har det bra? Han har ingen annen ansvar enn å ta imot det du gir ham? Uff, så mange dørmatter det er rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt latterlig. jeg har ansvaret for at vi har det bra. haha. jeg må le her jeg sitter. dette er så utrolig ( av mangel på ord,stjeler jeg et) dørmatte holding som det får blitt. vitner om noen som er fullstendig piska av mannen sin. eller ei som vet han allerede er utro, og prøver å gjøre det enklere for seg selv å leve med.

 

utro mannfolk/ damer burde alle smake sin egen medisin. men jeg tror nok ikke hevn er svaret. sannsynligheten for at denne mannen ikke bare har ei dame på si er etter det jeg leser, ikke så alt for liten. så i stede for å gjøre dette mot deg selv. trekk deg unna, men med klar beskjed om at du kommer til å si ifra dersom han ikek respekterer at du ikke ønsker å ha noen form for kontakt med han.

 

bare vent litt du.. tar ikke lange tiden før en av de neste damene kommer til å si ifra. eller han blir avslørt på annet vis. du kan da alikevel sitte der med hevet hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt latterlig. jeg har ansvaret for at vi har det bra. haha. jeg må le her jeg sitter. dette er så utrolig ( av mangel på ord,stjeler jeg et) dørmatte holding som det får blitt. vitner om noen som er fullstendig piska av mannen sin. eller ei som vet han allerede er utro, og prøver å gjøre det enklere for seg selv å leve med.

 

utro mannfolk/ damer burde alle smake sin egen medisin. men jeg tror nok ikke hevn er svaret. sannsynligheten for at denne mannen ikke bare har ei dame på si er etter det jeg leser, ikke så alt for liten. så i stede for å gjøre dette mot deg selv. trekk deg unna, men med klar beskjed om at du kommer til å si ifra dersom han ikek respekterer at du ikke ønsker å ha noen form for kontakt med han.

 

bare vent litt du.. tar ikke lange tiden før en av de neste damene kommer til å si ifra. eller han blir avslørt på annet vis. du kan da alikevel sitte der med hevet hode.

 

Haha... ja... og så kommer sikkert det at "Jeg er overhode ikke sjalu sånn som hurpekjerringer her på forumet, sååå trygg på meg selv osv, siden jeg tar ansvaret for å behage mannen min og vet at han blir hos meg". Dagens latter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt latterlig. jeg har ansvaret for at vi har det bra. haha. jeg må le her jeg sitter. dette er så utrolig ( av mangel på ord,stjeler jeg et) dørmatte holding som det får blitt. vitner om noen som er fullstendig piska av mannen sin. eller ei som vet han allerede er utro, og prøver å gjøre det enklere for seg selv å leve med.

 

utro mannfolk/ damer burde alle smake sin egen medisin. men jeg tror nok ikke hevn er svaret. sannsynligheten for at denne mannen ikke bare har ei dame på si er etter det jeg leser, ikke så alt for liten. så i stede for å gjøre dette mot deg selv. trekk deg unna, men med klar beskjed om at du kommer til å si ifra dersom han ikek respekterer at du ikke ønsker å ha noen form for kontakt med han.

 

bare vent litt du.. tar ikke lange tiden før en av de neste damene kommer til å si ifra. eller han blir avslørt på annet vis. du kan da alikevel sitte der med hevet hode.

 

Haha... ja... og så kommer sikkert det at "Jeg er overhode ikke sjalu sånn som hurpekjerringer her på forumet, sååå trygg på meg selv osv, siden jeg tar ansvaret for å behage mannen min og vet at han blir hos meg". Dagens latter!

 

haha! tviler ikke et sekund. Det er en så latterlig holdning. og faktisk på grensa til å få meg til å tro at dette kvinnemennesjet er fullstendig hjernevaska. Minner meg litt om handlingen i sagaen om isfolket der liv holdt ut i ekteskapet sitt. og lot han holde på som han ville, nettop fordi det jo var hennes oppgave å behage mannen sin. tragisk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et forhold til en gift mann. Vi ble forelsket. I dag er han skiltog gift med meg. Sånn kan det gå, og det har ikke noe med dårlig selvtillit å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

00.51...så heldig du er da. som er gift med en slik dritt. men så er du ikke et gram bedre selv. Like barn leker best er det vel noe som heter tror jeg.

Det er ett fett hvordan det går. DU og HAN gjorde noe forferdelig. du er ikke mer enn ei langvarig elskerinne. Tar nok ikke lange tiden før du sitter der alene, jo fordi han har igjen funnet ut at kona hans ikke er bra nok. Men da vil du til gjengeld fortjene det som kommer din vei.

 

fysj for et menneske du er. du er kvalm. Det må være så forferdelig å tenke på , hver gang du holder han,elsker med han osv. eller holder babyen deres i armene. så må du også tenke på at du stjal dette fra en annen kvinne.

du stjal hennes muighet til å pleie kjærligheten med mannen sin. holde babyen hans i armene. nei fysjameg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...