Gå til innhold

Dere som har et forhold til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gifte menn. Eier dere ikke selvtillit? Må dere faktisk stjele en annen kvinnes mann for å føle dere attraktive? Har 0 respekt for slike damer. Det er forferdelig. Vet dere ikke hva dere gjør mot den andre parten? Fytti jeg blir sinna her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miryks

Herregud, det er ALLTID noens om starter en slik tråd når noen andre først har en gående om at de har et forhold til en gift mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å ønske sex med selvtillit å gjøre?

 

Har menn som har sex med gifte kvinner også dårlig selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Unnskyld meg.

Så mannen som er utro er fullstendig uskyldig da?

 

Igjen, logikken til enkelte her slår meg i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er enig, ikke at mannen er noe mindre uskyldig. Men det må da gå an å styre unna, si at du får komme tilbake når du er singel, om han er så jævla attraktiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Mannen er definitivt like skyldig. Og en like stor patetisk unnskyldning for et menneske. Skulle tatt med det også selvsagt. Og ja. Menn som har sex med gifte kvinner har like dårlig selvtillit i mine øyne. Hele gjengen burde få smake egen medisin. Vet du ikke han er gift er du selvsagt unnskyldt. Men finner du ut av det og fortsetter er du et verdiløst ludder. Uten selvrespekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Jeg TROR ikke jeg ville lagt meg etter andre, men om jeg hadde blitt stormende forelsket i en kar og funnet ut at han var gift, ville neppe jeg (eller noen andre) greid å skru av følelsene just like that.

Det er mye vi kan kontrollere i verden, men ikke følelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig, ikke at mannen er noe mindre uskyldig. Men det må da gå an å styre unna, si at du får komme tilbake når du er singel, om han er så jævla attraktiv..

 

Hvis mannen er like skyldig, hvorfor er det bare dama du et forbanna på og ansvarliggjør?

Det beste hadde vel vært om MANNEN styrte unna, og kom tilbake når han var singel?

 

Husk en ting: det er ens partner som har lovet å forplikte seg og være trofast. All verdens kvinner har aldri lovet deg en dritt. Det er HAN som bryter løftet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte menn. Eier dere ikke selvtillit? Må dere faktisk stjele en annen kvinnes mann for å føle dere attraktive? Har 0 respekt for slike damer. Det er forferdelig. Vet dere ikke hva dere gjør mot den andre parten? Fytti jeg blir sinna her jeg sitter.

 

Er vel igrunnen slemt gjort ja, men så har den parten som er GIFT størst ansvar og er den som skal ha mest dårlig samvittighet. Vet om en som bedrar dama si som bor langt unna, er jevnlig på besøk hos ei annen og når hun dama hans skriver "Gleder meg til å se deg igjen, elsker deg" osv, svarer han såklart det samme til henne. Falskt, ja! Imens peprer han dame nr 2 med at det ikke fungerer med hun andre om at han snaaart skal gjøre det slutt, men han har tydlivis ikke hjerte til å dumpe henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forhold til en gift mann.. Nemlig min egen ektemann <3 Og er stolt av det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#11 da burde vel du ha såpass vett at du forteller dama hans det .. Ellers er du like ille.

 

Er det mitt ansvar? Jeg er jo ikke den andre dama, og jeg er ikke ansvarlig for andres forhold! #11..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#11 da burde vel du ha såpass vett at du forteller dama hans det .. Ellers er du like ille.

 

Er det mitt ansvar? Jeg er jo ikke den andre dama, og jeg er ikke ansvarlig for andres forhold! #11..

 

Vel, elskerinner og elskere er faktisk heller ikke ansvarlige for andres forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#11 da burde vel du ha såpass vett at du forteller dama hans det .. Ellers er du like ille.

 

Er det mitt ansvar? Jeg er jo ikke den andre dama, og jeg er ikke ansvarlig for andres forhold! #11..

 

Vel, elskerinner og elskere er faktisk heller ikke ansvarlige for andres forhold.

 

#11 da burde vel du ha såpass vett at du forteller dama hans det .. Ellers er du like ille.

 

Er det mitt ansvar? Jeg er jo ikke den andre dama, og jeg er ikke ansvarlig for andres forhold! #11..

 

Vel, elskerinner og elskere er faktisk heller ikke ansvarlige for andres forhold.

 

Nei sant det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo alltid to stykker i et ekteskap. Hvis en mann, eller en kvinne for den saks skyld, er utro, er det jo fordi han/hun mangler noe i det forholdet han/hun allerede er i. Et menneske som er 100 % lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro.

 

Misforstå meg rett, jeg er ingen tilhenger av utroskap. Synes det er helt galt å være utro! Men når du først har behov for å henge ut og forbanne denne andre kvinnen, så bør du kanskje stikke fingeren i jorda og se på deg selv også. Hva er det mannen min savner i sitt ekteskap som gjør at han ønsker å være utro ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et menneske som er 100% lykkelig og tilfreds i et forhold vil aldri være utro".

 

Hehe, priceless :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.03 der sier du noe jeg tror veldig få som er blitt bedratt klarer å innse. Selv om det er den utro partens feil. Hans / hennes tabbe. Så er det litt en regne feil ENKELTE ganger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ett forhold til en gift mann, jeg sa jeg ønsket å leve livet mitt med han, og ba han skille seg. Og det har han gjort. Vi er fortsatt sammen, og har det utrolig bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de som er i et forhold som må ta støyten, ikke elskerinnene/elskerne. DE har jo ingen de må ta hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vorfor det er elskerinna som vi er sinte på om som er patetisk?

Jeg har IKKE noe forhold med andre enn samoeren min, are så det er sagt.

men er det ikke mannen, den som har vært utro om skal ha straffen? Andre damer kan jo gjøre hva faen de vil, legge seg etter, vise seg frem, prøve seg... Det er jo det samma det, det er den som er i et forhold som må si NEI.

Og sånne tåpelige unnskyldninger som "jeg var så full", det funker ikke altså.

Enkelt er det ikke, samboeren min var utro en gang (ikke sexuelt), men vi har jobba oss gjennom det.

men fremdeles blir jeg dritirritert hver gang jeg ser denne andre dama som VISSTE at han bodde sammen med meg.

Hvorfor blir jeg det? Det var jo HAN som gjorde noe feil?

Vi damer er rare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...