Gå til innhold

Dette går nok ikke rette veien...........


Hedda39

Anbefalte innlegg

Fryseforsøk i naturlig syklus,....Rugedag 8, og skal jeg følge syklusen min skal jeg ha mensen på fredag,..... og jeg tror virkelig det er den jeg kjenner banker på døra nå:(:(:(

 

Jeg har mensenømme pupper ( kjenner igjen), og vet med meg selv at det gikk ikke denne gangen heller. ( 7.innsett).

 

Fikk svak strek på en billigstrimmel på mandag( rugedag6), men kan tenke meg at det var kunne egget som streifet borti og utløste et snev av hcg???? Hvis den ikke bare var falsk??

Nå er testene nemlig blandahvite,.... og denne formen jeg er i akkurat nå er IKKE å ta feil av.

 

Neste gang SKAL jeg ta det helt med ro,.. det har gått i ett de siste dagene , med jobb og i helga arrangerte jeg stort familieselskap,... kjente jeg var dødsliten!!

 

Vi er flere som har noen tunge dager her inne,.. la oss løfte hverandre frem mot det store målet vårt!!!! HEIA OSS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du har hatt 7 innsett er det egg du fikk ut på første uttak el har du hatt fler uttak? Jg nærmer meg 35 og mannen er akkurat 40, blir nå første frys på oss i mai, vi har tre egg på frys. Bruker de opp alle de før man henter ut nye? Bare tenker sånn på "åra som går" at det vel er bedre å hente ut litt mer før man blir ennå eldre. Hva erfaring har du med det? Har det aldri festet seg hos seg eller hva har skjedd? Kjiiiiip dag for mange i dag ja, det som skulle bli en så fin mnd. Men vi må bare se framover, ikke noe annet som nytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egg fra mitt andre uttak,.... jeg har brukt opp alle eggene fra første uttak,... ( 2 av eggene på siste uttak døde ved opptining). Jeg har igjen 4 egg på frys og de pleier å bruke opp de før et nytt uttak..... Jeg har igjen 4 på frys nå,... bare spørs om de overlever opptiningen:(

 

Jeg har bare et uttak igjen og pessimismen er veldig tilstede i dag:(:(

 

Min historikk:

 

Ble sponatant gravid januar 2008 (MA - foster utviklet seg ikke)

Kjemisk gravid i sept. 2008

startet utredning november 2009

Første forsøk ivf ( fersk 1 egg) sept. 2010 NEG

Frys nov. 2010 Avbrutt

Frys januar 2011 ( 2 egg) NEG

Frys mars 2011 ( 2 egg) POS - Tidlig SA

Frys Juni 2011 ( 2 egg) NEG

Fersk sept 2011 ( 2 egg) NEG

Frys Nov 2011 ( 2 egg) Pos test som bare ble svakere: Kjemisk graviditet

Frys Jan. 2012 Avbrutt

Frys ( i naturlig syklus) Mars 2012 ( 2 egg)...... vet dette også blir negativt

 

Håper ikke denne listen blir så mye lenger nå:(:(

 

Jeg blir 36 i år,.. og klokka den tikker,........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjentok meg selv litt i forrige innlegg men hodet er ikke helt på plass kjenner jeg,.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off en lang liste ja, hva er "problemet" i utg. Punktet eller er d kun at det ikke fester seg? Du har jo hvertfall blitt gravid og har tydelig mange egg. Skjønner man blir pessimistisk men da må det jo gå til slutt tenker jeg! Blir litt matt av å lese de lange historikkene til folk, det er kjip lesning! Jg var så glad fordi jg fikk egg og de ble befruktet men skjønner jo nå at det store problemet her kanskje ikke var selve befruktningen men å få det til å feste seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet hos oss er litt uklart,... egentlig mannens svømmere,... men de befrukter jo stort sett alle eggene jeg får ut, så jeg skjønner ikke helt.... hos meg ha de ikke funnet noe galt..... tatt all verdens med prøver....

egget har festet seg hos meg alle gangene, men det vil ikke utvikle seg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off en lang liste ja, hva er "problemet" i utg. Punktet eller er d kun at det ikke fester seg? Du har jo hvertfall blitt gravid og har tydelig mange egg. Skjønner man blir pessimistisk men da må det jo gå til slutt tenker jeg! Blir litt matt av å lese de lange historikkene til folk, det er kjip lesning! Jg var så glad fordi jg fikk egg og de ble befruktet men skjønner jo nå at det store problemet her kanskje ikke var selve befruktningen men å få det til å feste seg :(

 

Tenker det samme jeg.. Jeg begynte også med MA før ass bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var trasig lesing! Sender masse gode tanker og heier på dere av full hals. Her har 2 av 3 barn blitt til på første forsøk. Tenker ikke over hvor heldige vi faktisk er. Slike innlegg setter ting i perspektiv. Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille jenta mi! naa maa det snart bli din tur <3 du fortjener det! Tro paa det <3 du SKAL bli mamma <3

 

 

 

har skrevet lang Pm til deg pa FB....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...