Gå til innhold

Javel damer, har dere planene klare for i kveld?


ellen-propellen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen skal få lov til å pleie sin syke kone ikveld, etter å ha tilbrakt dagen med å underholde felles barn..

 

 

Han har ikke peiling på den skikken, heldigvis.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal få lov til å pleie sin syke kone ikveld, etter å ha tilbrakt dagen med å underholde felles barn..

 

 

Han har ikke peiling på den skikken, heldigvis.. :P

 

Det er min mann også så heldig å få gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor avisen har fra at Valentines day dreier seg om at MENN viser oppmerksomhet til kvinner? Forresten, hvorfor ikke finne opp dag der damene får oralsex? Når man har gått uten orgasme i flere år fordi man ikke får det, burde slik dag vært lovfestet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg hver gang uansett.. wink.png

 

Min mann får BJ hvergang han og, men jeg har enda til gode å få noe tilbake :D Så derfor etterlyser man slik dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får jeg hver gang uansett.. wink.png

 

Min mann får BJ hvergang han og, men jeg har enda til gode å få noe tilbake :D Så derfor etterlyser man slik dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg hver gang uansett.. wink.png

 

Min mann får BJ hvergang han og, men jeg har enda til gode å få noe tilbake :D Så derfor etterlyser man slik dag :P

 

Ser den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor avisen har fra at Valentines day dreier seg om at MENN viser oppmerksomhet til kvinner? Forresten, hvorfor ikke finne opp dag der damene får oralsex? Når man har gått uten orgasme i flere år fordi man ikke får det, burde slik dag vært lovfestet :D

Nå har jo avisen bekreftet at valentines er "vår" dag, og da vet du hva du kan ønske deg til neste år hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, har allerede ringt mannen og innformert om 14.Mars:) Idag blir det biff og sånn ;D hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg hver gang uansett.. wink.png

 

Min mann får BJ hvergang han og, men jeg har enda til gode å få noe tilbake :D Så derfor etterlyser man slik dag :P

 

Ser den. :)

 

Høres tungvint ut å prøve å trumfe gjennom en slik dag for å få noe, istedenfor å basere sitt forhold på en gi-og-ta-kultur. Samtidig så finnes det "primitive" kulturer rundt i verden som har planlagte seremonielle puledager noen ganger i året. Så hvorfor ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal ikke spermen kastes bort på en BJ iallefall...her skal det modnes til fødsel ;)

 

Så blir nok noe på oss begge to i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg hver gang uansett.. wink.png

 

Min mann får BJ hvergang han og, men jeg har enda til gode å få noe tilbake :D Så derfor etterlyser man slik dag :P

 

Ser den. :)

 

Høres tungvint ut å prøve å trumfe gjennom en slik dag for å få noe, istedenfor å basere sitt forhold på en gi-og-ta-kultur. Samtidig så finnes det "primitive" kulturer rundt i verden som har planlagte seremonielle puledager noen ganger i året. Så hvorfor ikke...

 

Men det blir jo det samme som biff og BJ-dag, da "trumfer" man jo gjennom oralsex som kvinner må utføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miryks

Jeg forventet ikke noe til valentin, han forventer ikke noe til idag heller.

 

 

(Betyr ikke at han ikke skal få)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...