Gå til innhold

Over og ut


Gjest akpa-usikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh jaa!! For en god lesning!! Jeg har tenkt sÅ utrolig mye pÅ deg akpa.... Dette gÅr bra!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

ååååå jippi! vet du at pga av deg har dagen min blitt lettere!! Så glad på dine vegne!!!!! klemklem <3

 

Godt å høre at jeg kan lette på dagen din :-) klarer ikke å forestille meg den sorgen og nedturen du fikk :-( sender me mange mange mange klemmer <3 har tenkt på deg i hele dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å vennen tenk hvor mye du har vært igjennom!! du vet altfor mye om sorg og nedtur i ditt unge liv!!!! derfor skal det gå bra for deg nå!!!

takk for omtanke gode:) og goood klem tilbake <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå du fortjener hver opptur du kan få,.... dette må gå veien kjære deg. Jeg har også sendt deg og spiren din mange varme tanker,... er mange av oss som må en tur i kjelleren denne gangen,... men håper virkelig din tur ble veeeldig kort og at du klatrer og klatrer oppover,.. og at hcg bare stiger og stiger,... jeg fortsetter å sende gode tanker og krysser alt for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gråter jeg for blødningen og den utrolig triste nyheten du får, så gråter jeg fordi det er håp og at dere får et nytt forsøk om det ikke skal gå veien denne gang..:) Krysser alt jeg har for deg, har tenkt mye på hvordan det går med deg de siste dagene :) Tvi tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Blødningen stoppet i går :-)

Har tatt blodprøve idag, får svaret i morgen eller torsdag :-) så da får jeg bare sitte her å strikke frem til da :-)

Men har litt håpet, det er pga all den positive energien dere har gitt meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...