Gå til innhold

Over og ut


Gjest akpa-usikker

Anbefalte innlegg

Gjest akpa-usikker

Jeg har fått større bløding, så håpet er ute !

Nå ringte jeg til st.olavs for å planlegge nytt resultat !

MEN da fikk jeg nyheten som knuste meg og det jeg håpet på !

VI FåR IKKE ET FORSøK TIL!!! Verken på st.olavs eller privat PGA den utrolig stygge forbanna dritt sykdommen jeg har !!!

Ikke nok med at jeg klarte meg etter første gang, å opperasjonen, og jeg kom meg gjennom den tøffe tiden, så fremmover at jeg hadde eggstokkene mine ennå, å at ungedrømmen var der,

MEN NEI DA !!!!

 

Over å ut for meg sier jeg bare, jeg klarer ikke dette !! Nå er det bare å forbrede seg på opperasjon å fjerning av eggstokker å livmor ! :(

JEG ER KNUST !!

Jeg er bare 22 år, er det mulig ? SKal jeg virkelig miste drømmen min så tidlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA!???? Hærregud, å huff.... Nå sitter jeg bare å gaaper...

Hvilken sykdom er det du har som gjør at de ikke kan hjelpe deg?? Har du hatt mange forsøk?

Dette var virkelig trist.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommenterer her igjen. kommer ikke over dette!! håper ikke du blir sint på meg nå men er du heeelt sikker på at håpet er ute? tatt hcg prøve idag og? må bare spørre for kan ikke tro d er sant, og vet jo endel som blør og er gravid selvom??

tenker bare på deg nå vennen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste forresten profilen din nå.......... Nå føler jeg virkelig at våre problemer bli små i forhold ja! :(

Men jeg støtter monky: er du heelt sikker..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Jeg har borderline tumor Tussi, Eggstokk kreft ! Er opperert 17,januar 2011 for dette, og fjernet store deler av eggstokker. Så det er store sjanser for at det kan komme tilbake så de tar ikke sjansen..:(

 

Jeg blir ikke sint nei monky, skal ta ny test i morgen, men som hun på st.olav sa at det hadde mest sannsynlig begynt å bli et liv, også hadde jeg mista det. Så en test kunne være positiv ennå, så jeg måtte se det ann..

Jeg håper at jeg er gravid selv om det er mensen her, jeg HåPER å BER OM DET !

men en del av meg føler seg bare tom så...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister helt fatningen her jeg sitter... Ingen skal gå gjennom det du går gjennom i en alder av 22!!! :(

Jeg håper VIRKELIG og krysser alt jeg har av kroppsdeler for at spira holder seg på plass.... <3

 

*god og varm tussi-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ord blir fattige.... Vit at jeg tenker på deg og krysser det jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønner, bare tenkte hvis hcgén steg...? vil bare så gjerne at det skal gå bra med deg, har heiet ekstra på deg hele veien med din vanskelige historie og alt, alle her inne fortjener å lykkes, men du hadde så tidsfrist i tillegg til alt annet!!

sukk håper det beste for i morra!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei NEI! saa utrolig trist!!! kanskje dumt spørsmaal, men har du f.eks snakket med klinikker i danmark om dette... ? og maa du ta bort livmora... kanskje hvis du fikk beholde den, at donor egg kunne vaert en løsning... vet ikke jeg, men ....uff...

 

herregud for en utrolig lei situasjon!! Skulle gjerne visst hvor du bodde, bare saa jeg kunne kommet aa gitt deg en STOOOR klem! Og spist masse godterier, og trøsta deg litt!

 

ord har ingen betydning naa, men jeg haaper du setter pris paa litt ekte varm medfølelse... sitter faktisk her med taarer i øynene og graater en liten skvett for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Jeg får vite det først etter operasjonen om livmoren er der eller ikke. Om den er skadetet av vev osv, så fjerner de den også. Hvis ikke er eggdonor en mulighet, men med så mye vev som er i området der etter operasjon på operasjon, så er det liten sjanse for at det blir noe. Men vi skal prøve eggdonor om jeg får beholde livmoren, men ut i fra det de sa, så var det ikke en stor sjanse for det heller

 

Jeg er helt hjemme alene, uten bil, å bor litt utenfor et tettsted, så dette er VIRKELIG ikke en god dag for meg !:-(

 

Jeg skal prøve å komme meg til legen nå, så jeg får tatt den blodprøven i dag, så kanskje håpet er der, jeg får se etter den timen til legen !

 

Tusen takk for alle tanker <3 dere er gode, helt å fullt ut <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene mine renner for deg ..... Jeg har rett iog slett ikke ord som kan fylle det jeg føler nå. Jeg setter mitt forsøk helt bort akkurat nå,.... dette gikk virkelig inn på meg.

 

MEN: JEG HååååååååååååååPER det kan være en sprell levende spire hos deg,..... og det den dumme blødningen din stopper opp. krysser alle ledd jeg har i kroppen,.... og sender deg all verdens med trøst og sympati. Mange gode klemmer fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff håper noen kan komme å hente deg og kjøre deg til legen da! så grusomt å være alene med slike tanker og itillegg ikke vite helt hva som skjer..

håper håper håper såååååå sterkt for deg!!!!!

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off:( eg e 22 sjøl å vett ikke heilt ka eg hadde gjordt uten eggstokkene å livmoren min:( ikke mulighet for å fere til utlande å få surugat mor elle hva de heter før operasjonen? Vet de ikke er lov men eg hadde gjordt de uansett Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naar skal du til legen i dag da! det er jo folt som har blødd og allikevel er gravide! - synes klinikken var litt teit jeg da.. som sier noe om veien videre før det i det hele tatt er sjekket om du fortsatt er gravid!

 

naa kommer jeg til aa tenke paa deg i hele dag! For dette berører meg veldig!

 

Fra himmel til helvete paa kort tid... :( faar saa vodnt av deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å sjekke mens eg var på jobb og dette var virkelig en grusom beskjed..

 

Vil bare gi deg en klem og hjerte mitt blør for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff dette er så urettferdig og trist ...

Dette er en sorg man må komme seg igjennom og etterhvert kan man tenke på adopsjon, fosterhjem osv. Det er klart at det alldri blir biologisk men du elsker ett slikt barn like høyt fordi du blir dens foreldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld uttrykket, men fy satan! Hør her. Det finnes klinikker i utlandet. Om du får ut egg, finnes det muligheter for surrogat. Da er ikke håpet over selv om både eggstokker og livmor forsvinner. Men da må du få ut eggene før operasjonen. Det er ikke lov m surrogati i norge, men jeg hadde også gjort det alikevel, tror jeg. Det spørs hvor dine grenser og økonomiske muligheter stopper, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Økonomisk så har vi ikke råd til det nå, men kanskje senere.

Har vært til legen og tatt blodprøve, skal tilbake om tirsdag og ta ny blodprøve, også får vi se. Han sa ar jeg måtte holde mote opp, å ligge langflat på sofaen å ikke gjøre noen verdens ting.... Så får vi se hva skjebnen vil oss :-) han sa også at fertilitetsklinikken ikke hadde noe å si eller ta en avgjørelse vedrørende dette, det var det kunn legen som opererte meg som kunne utale seg om, så hva de holder på med på st.olavs, det vet ikke jeg altså:-( men de kan å knuse drømmen til folk:-(

Tusen takk for gode ord <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Nå begynte jeg å gråte igjen. Faen heller så urettferdig!!! Jeg ville så gjerne at dette skulle gå bra for deg.... Sender deg en stor klem AKPA, du fortjener ikke dette :(

Og håp må du ikke miste, det er alltid håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...