Gå til innhold

Endelig er dagen her :)


Lullunutu

Anbefalte innlegg

Imorgen skal jeg på "ordinær ul" :-D

Hadde siste ordentlige mens 29. oktober. Hadde veeeldig liten blødning i slutten av november og samme i desember, men tok ikke test før uteblitt mensen i slutten av januar. Den var positiv :-)

 

Da jeg var hos lege mente han at jeg er lengre på vei enn det jeg selv mistenker, klarer liksom ikke huske når kvalmen osv kom...

Så dermed har han ordnet meg ul i morgen den dag, så da får vi ihvertfall vite sikkert når siste lille hjerte kommer til verden :-)

 

Har liksom ikke helt troen på at jeg er så mye lenger enn rundt 12 uker på vei jeg, så har holdt meg her inne sammen med dere :-) Er tredje og siste (!) barnet vårt.. Minstemann fyller ett år på lørdag og eldstekarn er snart 3 1/2 år, så får det hektisk framover ;-)

Andre som ikke har anelse om termin?

Blir utrolig flott å endelig finne ut av dette, har avslørt hemmeligheten til familie og nære venner, men gleder meg til å hyle det ut til resten av verden :-)

Har ikke visst kjønn på de to første, nå lurer jeg på om vi må vite det, så har vi prøvd det også, selv om jeg er stor fan av å ikke vite og ha den lille ekstra spenningen når lille kommer til verden :-)

 

Ble langt dette, er bare så spent og gleder meg så mye!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende, lykke til! :)

Høres spennende ut og ikke vite kjønn på babyen, men tror aldri jeg hadde klart det så nysjerrig som jeg er :P

 

Du får gi en oppdatering etter ul imorgen for å fortelle hva dere fant ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok bare 11 uker på vei, så har fått ny ul 4. mai :-) Blir spennende ;-) Har bestemt oss for å vite kjønn denne siste gangen, så vi får prøvd ut det også :-) Fikk se ett bankende hjerte og en bitteliten baby som hold ett voldsomt liv der inne, kjempe gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...