Gå til innhold

Når begynner dere å handle? :)


lille +gutt

Anbefalte innlegg

Ja det meste sier vel seg selv i overskriften :) Når har dere tenkt å begynne å handle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har handlet litt ull på salg:-):-) bestilt litt fra nett:-):-) 10+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 37 uker på vei, vi begynte da jeg var rundt 33 uker og er ferdi med absolutt alt har til og med redd opp i vuggen med sengetøy osv alt er ferdig vasket osv. Men angrer på at jeg ikke begynte senere, fordi. Nå som jeg har begynt i permisjon har jeg plutselig ingen ting å gjøre om dagene og da føles hver dag son en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja skjønner hva du mener baby på vei men er det ikke anbefalt å begynne tidligere så man slipper alt på en lønn og i tilfelle babyen kommer for tidlig? Har iallfall hørt at da ender man opp med mye stress kjøp vist allerede babyen er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bestille vogn i juni siden det er stengt i juli og august... :-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestile ny vogn i Juni også, her blir det Emmaljunga som sist... Og da kan man bestille 2013 modellene også;) Ellers tenker jeg å handle ulltøy på tilbud når jeg får lønn... Ellers har jeg det meste jeg trenger, men kommer nok til å kjøpe noe nytt tøy når vi veit hva som gjemmer seg der inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en del så tror jeg ikke skal kjøpe for mye heller. Ungen vokser fooort:-) holdt en 8 uker gammel gutt som har begynt å smile i dag<3<3 heeerlig skapning... såå skjønn:-):-):-) kjente det kribla godt når han smila og laga koselyder til meg:-):-):-):-):-)<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

De store tingene (vogn, stellebord, bærebag, seng etc) blir nok handlet inn de siste 3 mnd.. men litt tøy og sånt handles nok før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handle ja, mimrer litt nå, jeg. Med første barnet mitt, hadde jeg bestemt meg med å vente lengst mulig med å handle inn og gjøre klart hjemme for den nye verdensborgeren. HAdde termin midt i februar, og skulle bruke januarsalget til å handle og ornde hjemmet klart. Rett etter jul ble jeg innlagt på sykehuset med svangerskapsforftning. Fødte en uke ut i januar. Pappaen i huset fikk litt av et arbeid. Det var fortsatt en del ting som manglet ja, når jeg og babyen kom hjem.. Artig uansett å handle inn og gjøre klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte første plagget dagen etter at jeg tok en positiv test, var da 8 uker. Har kjøpt litt mer siden den tid, men tror ikke det blir mer shopping før vi får vite kjønn. Har tenkt å handle resten i sommer, og vil ha alt klart innen september i tilfelle den kommer for tidlig (har termin 5. oktober). Syns det virker greit å handle underveis, så kan du spre det utover lønningene og så er det jo gode tilbud hele tiden.

 

Ifølge min mor er jeg gal som handler så tidlig, men hvordan er det mulig å vente når jeg gleder meg så fælt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...