Gå til innhold

Lillesøster til


Glajenta ♥

Anbefalte innlegg

Eva - hva heter hun? ;)

 

Våre favoritter er Ingrid, Maria, Agnes og Liv.

 

Storesøster har dobbeltnavn, så vurderer det til lillesøster og.

 

Hva passer best sammen? Evt. andre alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker best Maria. :o)

 

Jeg er ikke så glad i dobbeltnavn, så det synes jeg er vanskelig å ha noen mening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva er storesøster sant?

Liv Agnes

Ingrid Marie/a

Agnes Maria

Slenger inn et forslag, Marie Louise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva er storesøster ja :)

 

Jeg synes selv Maria og Agnes er finest :) Eventuelle mellomnavn kan være navn som ikke er på lista vår.

 

Men, jeg synes i utg.pkt. at både Maria og Agnes er navn som står best alene :) Eller har noen forslag på kombinasjoner som kan fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agnes Maria har jeg tenkt på og, men får ikke helt med meg mannen dessverre. Synes og at både Agnes og Maria står kanskje finest alene og...

 

Pappan har lagt sin elsk på Ingrid Elise, og synes i grunn det er veldig fint også... :) Men så ville jeg så gjerne hatt med Maria og ;)

 

Godt vi har god tid igjen å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nydelige navn! Vurderer selv Eva (som oppkalling) hvis jeg noen gang får en datter. Alle navnene du nevner er vakre, og hvis du ønsker dobbeltnavn er Agnes Maria ustanselig vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vurderer Eva og LIv på ¨våre to tvillingjenter som kommer til sommeren. jeg syns de står så fint sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi vurderer Eva og LIv på ¨våre to tvillingjenter som kommer til sommeren. jeg syns de står så fint sammen!

 

Eva og Liv står veldig fint sammen - helt enig :) Nydelige navn begge to.

Vi vurderer Liv, men vi har ei Liv i nær familie - så er litt usikre. Hun er voksen - og ville sikkert blitt usannsynlig stolt - men er litt usikker på "forvirringen" mtp. navn. Redd hun da vil bli bare Lille Liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vurderer Eva og LIv på ¨våre to tvillingjenter som kommer til sommeren. jeg syns de står så fint sammen!

Eva og Liv hører sammen ja!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vurderer Eva og LIv på ¨våre to tvillingjenter som kommer til sommeren. jeg syns de står så fint sammen!

 

De passer veldig fint sammen :)

Eva betyr "den som gir liv"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...